Vreselijk geil tijdens zwangerschap!

15-03-2012 10:13 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hehe eindelijk een niet ranzig forum waar je vrijuit over seks e.d. kan praten. Ik ben 27 jaar heb een dochter van bijna 1 jaar en ben op het moment 18 weken zwanger en het lijkt wel of ik onverzadigbaar ben, het is gewoon niet fijn meer! De sex natuurlijk wel maar dat gevoel dat het nooit genoeg is dan. Ik heb wel eens gelezen dat het erg kan worden door je hormonen maar zo erg ?!?!?!? naar mijn idee neemt het gewoon extreme vormen aan. Iemand die dit herkent? Excuses voor als deze vraag al eerder is gesteld, maar ik ben nieuw hier en er staan ook zoveel topics op hier.



Ik kon me er ook geen voorstelling bij maken want de eerste zwangerschap hebben we bijna geen eens seks gehad, ik had geen libido werd niet nat, het ging gewoon niet. Maar nu... Ik sta geil op en ga geil op bed, ik fantaseer en dagdroom de ghele dag door. Heb elke dag sex met mijn man, meestal 2x (hij weet niet wat hem overkomt) en ik ook niet trouwens want ik heb nogsteeds niet genoeg. Als mijn dochter ligt te slapen 's middags MOET ik met mezelf bezig, ik probeer de gekste dingen uit.. Gister zelfs voor het eerst mijn man gepijpt (terwijl ik dat nooit durfde ivm een zeer nare ervaring in mijn pubertijd) maar ik was zo bloedjegeil ik MOEST iets in m'n mond hebben. En ook anale sex gehad, nadat er eergisteren een hele vinger inging heb ik gister glijmiddel gehaald en zoveel mogelijk info opgezocht hoe het goed veilig en zo pijnloos mogelijk te doen want ik wou all the way gaan, had er zo vaak over gefantaseerd maar durfde nooit, verder dan een vingertopje is het voorheen nooit gegaan, én het was heerlijk, Ik heb niet eens (na)pijn ervan, alleen een geweldig heerlijk intens tintelend gevoel van binnen wat om nóg meer vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Ach dit gaat wel weer over even een paar maanden op je tanden bijten.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje. Lijkt me klote. Je zou denken dat je wel wat anders te doen hebt zo de hele dag, maar goed. Sterkte ermee.
Alle reacties Link kopieren
Ik word hier echt beroerd van sorry...
Alle reacties Link kopieren
Nou dat klinkt wel heerlijk geil voor een man, mijn vrouw is het tegenovergestelde en wil nooit seks vindt zij maar vies.
lekker stout hoor.
Alle reacties Link kopieren
Nou harry sla je slag zij is nu toch zo vressseeelijk geil
Je kunt ook eens een trol-ei, ehm ik bedoel tril-ei proberen. Of trollenspellen doen.
Alle reacties Link kopieren
komt door een betere doorbloeding in je vagina
Alle reacties Link kopieren
Hier het tegenovergestelde, maar moet eerlijk zeggen dat ik je ook niet benijd, als ik dat zo lees. Lijkt wel dwangmatig!
Alle reacties Link kopieren
quote:janets schreef op 15 maart 2012 @ 10:42:

komt door een betere doorbloeding in je vaginaHuh? Daar word je toch niet instant gruizig van?
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je het eens met je verloskundige bespreken?
Alle reacties Link kopieren
Nou, geweldig hoor. En héél fijn dat je deze prozaïsche details met ons wilde delen. Daar zitten we echt om te smachten op deze donderdagmorgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zwangere vrouwen helemaal niet geil.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Nou, geniet ervan zou ik zeggen!
quote:Aureel schreef op 15 maart 2012 @ 11:00:

Nou, geweldig hoor. En héél fijn dat je deze prozaïsche details met ons wilde delen. Daar zitten we echt om te smachten op deze donderdagmorgen.Inderdaad. Ik zie geen probleem, dus waarom dit zo plastisch met ons gedeeld moet worden weet ik niet.
Wat reageren jullie allemaal kut. Reageer dan niet.
Alle reacties Link kopieren
Way 2 much info!!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:eleine schreef op 15 maart 2012 @ 11:23:

Wat reageren jullie allemaal kut. Reageer dan niet.NEE, niet kut zeggen, dan hangt TO meteen weer in de gordijnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleine schreef op 15 maart 2012 @ 11:23:

Wat reageren jullie allemaal kut. Reageer dan niet.Ik mag reageren wat ik wil ,als iemand haar sexleven met details op het forum gooi vraagt ze erom dit kan je toch niet serieus nemen. En als jij dat wel doet ,nou dan ga je daar toch diepgaand op in.
quote:Murdoch schreef op 15 maart 2012 @ 11:26:

[...]



NEE, niet kut zeggen, dan hangt TO meteen weer in de gordijnen.







hahahaha daar moest ik dus héél hard om lachen..



Maar TO, heerlijk toch!?

Ik had juist totaal geen zin toen, tot grote ergernis van mijn vriend..
Alle reacties Link kopieren
De meeste mannen vinden zwangere vrouwen totaal niet aantrekkelijk hoor.
quote:DeSiep schreef op 15 maart 2012 @ 11:53:

De meeste mannen vinden zwangere vrouwen totaal niet aantrekkelijk hoor.Oh? Eigen mening of gefundeerd met cijfers?
Alle reacties Link kopieren
"DeSiep, 22 minuten geleden

De meeste mannen vinden zwangere vrouwen totaal niet aantrekkelijk hoor."



Maliman vond mij prachtig! Toppunt van vrouwelijkheid.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:DeSiep schreef op 15 maart 2012 @ 11:53:

De meeste mannen vinden zwangere vrouwen totaal niet aantrekkelijk hoor.



Een willekeurige zwangere misschien niet, maar je eigen partner toch zeker wel?



Ik kan me voorstellen dat je liever niet het hoofd van andermans kind zit te kietelen, nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven