vriendin nog maagd

21-10-2019 15:02 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu sinds een maand een super leuke vriendin. Nu hoor ik jullie al denken een maand is erg snel om daar over na te denken. Ikzelf ben al ontmaagd en kan gewoon wachten.

Nu is mijn vraag hoe pak ik het nu aan? Op seks gebied. Het is niet dat ik nu meteen met haar seks wil maar ik ben gewoon bang dat ik dadelijk een verkeerde indruk bij haar laat.


Tips, ervaringen?
Doe het gewoon rustig aan. En probeer ook gewoon over seks te praten met elkaar. Dan kun je samen vertrouwen kweken en weet je van elkaar wat je wil en niet en hoe snel je kunt gaan.
Waarom ben je bang dat je een verkeerde indruk maakt?

Wat wil je aanpakken?
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vraag?
Wachten tot zij erover begint.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen is ooit ontmaagd en er zijn er maar weinigen die hier met heel veel traumatische gevoelens op terugkijken.

Probeer het een beetje bespreekbaar te maken, misschien durft zij het aan te geven als ze eraan toe is of kunnen jullie voorzichtig stapje voor stapje steeds een stapje verder gaan.
Hoe oud zijn we, btw?
...
Als jullie er beide aan toe zijn komt het vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Wat helpt is de dingen gewoon benoemen. Als je iets wilt proberen wat nog niet gebeurd is, vraag het gewoon. "Mag ik je daar aanraken?" Ik noem maar even iets. Verder niets forceren. Alles komt vanzelf.
Komt vanzelf. Mijn ontmaagding was letterlijk dat hij heel lief vroeg “Wat wil je?” toen hij zag dat ik eigenlijk wel verder wilde maar het niet echt durfde te vragen. En ik heb toen ook letterlijk aangegeven seks te willen hebben met hem. Hij heeft tussendoor af en toe gevraagd of ik het fijn vond, of ik fijn lag, etc. Gewoon heel rustig aan doen en je mag best vragen of ze het zo fijn vindt.
Rooss4.0 schreef:
21-10-2019 16:36
Iedereen is ooit ontmaagd en er zijn er maar weinigen die hier met heel veel traumatische gevoelens op terugkijken.

Probeer het een beetje bespreekbaar te maken, misschien durft zij het aan te geven als ze eraan toe is of kunnen jullie voorzichtig stapje voor stapje steeds een stapje verder gaan.
Hoe oud zijn we, btw?
Nou... mijn ontmaagding was vrij traumatisch. De jongen in kwestie ging veel te hardhandig, ook nadat ik aangaf veel pijn te hebben. Ik kijk hier ook zeker niet positief op terug.

Dus tip voor to: wacht tot zij zegt dat ze er klaar voor is. Als ze er klaar voor is, neem dan de tijd voor haar. Ga rustig stapje voor stapje verder en vraag vooral of en wat ze fijn vind.
Alle reacties Link kopieren
Marnamai schreef:
21-10-2019 16:21
Wachten tot zij erover begint.
Nou dan was ik op lijn 100e nog maagd geweest.
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad gewoon heel rustig aan steeds een stapje verder gaan. Dan gebeurd het vanzelf op een gegeven moment.
Hoe is het afgelopen Max?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas slechts een keer iemand ontmaagd, maar het was een hoogtepunt in mijn leven.

Ben jaloers op je, man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven