Vriendin masturbeert niet

19-04-2021 16:28 12 berichten
Ik ben een 17-jarige jongen en heb een vriendin, zij is iets jonger. We hebben een heel gezonde relatie maar op seksueel vlak laat ik haar niet zoveel genieten als ik het zou willen. Hoewel zij zegt dat het allemaal leuk is weet ik dat het zeker wel beter kan. Ik weet dat voorspel een zeer belangrijke factor is, dit is namelijk het moment waar de meeste ‘techniek’ van toepassing is. Ik heb ondertussen al veel geprobeerd maar ik krijg het niet onder controle. Ik weet dat het dan vaak handig is om het haar te vragen. Maar ze weet het zelf niet echt, ze masturbeert namelijk zelf niet. Als ik haar eens vroeg tijdens de seks zichzelf te ‘helpen’ was ze niet echt enthousiast. Ze schaamt zich dan ook een beetje om het feit dat ze niet masturbeert. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt :))))
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg bij dit soort titels altijd de neiging om iets te schrijven in de trant van: "nou, dan de vingers maar amputeren" maar dat is niet zo aardig geloof ik.

Hier is nog een meneer die dezelfde zorgen heeft, misschien heb je iets aan de tips.
seks/mijn-vrouw-masturbeert-niet/list_messages/474300
...
Alle reacties Link kopieren
Uit je berichtje bekruipt mij vooral het gevoel dat je misschien wat snel wil. Jullie zijn nog jong, dus nog tijd zat om rustig aan te ontdekken wat jullie fijn vinden. Het is niet gek dat je op je 17e nog niet exact weet wat je wel of niet fijn vindt.
Ik bedoel maar, ga eerst maar eens veel seks hebben. Jullie hebben nog tijd zat om er goed in te willen worden.
laylalala wijzigde dit bericht op 19-04-2021 19:41
18.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is 'iets jonger'?
Mss is ze nog niet toe aan een seksuele relatie.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof ze nog totaal niet toe is aan seks. Die moet eerst haar eigen lichaam verkennen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe veel jonger? Toen ik 15 was en mijn oudere vriendje vroeg me of ik masturbeerde schrok ik me dood. Was ik nog totaal niet (bewust) mee bezig. 10 jaar later en ik weet het pas een beetje.

Jullie zijn superjong, je hebt alle tijd, veel oefenen (als zij zich er ook prettig bij voelt) en het hoeft nog niet perfect.
Hoi, ik heb eigenlijk pas leren mastruberen toen ik een mini fibrator kocht op advies van wat een oudere dame, en hiermee de clitoris stimuleerde. Als ik dit met mijn handen doe dan raak ik ook niet opgewonden genoeg voor seks namelijk. Doet mijn partner dit is het alweer anders door de hele sfeer en setting. Maar ook dat is gegroeid na fijne sekservaringen.. Je zou dit dus eens aan haar kunnen voorstellen en vragen of ze er nieuwschierig naar is.. Overigens was ik 20 toen ik voor het eerst seks had en op mijn 17e had ik ook nog geen behoefte, dit is dus ook gewoon een optie.
Het klinkt alsof je heel grote verwachtingen hebt over hoe de seks (met haar) zou moeten kunnen zijn en alsof je teleurgesteld bent in jezelf (vanwege het ontbreken van de juiste techniek) en haar (vanwege het niet geven van duidelijke feedback). Al die gedachten maken de seks niet relaxt. Je legt er, ook met de manier van vragen nogal wat druk op is mijn indruk van wat je schrijft. Seks is niet alleen het fysieke, in de zin van precies de juiste beweging op het juiste moment, het gaat om relaxt zijn en in het moment zijn.
Het klinkt niet alsof jij heel relaxt bent en ook niet dat zij dat is. Van schaamte wordt je niet geil.
Alle reacties Link kopieren
complimenten voor hoe je er mee om gaat trouwens
Alle reacties Link kopieren
Als zij zegt dat ze geniet, waarom is dat voor jou dan niet genoeg en moet het anders/beter? Zogenaamd om haar een plezier te doen terwijl het voor haar niet anders hoeft.
Geef het de tijd, je leert elkaar vanzelf steeds beter kennen.
Alle reacties Link kopieren
fesky schreef:
19-04-2021 16:28
Ze schaamt zich dan ook een beetje om het feit dat ze niet masturbeert. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt :))))

Jullie kunnen misschien samen op ontdekkings-tocht gaan? Samen kijken hoe het NOG leuker wordt en hoe zij nog meer kan genieten?
Het hoeft echt niet binnen enkele keren perfect te zijn...
PS: als zij niet wil masturberen, hoeft dat natuurlijk ook niet. En daar hoeft zij zich niet voor te schamen. Elk mens leeft op zijn/haar manier.
daddy_gijs wijzigde dit bericht op 22-04-2021 09:59
Reden: PS toegevoegd
16.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Doe het lekker kalm aan zou ik vooral adviseren. Jullie zijn beiden heel jong natuurlijk nog.

Bedoel je met dat zij niet genoeg geniet dat ze niet klaarkomt? Of bedoel je er wat anders mee?

Want niet elke vrouw kan zomaar klaarkomen, zeker niet op jonge leeftijd. Soms duurt het een hele tijd en soms komt het helemaal niet. Dat is aan de ene kant jammer maar aan de andere kant maak je het niet beter door er vreselijk op te letten. Dat kan je vriendin voelen als druk en het gevoel krijgen dat ze tekort schiet. Maw laat het los, geniet van elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven