Straf maar wat daarna?

10-07-2019 23:58 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zoals altijd precies op de afgesproken tijd aanbelde deed ze open met een grijze legging aan. Dat is nooit acceptabel. Dat weet ze. Ze zei sorry sorry sorry ik moest eerst nog bla bla maar zo werkt dat natuurlijk niet. In dezelfde beweging knipte ik met mijn vingers en wees in het trapgat omhoog. Ga jezelf maar schoonmaken.

Nu is dus de vraag: had ik haar wel moeten neuken of had ik het het bij spanken moeten laten?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat een witte legging een mode misser was.... Maar wat blijkt grijs kan ook niet.
SHIFTY schreef:
11-07-2019 16:47
Jazeker, maar we mogen hier geen diagnose stellen.
Alle reacties Link kopieren
staafmixer schreef:
11-07-2019 19:03
Ik dacht dat een witte legging een mode misser was.... Maar wat blijkt grijs kan ook niet.
nee, dan krijg je nog een pak slaag met een roeispaan ook.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nee, een paddle
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Man man, waar komt deze oprisping nou weer vandaan?
Nieuwe fase? (O) (O)
conversation = awareness
Miss_Communicatie schreef:
11-07-2019 23:03
Man man, waar komt deze oprisping nou weer vandaan?
Nieuwe fase? (O) (O)

Wishful thinking denk ik ;-D
Alle reacties Link kopieren
Het bleek dat ze een echte sub is; het is niet de straf die haar aanmoedigde te gehoorzamen, maar haar eigen teleurstelling over haar falen. Ze wil het namelijk goed doen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
15-07-2019 18:20
Het bleek dat ze een echte sub is; het is niet de straf die haar aanmoedigde te gehoorzamen, maar haar eigen teleurstelling over haar falen. Ze wil het namelijk goed doen.

Maar toch gehoorzaamde ze niet, keep dreaming.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren
ik weet het niet hoor.

kun je niet beter gedichten gaan schrijven?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
15-07-2019 18:51
ik weet het niet hoor.

kun je niet beter gedichten gaan schrijven?
Mijn CAO voorziet niet in een doorbetaald sabbatical. Helaas.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
gewoon in je vrije tijd.

of iets met kunst;

https://www.alletop10lijstjes.nl/10-kun ... ere-stijl/
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nah. Ik heb al gewoon een baan, een veeleisende hobby en spendeer veel tijd aan de voorbereidingen aan de afspraken met mijn sub. Mijn agenda is vol.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
15-07-2019 19:41
Nah. Ik heb al gewoon een baan, een veeleisende hobby en spendeer veel tijd aan de voorbereidingen aan de afspraken met mijn sub. Mijn agenda is vol.
dat is zo,n nadeel aan seks met toestanden.

straks moet je nog aan het kinbaku knopen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
15-07-2019 19:50
dat is zo,n nadeel aan seks met toestanden.

straks moet je nog aan het kinbaku knopen.
Free will is a bitch.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Zijn er geen afspraken gemaakt over wat er gebeurd als ze zich niet aan de regels houdt? Dan had je niet eens hoeven nadenken wat je had moeten doen.. Als ze het express voor de spanking doet moet je dus geen spanking meer als straf geven.. Ze moet natuurlijk niet gaan toppen vanaf de botom.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je argumentatie, Moonlightdreamer. Zonder iets te weten over je achtergrond en behoeftes (dus dit kan volstrekt overbodig zijn) kan ik je alleen maar mededelen dat het soort relatie dat zij en ik onderhouden gebaseerd is op de wederzijdse overeenstemming dat zij seksueel onderdanig aan mij is. Dat is haar wil, ze heeft mij gekozen in die rol en dus laat ze het aan mij om te bepalen hoe ik dat vorm geef.

Het is allemaal vrije wil hè. Op elk moment kan ze ervoor kiezen om nee te zeggen. Dat nee is dan wel een absoluut nee; bij nee is het over. No hard feelings.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Als het op wederzijds overeenstemming is.. Waarom weet je dan niet of je het goed gedaan heb? Dan zijn daar toch afspraken over wat te doen als ze niet naar je orders heeft geluisterd.. Ik weet precies wat mij te wachten staat als ik mijn orders niet goed opvolg.. Hij hoeft niet eens wat te zeggen.. Ik weet wanneer ik fout bezig ben.. En als een opdracht niet goed is uitgevoerd. Dan hoor ik van hem dat het niet goed is en weet ik wat ik moet doen.. Direct zonder aarzeling
Alle reacties Link kopieren
Dat heet goede afspraken maken en trainen
Alle reacties Link kopieren
Na een paar maanden goede training gaat een hoop al als vanzelf..
En ik ben er nog lang niet.. Dat weet ik..
Maar over niet al te lange tijd hoop ik dat ik mij een kajira mag noemen..
Alle reacties Link kopieren
Het is aan de D om de echte s te onderscheiden van al die vrouwen die werkelijk alles doen om maar een beetje aandacht te krijgen.

Andersom zal het niet anders zijn.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Is dit nu een aanval op mij persoonlijk?


Ik weet gelukkig dondersgoed wat van een D een goede D maakt..
Alle reacties Link kopieren
Nee uiteraard is mijn eerdere post geen persoonlijke aanval :wtf:

Iedere relatie tussen twee mensen is uniek. Dat is alles wat ik zeg.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
15-07-2019 21:26
Het is aan de D om de echte s te onderscheiden van al die vrouwen die werkelijk alles doen om maar een beetje aandacht te krijgen.

Andersom zal het niet anders zijn.
Jij bent zo’n D die alles doet voor een beetje aandacht bedoel je. Zo als eerder gezocht een echt D, heeft geen advies van Viva dames nodig, dat zijn de wanabees.
Such a beautiful place to be with Friends.
Vanzai schreef:
15-07-2019 20:34
Ik begrijp je argumentatie, Moonlightdreamer. Zonder iets te weten over je achtergrond en behoeftes (dus dit kan volstrekt overbodig zijn) kan ik je alleen maar mededelen dat het soort relatie dat zij en ik onderhouden gebaseerd is op de wederzijdse overeenstemming dat zij seksueel onderdanig aan mij is. Dat is haar wil, ze heeft mij gekozen in die rol en dus laat ze het aan mij om te bepalen hoe ik dat vorm geef.

Het is allemaal vrije wil hè. Op elk moment kan ze ervoor kiezen om nee te zeggen. Dat nee is dan wel een absoluut nee; bij nee is het over. No hard feelings.

Dit is niet normaal. In geen enkele relatie.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
15-07-2019 18:20
Het bleek dat ze een echte sub is; het is niet de straf die haar aanmoedigde te gehoorzamen, maar haar eigen teleurstelling over haar falen. Ze wil het namelijk goed doen.

Jeetje, hoe moeilijk kan het zijn om geen grijze legging aan te trekken? :roll:
I wanna live my life with the volume full!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven