Vriend wil weinig sex

01-02-2018 20:33 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wellicht zijn er meer vrouwen met dit probleem.
Mijn vriend wil al meer dan een jaar heel weinig seks. Het frustreert mij en word er verdrietig van. Vooral omdat mijn libido erg hoog is. Ik heb hier met hem over gesproken en hij weet dat ik er sjacherijnig van word. Hij komt met de nu bewezen smoes dat het spannender moet worden door bijvoorbeeld een leuk pakje aan te trekken. Nog gedaan ook heb echt de moeite genomen maar hij doet zijn best gewoon niet. Ik ben er zo moe van. Hoe moet je hier mee omgaan? Heb ondertussen geen zin meer om er moeite in te stoppen. Het helpt gewoon niet. Komt op mij over op luiheid. Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Maha_kali schreef:
02-02-2018 20:44
Is dat zo gek dat je op een gegeven moment opgefokt wordt? De reden waarom ik niet meer praat staat er al. Hij werd juist boos omdat ik erover begon. Ja ik klapte en toen "dreigde ik met vreemdgaan" ben alles behalve verwend. Ik moet wel van alles doen om het hem naar de zin te maken maar hij hoeft dan nergens moeite voor te doen? Gaat er bij mij niet helemaal in. Had niks verplicht vroeg alleen in het gesprek om meer sex en dat hij meer zijn best mag doen. Maar dat is al teveel.
Je gaat een man toch niet smeken om sex.
Dat je gefrustreerd bent is logisch.
Je praat vanuit jouw eigen gevoel.
Je ziet dat hij het niet heeft.
Zie je het wel?

Verplicht 2 of 3 keer per week kan wel helpen. Dan krijgt hij een signaal.
Het is tijd. En kan het dan lekker gaan vinden.
Zijn stellen die dit fijn vinden.
Niet iedereen wil dit.
Praat er over.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Hightower schreef:
02-02-2018 20:49
Wat doe jij dan voor hem? En wat doet hij niet voor jou?
Waarin zit die onbalans?

En hoezo beter zijn best doen? Je wil dus meer sex en betere sex? Hij moet beter zijn best doen?
Hoop voor je dat hij het niet zo heeft opgepakt, want dan kan je het waarschijnlijk helemaal op je buik schrijven....

En mijn vraag staat nog: wil je iedere dag een uitgebreide sessie of even een vluggertje? Dat eerste heeft hij misschien geen tijd voor en iedere dag even snel neuken, klaarkomen en klaar, gaat ook vervelen. Je eet toch ook niet iedere dag hetzelfde?
Ja ik heb letterlijk gezegd dat hij wel beter zijn best ervoor mocht doen. Hij beaamde zelfs een keer. Ja misschien mag ik wel wat beter mijn best doen. Helaas niet tot uiting gekomen. Ik doe heel veel het naar zijn zin te maken. Ga mee naar uitjes die ik eigenlijk niet leuk vind voor ons. Ik ben wat eerder thuis van werk en zorg dan dat het aan kant is zodat hij weer blij is. Heb geld gegeven wat hij tekort kwam. Doe zoveel kleine dingen voor onze relatie. En ook ik waardeer de kleine dingen. Maar deze intimiteit mis ik enorm. Dat geeft mij zo een rot gevoel. Een leegte.
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
02-02-2018 20:51
Je gaat een man toch niet smeken om sex.
Dat je gefrustreerd bent is logisch.
Je praat vanuit jouw eigen gevoel.
Je ziet dat hij het niet heeft.
Zie je het wel?

Verplicht 2 of 3 keer per week kan wel helpen. Dan krijgt hij een signaal.
Het is tijd. En kan het dan lekker gaan vinden.
Zijn stellen die dit fijn vinden.
Niet iedereen wil dit.
Praat er over.
Jeetje mensen. Ik smeekte niet. Ik zei dat ik ontevreden erover was en die intimiteit tussen ons erg mis. Dat ik vind dat we echt te weinig seks hadden en ik dat graag wat meer wil. Een paar maanden later na geen verbetering begon ik er weer over. Toen werd hij boos en toen liet ik mij ook even gaan in woede.
Alle reacties Link kopieren
Maha_kali schreef:
02-02-2018 20:55
Ja ik heb letterlijk gezegd dat hij wel beter zijn best ervoor mocht doen. Hij beaamde zelfs een keer. Ja misschien mag ik wel wat beter mijn best doen. Helaas niet tot uiting gekomen. Ik doe heel veel het naar zijn zin te maken. Ga mee naar uitjes die ik eigenlijk niet leuk vind voor ons. Ik ben wat eerder thuis van werk en zorg dan dat het aan kant is zodat hij weer blij is. Heb geld gegeven wat hij tekort kwam. Doe zoveel kleine dingen voor onze relatie. En ook ik waardeer de kleine dingen. Maar deze intimiteit mis ik enorm. Dat geeft mij zo een rot gevoel. Een leegte.
En dus zeg je hem dat hij initiatief mag/moet nemen en als jullie seks hebben hij niet zijn best doet. Dat de kwaliteit van de seks dus te wensen overlaat. Begrijp ik dat goed?????

Ja, dan snap ik wel dat hij er niet op zit te wachten.

Dat kan je helemaal niet vergelijken met verplicht meegaan naar een uitje, een huis aan kant maken of geld uitlenen.
Dat raakt je niet in de kern.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
Hightower schreef:
02-02-2018 21:00
En dus zeg je hem dat hij initiatief mag/moet nemen en als jullie seks hebben hij niet zijn best doet. Dat de kwaliteit van de seks dus te wensen overlaat. Begrijp ik dat goed?????

Ja, dan snap ik wel dat hij er niet op zit te wachten.

Dat kan je helemaal niet vergelijken met verplicht meegaan naar een uitje, een huis aan kant maken of geld uitlenen.
Dat raakt je niet in de kern.
Nee meer in de zin van. Meer je best doen het spontaan te maken/meer tijd voor te maken.
Alle reacties Link kopieren
Maha_kali schreef:
02-02-2018 20:57
Jeetje mensen. Ik smeekte niet. Ik zei dat ik ontevreden erover was en die intimiteit tussen ons erg mis. Dat ik vind dat we echt te weinig seks hadden en ik dat graag wat meer wil. Een paar maanden later na geen verbetering begon ik er weer over. Toen werd hij boos en toen liet ik mij ook even gaan in woede.
Ik bedoelde het over het algemeen.
Omdat zo een frustratie van kwaad tot erger leid of lijd.

Wat vond je van mijn tip?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Eslarealidad schreef:
02-02-2018 21:40
Ik bedoelde het over het algemeen.
Omdat zo een frustratie van kwaad tot erger leid of lijd.

Wat vond je van mijn tip?
Ik betwijfel of het gaat helpen iets verplicht te stellen. Maar het valt te proberen, je weet maar nooit.
Alle reacties Link kopieren
Maha_kali schreef:
02-02-2018 21:47
Ik betwijfel of het gaat helpen iets verplicht te stellen. Maar het valt te proberen, je weet maar nooit.
Het lijkt nu ook verplicht aan het worden.
Dan weet je beiden dat het nu "deze dag" gaat gebeuren.
Is best wel spannend!
Weg frustratie!
Als het dan nog niet lukt dan is er geen balans.
Hoe zit het met de buikkriebels denk jij?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
RikM schreef:
02-02-2018 19:39
Probeer je hier nou te zeggen dat TO te veel wil pompen?
Toch nog iemand die me begrijpt... :yes:

Vaak seks is best leuk... tot het een moetje wordt. Eén keer is niets, meerdere keren ook niet noodzakelijk. Maar als je télkens weer aan de bak moet zonder dat je er echt zin in hebt, is dat dodelijk voor je libido, als man ook voor je potentie en uiteindelijk kweek je zo weerstand, weerzin zelfs. Ook tegenover de oorzaak van de dwang, in casu de partner die je niet de nodige recuperatietijd gunt.
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
03-02-2018 14:51
Toch nog iemand die me begrijpt... :yes:

Vaak seks is best leuk... tot het een moetje wordt. Eén keer is niets, meerdere keren ook niet noodzakelijk. Maar als je télkens weer aan de bak moet zonder dat je er echt zin in hebt, is dat dodelijk voor je libido, als man ook voor je potentie en uiteindelijk kweek je zo weerstand, weerzin zelfs. Ook tegenover de oorzaak van de dwang, in casu de partner die je niet de nodige recuperatietijd gunt.
Herkenbaar, had ik met mijn ex. Het was nooit genoeg. Als we elkaar zagen in het weekend dan werd er per dag zeker wel 6 x geneukt met alles erop en eraan. Had er echt genoeg van op een gegeven moment omdat ik vond dat ik hem genoeg gaf en het ook lichamelijk pijn ging doen maar hij moest zich altijd opdringen tot vervelens toe.

Ben blij dat het voorbij is en heerlijk om mijn lichaam weer terug te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
03-02-2018 15:12
Herkenbaar, had ik met mijn ex. Het was nooit genoeg. Als we elkaar zagen in het weekend dan werd er per dag zeker wel 6 x geneukt met alles erop en eraan. Had er echt genoeg van op een gegeven moment omdat ik vond dat ik hem genoeg gaf en het ook lichamelijk pijn ging doen maar hij moest zich altijd opdringen tot vervelens toe.

Ben blij dat het voorbij is en heerlijk om mijn lichaam weer terug te hebben.
Wauw. Dat vind ik ook wel echt het uiterste. dan snap ik je weerstand wel. Zo ben ik absoluut niet hoe jij beschrijft.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat mannen altijd zin hadden 😁. Ik wel iig maar mijn vrouw wil bijna nooit.

Van alles geprobeerd. Romantische en spannende dingen maar zonder succes.

Waar worden vrouwen nu echt opgewonden van!? Ik weet het iig niet meer...
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
03-02-2018 14:51
Toch nog iemand die me begrijpt... :yes:

Vaak seks is best leuk... tot het een moetje wordt. Eén keer is niets, meerdere keren ook niet noodzakelijk. Maar als je télkens weer aan de bak moet zonder dat je er echt zin in hebt, is dat dodelijk voor je libido, als man ook voor je potentie en uiteindelijk kweek je zo weerstand, weerzin zelfs. Ook tegenover de oorzaak van de dwang, in casu de partner die je niet de nodige recuperatietijd gunt.
Ik vind jou persoonlijk net iets te makkelijk overkomen. "Vaak is seks best leuk" niet echt enthousiast. Komt meer zo over van naja het moet maar. Télkens weer aan de bak moeten, 2 á 3 keer per week als voorbeeld. Nou telkens weer ik vind dat dus nauwelijks moeite. Het is ook dodelijk voor je relatie als de ene partner veel vaker zin heeft en de ander helemaal geen moeite doet. 1 keer per week of zelfs nog minder. Er zijn genoeg mannen en vrouwen die het dodelijk weinig vinden. En het is echt geen fijn gevoel als een normale behoefte nauwelijks gevuld (haha) wordt. Als ik jou lees moet ik dus in therapie voor een seksverslaving.
Elke dag seks, ik word al moe als ik eraan denk. Dat gaat dan toch ook heel snel vervelen?

Het lijkt me wel lastig om zo'n hoog libido te hebben. Hoe doe je dat dan als je geen relatie hebt, vraag ik me af. Loop je dan helemaal tegen de muren op?
RikM schreef:
03-02-2018 18:08
Elke dag seks, ik word al moe als ik eraan denk. Dat gaat dan toch ook heel snel vervelen?

Het lijkt me wel lastig om zo'n hoog libido te hebben. Hoe doe je dat dan als je geen relatie hebt, vraag ik me af. Loop je dan helemaal tegen de muren op?
Het slijt met de jaren. Een beetje.
RikM schreef:
03-02-2018 18:08
Elke dag seks, ik word al moe als ik eraan denk. Dat gaat dan toch ook heel snel vervelen?

Het lijkt me wel lastig om zo'n hoog libido te hebben. Hoe doe je dat dan als je geen relatie hebt, vraag ik me af. Loop je dan helemaal tegen de muren op?
Eerste 4-5 jaar van een relatie is dat toch vrij normaal? daarna zakt het inderdaad..hoe lang heb je al een relatie TO?
Maha_kali schreef:
03-02-2018 17:34
Ik vind jou persoonlijk net iets te makkelijk overkomen. "Vaak is seks best leuk" niet echt enthousiast.
Dat schreef ik ook niet: soms is de volgorde van woorden belangrijk, net zoals begrijpend luisteren naar wat je partner te vertellen heeft want uiteindelijk gaat het ook over zijn relatie en zijn aandeel daarin.
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
03-02-2018 18:52
Dat schreef ik ook niet: soms is de volgorde van woorden belangrijk, net zoals begrijpend luisteren naar wat je partner te vertellen heeft want uiteindelijk gaat het ook over zijn relatie en zijn aandeel daarin.
Scherp!
Verder, Hu Lang, helemaal eens met je vorige post
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
03-02-2018 18:08
Elke dag seks, ik word al moe als ik eraan denk. Dat gaat dan toch ook heel snel vervelen?

Het lijkt me wel lastig om zo'n hoog libido te hebben. Hoe doe je dat dan als je geen relatie hebt, vraag ik me af. Loop je dan helemaal tegen de muren op?
Is lastig ja. Mij verveelt het nooit. En een goede conditie. Kan er weinig aan doen.
Alle reacties Link kopieren
HuLang schreef:
03-02-2018 18:52
Dat schreef ik ook niet: soms is de volgorde van woorden belangrijk, net zoals begrijpend luisteren naar wat je partner te vertellen heeft want uiteindelijk gaat het ook over zijn relatie en zijn aandeel daarin.
Ja daar heb je ook gelijk in. Naar elkaar luisteren. Dus niet van 1 kant af.
Alle reacties Link kopieren
Horror-Clown schreef:
01-02-2018 21:49
Tja in mijn geval was t gras wel groener. Heb nu bijna 5 jaar een relatie en inmiddels ook een kind samen maar de 3x per week redden we nog makkelijk. Minder dan 2x per week en we zijn alletwee chagrijnig dus tja haha we vinden t allebei even belangrijk.
Dat is mooi in balans. :yes:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ik dacht dat hengelen verboden is op dit forum, maar ok dan.

Bel mij.
Alle reacties Link kopieren
maha kali.
Wat ik er uit begrijp en waar het op neer komt, is dat niet alleen de frequentie drastisch omlaag is gegaan, maar ook zijn sekspel.

Je schreef ergens dat het vaak maar 5 min. is en dan klaar ( voor hem)
Ja daar heb je als partner niet zo veel aan.

Is hij het voorspel vergeten? of heeft hij daar geen zin meer in.?
OOk ik zou hier gefrustreerd door raken.

Ik neem aan, dat dat bedoelt met, "hij mag wel iets doen."

Hoe was hij dan toen jullie nog wel veel vreeën ?
Ook van erop, erin en eraf??
Maha_kali schreef:
04-02-2018 00:00
Is lastig ja. Mij verveelt het nooit. En een goede conditie. Kan er weinig aan doen.

Ik ken het gevoel overigens dus ik snap je wel. In mijn vorige relatie deden we het op het laatst maar één keer in de twee maanden (!), dus ik liep ook altijd gefrustreerd rond. Dat is niet leuk. Je seksleven wordt dan als het ware eenzijdig stopgezet, zonder dat er rekening wordt gehouden met jouw behoeften. Zij was van het type 'de buit is binnen dus dan hoeft het van mij niet meer zo'.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
04-02-2018 09:56
Ik ken het gevoel overigens dus ik snap je wel. In mijn vorige relatie deden we het op het laatst maar één keer in de twee maanden (!), dus ik liep ook altijd gefrustreerd rond. Dat is niet leuk. Je seksleven wordt dan als het ware eenzijdig stopgezet, zonder dat er rekening wordt gehouden met jouw behoeften. Zij was van het type 'de buit is binnen dus dan hoeft het van mij niet meer zo'.
Dat is nog heel wat anders dan 1 a 2 keer per week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven