Topless bij buiten zwembad

19-07-2013 21:18 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag vandaag tussen alle spelende kids etc. Een paar grieten topless liggen. Ben ik nu de enige die dacht: seriously?? Vind het persoonlijk stom bij zo'n buurtbad, maar ok. Wat jullie?

Topless bij zwembad

Totaal aantal stemmen: 153

Moet kunnen (22%)
Stom (41%)
Heb er geen probleem mee (37%)
Zou er iets van zeggen Geen stemmen
quote:missy_Acy schreef op 19 juli 2013 @ 22:08:

De mannen bij het vissen! Letten niet echt op de dobber


Alle reacties Link kopieren
Ik zou me er niet aan storen, of ze nu gewoon op een handdoek liggen, of volleybal willen spelen. Als die meiden zich goed in hun lichaam voelen, chapeau voor hen.



Ik kan er eigenlijk moeilijk inkomen wat er nu net asociaal aan is.

Het enige nadeel dat ik ervan zou kunnen ondervinden is dat ik jaloers zou kunnen worden, maar daar staat dan tegenover dat het zien van al die normale borsten me net goed zou kunnen doen voelen over mijn bescheiden maat :-)
Moet kunnen hoor. Waarom niet?
Ik heb trouwens vroeger ook wel eens een zwarte latex bikini gekregen van mijn toenmalige vriend (later echtgenoot, nu ex) waarvan ik zei 'oh, een string'. En hij antwoordde: 'Nee dat is de voorkant.' Ik heb het ding nog gedragen ook
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2013 @ 21:26:

Dertig jaar geleden was topless heel normaal, ook in het zwembad. Mijn vriendinnen en ik hádden niet eens een bovenstukje. Ik word er dus niet warm of koud van als ik een paar topless meiden zie, hooguit een beetje nostalgisch. Zelf doe ik het niet meer, ik heb graag dat de andere zwembad/strandgangers ook een leuke dag hebben .





Eens, behalve dan dat ik nog steeds topless aan 't strand lig.

Hoezo is dat ordinair dan?
Uberhaupt is topless zonnen geen porum. Ik zit toch niet te wachten op andermans tieten. Net zoals ik ook niet zit wachten op al die mensen in een string...oftewel blote reet..

Ongevraagd bloot vind ik dus gewoon ordinair... Ga naar de sauna of een naaktstrand, maar niet naar een gewoon strand of zwembad.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij en ik vonden een dagje Scheveningen 20 jaar geleden ook erg verhelderend wat betreft onze eigen tieten. Als je zoveel normale vrouwen topless ziet, krijg je wel een realistischer beeld van (echte) borsten. We hebben daarna nooit meer een seconde nagedacht over een boobjob.



Niet dat we op het platteland nooit vrouwen topless zagen zonnen, maar die dag hebben we een echt vergelijkend warenonderzoek gedaan. Maar goed, tegenwoordig zal je zo'n vergelijkend warenonderzoek lekker kuis achter de laptop moeten doen, want je zou maar eens een blote tiet in het wild zien.



Van mij mag iedereen topless zonnen, zelfs mannen met manboobs. Zolang ze zich maar goed beschermen tegen de zon.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2013 @ 21:26:

Dertig jaar geleden was topless heel normaal, ook in het zwembad. Mijn vriendinnen en ik hádden niet eens een bovenstukje. Ik word er dus niet warm of koud van als ik een paar topless meiden zie, hooguit een beetje nostalgisch. Zelf doe ik het niet meer, ik heb graag dat de andere zwembad/strandgangers ook een leuke dag hebben .



Oh ja, en waarom staat dit op Seks?

toen was ik 10 jaar, maar mij is het nooit opgevallen.



Toen leefde ik blijkbaar onder een steen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 19 juli 2013 @ 22:36:

Een vriendin van mij en ik vonden een dagje Scheveningen 20 jaar geleden ook erg verhelderend wat betreft onze eigen tieten. Als je zoveel normale vrouwen topless ziet, krijg je wel een realistischer beeld van (echte) borsten. We hebben daarna nooit meer een seconde nagedacht over een boobjob.



Niet dat we op het platteland nooit vrouwen topless zagen zonnen, maar die dag hebben we een echt vergelijkend warenonderzoek gedaan. Maar goed, tegenwoordig zal je zo'n vergelijkend warenonderzoek lekker kuis achter de laptop moeten doen, want je zou maar eens een blote tiet in het wild zien.



Van mij mag iedereen topless zonnen, zelfs mannen met manboobs. Zolang ze zich maar goed beschermen tegen de zon.

het probleem is dat je op internet meer kunstmatige borsten dan echte borsten ziet.



En dat geldt, denk ik, ook voor vagina's.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Je had ook leuke broekjes zonder bovenstukje
quote:iamalady schreef op 19 juli 2013 @ 22:36:

Uberhaupt is topless zonnen geen porum. Ik zit toch niet te wachten op andermans tieten. Net zoals ik ook niet zit wachten op al die mensen in een string...oftewel blote reet..

Ongevraagd bloot vind ik dus gewoon ordinair... Ga naar de sauna of een naaktstrand, maar niet naar een gewoon strand of zwembad.Wat een taalgebruik voor een lady
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt achteruitgang dat er tegenwoordig zo moeilijk gedaan wordt over topless, bloot, hangborsten, nipplegates en weet ik veel. Het voelt allemaal veel minder vrij en die vrijheid dat mis ik enorm.

Ook zonde voor deze nieuwe generaties dat ze die fel bevochten vrijheden niet overnemen maar gewoon weer verkwanselen en het merendeel zo enorm preuts is; zonde!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Alle reacties Link kopieren
Vond je een leuk broekje, zat er verdorie geen bovenstukje bij. Dat gebeurde toen inderdaad regelmatig. Wat een armoe is het tegenwoordig met die voorgevulde bikinicups eigenlijk.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wat een preutse toestand. Het lijkt Amerika wel, daar is iedereen ook overstuur als er ergens een tepel te zien is.



Ik lig zonder hesje in mijn eigen tuin, maar als andere vrouwen topless willen liggen bij het zwembad of een vennetje of op het strand dan moeten ze dat zelf weten.



Als je er niet tegen kan kijk je toch de andere kant op?



Je kunt je overal wel aan storen: mensen die te hard praten of bellen bij een zwembad, die ongegeneerd gaan zitten neuspeuteren, mensen die dik zijn of oud of die onmodieuze zwemkleding dragen. mensen met raar haar, of mensen zonder haar, mensen met lelijke tanden etc etc etc. Je moet het maar durven gewoon bij een zwembad gaan liggen terwijl je niet perfect bent. En dan ook nog zonder hesje! De brutaliteit gewoon. En soooh ordinaaaair...



Pffff, binnenkort komt de zwembad politie en liggen er alleen nog maar perfecte maatje 36 meisjes met nergens een pukkel en smaakvolle kleding en ieder haartje op zijn plek.



Wat valt er dan nog te kijken bij zo'n zwembad???
Mij maakt het niet uit. Waar ik soms wel last van heb qua borsten is al die opgespoten exemplaren. Ik heb liever dat mijn dochters ( en ik :-)) normale borsten etc zien dan die nepperds.
Ik ben voorstander van hoor En k heb vast ook niet flatteuze outfits soms aan als ik in t park lig. Sjah.
quote:single-lady schreef op 19 juli 2013 @ 22:50:

Wat een preutse toestand. Het lijkt Amerika wel, daar is iedereen ook overstuur als er ergens een tepel te zien is.



Ik lig zonder hesje in mijn eigen tuin, maar als andere vrouwen topless willen liggen bij het zwembad of een vennetje of op het strand dan moeten ze dat zelf weten.



Als je er niet tegen kan kijk je toch de andere kant op?



Je kunt je overal wel aan storen: mensen die te hard praten of bellen bij een zwembad, die ongegeneerd gaan zitten neuspeuteren, mensen die dik zijn of oud of die onmodieuze zwemkleding dragen. mensen met raar haar, of mensen zonder haar, mensen met lelijke tanden etc etc etc. Je moet het maar durven gewoon bij een zwembad gaan liggen terwijl je niet perfect bent. En dan ook nog zonder hesje! De brutaliteit gewoon. En soooh ordinaaaair...



Pffff, binnenkort komt de zwembad politie en liggen er alleen nog maar perfecte maatje 36 meisjes met nergens een pukkel en smaakvolle kleding en ieder haartje op zijn plek.



Wat valt er dan nog te kijken bij zo'n zwembad???



Je mag van mij best bij een zwembad liggen terwijl je niet perfect bent hoor. Ik zou er anders zelf ook niet mogen komen...

Daar gaat het dus niet om, het gaat om ongevraagd met bloot te worden geconfronteerd. Mooi of lelijk. Tuurlijk als je iets 'minder mooi' bent pas je daar je badkleding op aan...iets meer ondersteuning hier en daar...maar zolang 'tieten' en 'reet' bedekt zijn (sorry star voor mijn taalgebruik) vind ik het prima.
Ik wist echt niet dat je bij een buurtzwembad topless mag lopen/zonnen

Dacht dat het alleen aan het strand mocht

Kan me ook niet herinneren dat bij mijn buurtzwembad ze topless lagen



Niet dat het mij iets uitmaakt
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2013 @ 21:36:

[...]





Ja, vind je het gek met dat kloteweer van de afgelopen maanden .



En de pepernoten waren juist heel vroeg dit jaar, dus dat heft mekaar weer op,Pepernoten?! WAAR?! Heb je ze in de winkel gezien? Is er al een topic over? Ik wil pepernoten!
Ik heb er totaal geen problemen mee. Ik weet zeker dat mijn kinderen hier ook totaal geen problemen mee hebben of er schade van oplopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijftgewoondametje schreef op 19 juli 2013 @ 23:30:

Mij maakt het niet uit. Waar ik soms wel last van heb qua borsten is al die opgespoten exemplaren. Ik heb liever dat ik normale borsten etc zien dan die nepperds.Eens, al ga ik zelf ik niet topless (in het zwembad), ik hou m'n tepels wel nét aan bedekt in m'n beugelcup topje.
Alle reacties Link kopieren
Ik verbaasde me er laatst nog over dat je bij het zwembad en recreatieparken (woon ver van het strand) echt nauwelijks meer topless vrouwen ziet. Een jaar of 10 geleden zag je dat echt veeeeeeeel meer, ook gewoon op het zwembad, maakt wat mij betreft ook geen verschil met het strand.
Eigenlijk is het raar dat vrouwen zo vervreemd zijn van hun eigen lichaam/borsten dat ze het zelfs asociaal/walgelijk vinden om topless te zonnen.
Eens met TaM. Ik snap echt niet wat er nou zo'n drama aan is. Zolang je de regels van het zwembad volgt, is er wat mij betreft niets aan de hand. En het ziet er ook nog eens mooier uit om streeploos bruin te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven