Voor Wat Hoort Wat Sex

26-06-2008 01:50 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gebruik je sex weleens als ruilmiddel? Bijvoorbeeld in ruil voor .. een gunst? een pakje Marlboro? Euro's? Een beter cijfer? Het ophogen van de tuin? Promotie? Een weekendje weg? Uitbesteding van huishoudelijke taken door je partner? Een kek nieuw jasje van H&M? Als alternatief voor het kopen van een verjaardagskadootje? Iets anders???
.
.
milo schreef op 26 juni 2008 @ 01:55:

Goh! Wil je een pakje Marlboro? Schat.
X-D
Nee, ik doe het alleen voor een breezer ;-)
prostitutie?????
Loverboy????
Jasje van H&M?

Gucci bedoel je zeker?
hahahahahhaah een pakje peuken en een H&M-etje.

Het wordt tijd om je prioriteiten te stellen.
Met de echte George Clooney doe ik het gratis:-))
En ik ook!!
X-D ik ook ...
Wordt druk voor clooney. En gelukkig verdien ik zelf genoeg om een kek h&m'tje te kopen. Sorry hoor... Seks doe ik alleen als ik zin heb of als ik zin heb om zin te maken. Maar voor de rest kan hij het schudden. Als stond hij met manolo's te zwaaien. Er staat niks tegenover behalve plezier.
marie_liselotte1981 schreef op 26 juni 2008 @ 08:02:

hahahahahhaah een pakje peuken en een H&M-etje.

Het wordt tijd om je prioriteiten te stellen.

Je bedoelt, neem ik aan, "of"

X-D

Ontopic:

Ik heb wel een paar dames geholpen met bijv. TV repareren, wasmachine of gasstel aansluiten, verhuisdozen sjouwen, PC repareren, etc. Er zijn gelukkig nog dankbare dames :smooch:
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
@ Thomba, dus bij jou mag je gespreid betalen?
Thomba doet het over de rug van de bijstandsmoeders!!
Tomba, ik vraag me altijd af: hoe doen ze dat.

"bedankt monteur en als ik u nu even mijn fantastische bed mag laten zien dan regelen we daar de betaling wel?"
En jij moet toch ook geld verdienen? hoe verklaar je de missende euro's bij je baas?
On topic: Als het echt een voor-wat-hoort-wat-deal wordt dan zou ik toch het gevoel hebben dat ze dus eigenlijk geen zin heeft in mij. En daar zou ik dus echt geen zin in hebben!

Je hebt sex omdat je elkaar opgewonden hebt niet als economische oplossing.
Ik las trouwens een tijdje terug dat in Brussel er in bepaalde allochtonenwijken er elke week 2 Afrikaanse vrouwen bij sociale opvang binnenlopen die hun huur (gedwongen) in natura betalen en dan zelfs soms zwanger raken... Lijkt me toch een schrijnend voorbeeld van hoe fout deze praktijk eigenlijk is.
Dutchbelg3 schreef op 26 juni 2008 @ 09:42:

Ik las trouwens een tijdje terug dat in Brussel er in bepaalde allochtonenwijken er elke week 2 Afrikaanse vrouwen bij sociale opvang binnenlopen die hun huur (gedwongen) in natura betalen en dan zelfs soms zwanger raken... Lijkt me toch een schrijnend voorbeeld van hoe fout deze praktijk eigenlijk is.
Boeie!
Als ik erover nadenk,ja ik zou sex wel als ruilmiddel doen in bepaalde situaties.Stel je kind heeft een nier nodig op zeer kort termijn anders overleeft hij het niet,en er zou maar 1 mogelijkheid zijn,je buurman die zijn nier aan je kind wil afstaan op 1 voorwaarde,1x sex met jou. Ik denk dat geen 1 moeder nee zou zeggen of wel?

Dus in bepaalde situaties zijn we allemaal te koop of niet?
Ja natuurlijk zou ik sex hebben met Patty Brard als ze beloofd dat ze dan nooit meer op tv verschijnt! Je moet wat over hebben voor je medemensen!
Dutchbelg3 schreef op 26 juni 2008 @ 10:18:

Ja natuurlijk zou ik sex hebben met Patty Brard als ze beloofd dat ze dan nooit meer op tv verschijnt! Je moet wat over hebben voor je medemensen!
Ik zeg: NOBEL! :worship:
Kijk een pakje sigaretten of de tuin spitten is wel erg weinig,maar zou jij je benen ff 10 minuten spreiden voor een Ferrari,14 daags cruisereis of een blanco cheque? :-))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven