Vriendje kan me niet laten klaarkomen

19-07-2019 16:39 18 berichten
Hoi,
Ik zit al een tijdje met het probleem dat mijn vriend me niet kan laten klaarkomen. Hij probeert het een kwartiertje en dan heeft hij het al opgegeven, wat ik erg vervelend vindt. Hem laat ik wel altijd komen. Als ik masturbeer lukt het wel gewoon.
Hebben jullie tips? X
Alle reacties Link kopieren
Vertellen wat je lekker vindt, zijn hand pakken en het voordoen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Praat er met hem over. Het helpt als je zegt/laat zien wat je lekker vind.
Alle reacties Link kopieren
Andere manieren proberen?
lizzy75 wijzigde dit bericht op 19-07-2019 17:00
40.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit nog met geen enkele man gekund. Is het echt zo erg als je gewoon geniet?
Sugar and spice, and everything nice.
Alle reacties Link kopieren
Masturbeer eens samen. Ga voir elkaar zitten. Kun je kijken, wat geil is en meteen weet wat de ander lekker vindt.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Koop een magic wand. Succes gegarandeerd.
Alle reacties Link kopieren
Vertel hem wat je lekker vindt/doe het voor met je eigen hand/pak zijn hand en stuur hem..
Koop een boek van Tracy Cox en werk er samen doorheen, is nog leuk ook. Ergens op pagina 1 staat dat een kwartier bij lange na niet genoeg is ;-)
Alle reacties Link kopieren
Als hij niet lang genoeg door gaat is dat wel balen. Nu is 15 minuten met je hand over een knobbeltje wrijven wel erg lang natuurlijk. Of maak ik het nu te simpel? Ik neem tenminste aan dat jij ook niet 15 minuten trekt of pijpt...ik kom alleen door iets dat trilt, doet het al jaren prima bij ons.
die ik wilde bestaat al...
Hoe laat kan je?
Kandijsuiker schreef:
19-07-2019 17:00
Ik heb dit nog met geen enkele man gekund. Is het echt zo erg als je gewoon geniet?

Ja dat is heel erg enorm erg.

Nogmaals: als je eigen beeld over seks en relaties enorm verstoord is dan is dat heel naar voor je, maar dan moet je dat vooral niet als maatstaf nemen voor anderen.
SHIFTY schreef:
19-07-2019 18:32
Hoe laat kan je?

:rofl:

Ik zat erop te wachten. ;-D
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 19-07-2019 18:41
17.39% gewijzigd
Leer het hem!
RikM schreef:
19-07-2019 18:38
:rofl:

Ik zat erop te wachten. ;-D

:biggrin:
@Leukerd:
Een kwartier pompen zonder zelf klaar te komen, lukt weinig mannen (zonder middelen althans).
Begin bij een gezamenlijke (wederzijdse) masturbatie zodat jullie zonder gène zijn.
Lukt het niet met simpele penetratie, zoek dan een leuk standje waarbij je ondertussen jezelf kunt stimuleren.
Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Het is wel erg algemeen, deze vraag.
Ik bedoel maar: wat probeert hij een kwartier? Jouw en orgasme te geven?
Als je zo gaat vrijen (ik wil haar een orgasme bezorgen), dan zal het zeker niet lukken.
Ga als vent lekker dat voorspel in, geniet samen door haar te laten genieten ,lees haar lichaamstaal
Maar focus je niet op: er moet een orgasme komen !
Als je zo als vrouw je last verwennen, hem wat aanstuurt, dan komt dat klaarkomen vanzelf
Veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
Het blijft lastig, het vrouwelijk orgasme.

Laatst had ik een date.... ik stak mijn piemel erin en ik voelde meteen een enorme gloed. Ze had letterlijk binnen 5 seconden gesquirt zonder dat ik ook maar enige moeite had gedaan.

En op andere momenten ben je 20 minuten bezig en denk je dat je er helemaal niets van bakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven