Thaise massage met happy end

20-12-2013 19:37 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,



is er iemand bekend met thaise massage waar je ook een happy end bij hebt?



Wat gaat er dan gebeuren? Moet je daar ook extra voor betalen?
Alle reacties Link kopieren
Hihi.
En die vindt het ook prima dat je je wil laten klaarmaken door thaise hoertjes massagedames?
Dames, laat die rukkertjes toch zeuren. Wij hebben echte kerels die het niet nodig hebben om op een vrouwenforum vrouwen op de kast te jagen. Oh, en die echte kerels krijgen van ons een gratis massage met happy end, zo zijn we dan wel weer he?
Alle reacties Link kopieren
gelderlander aka stringfeel:



O, en:
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
De siamese losertweeling
Alle reacties Link kopieren
quote:nucky schreef op 20 december 2013 @ 22:48:

De siamese losertweeling Hé gelukkig dan zijn ze tenminste niet eenzaam dan hebben ze elkaar nog.
Alle reacties Link kopieren
quote:ohbehave schreef op 20 december 2013 @ 19:50:

Misschien bestaat er ook wel een goed apparaat voor, ik quote even je bijdrage op een ander topic:



"met de komst van de Senseo en magnetron is de vrouw bijna overbodig"

Nu alleen nog een Senseo die dus ook masseert en aftrekt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ah.



Vrouwlief is na 7 maanden eindelijk weer eens een avond uit gok ik zo. Zij heeft normaal gesproken altijd de broek aan waardoor hij nu even zijn innerlijke machoman uit gaat laten op het Viva forum.



Geef die brave jongen maar een koekje, vanavond als zijn vrouw thuiskomt mag hij weer in zijn bench.
Alle reacties Link kopieren
Kan, Poppeding.. mijn eerste ingeving was een 14 jarige, pukkelige puber die zich verveelde voordat de lokale bierkeet openging, maar wat jij zegt klinkt ook heel logisch
quote:lostintranslation schreef op 20 december 2013 @ 23:41:

Kan, Poppeding.. mijn eerste ingeving was een 14 jarige, pukkelige puber die zich verveelde voordat de lokale bierkeet openging, maar wat jij zegt klinkt ook heel logisch Ik denk, n.a.v. het venijn en de beledigingen, volwassen vent zonder een vrouw.
Alle reacties Link kopieren
quote:Geroldine schreef op 21 december 2013 @ 00:14:

[...]



Ik denk, n.a.v. het venijn en de beledigingen, volwassen vent zonder een vrouw.En die dat echt een beetje naar vindt en dus hier even komt 'levelen'
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik gok dattie lelijk als de nacht is
Either take me as I am, or watch me as I go.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, dat ie gefrustreerd is en teleurgesteld door iemand/mensen is wel duidelijk in ieder geval. Eigenlijk best sneu.



Anderzijds, het leven zit vol met teleurstellingen en tegenslagen.

Deal with it.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Maar nu weet ik het!



Bij een Happy end neemt de dwerg Happy (van de 7 dwergen) het masseren tegen het einde van de tijd over van de masseuse.



Met dank aan het grapje van 29 oktober van de Dirk Jan-schurkalender 2014. (Iedereen leest zo'n kalender toch al van achter tot voren en weer terug voor het nieuwe jaar goed en wel begonnen is? )
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
In Amsterdam stikt het ervan en daar krijg je bij een paar wel met happy end (kan) maar geen seks.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven