Waarom mannen anale seks willen

06-03-2012 14:35 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom mannen anale seks willen ! ! !

Omdat er veel mannen zijn die fantaseren over anale seks met hun vrouw een uitleg waarom zij dat willen willen.

Veel heterosexuele mannen fantaseren over deze vorm van seks met hun vrouw, simpelweg omdat hij graag elke deel van jouw lichaam wil ontdekken.

Jij vertrouwt hem

Als jij een beetje nerveus bent over anale seks en uiteindelijk erin toestemt om het toch te doen, dan geeft het hem een goed gevoel. Jij vertouwt hem immers met iets heel intiems en gaat ervan uit dat hij voorzichtig te werk zal gaan.

Het is iets nieuws

Hoe goed jullie vaginale seks ook mag zijn op een gegeven moment wordt alles normaal. Anale seks is iets nieuws en bekends voor hem wat het nog spannender en begerenswaardiger maakt.

Hij is gek op je billen

De meeste mannen zijn gek op de billen van hun vrouw. Hoewel het idee van anale seks jou misschien afschrikt, voelt hij zich juist als een kind in een snoepwinkel. Hij mag nu immers iets dat hij al zo lang bewondert en naar smacht eindelijk gebruiken.

Het is heel strak

De kans is vrij groot dat je vaginale opening wijder is dan de opening tussen je billen. Een vagina is immers ook ontwikkeld om een kind mee op de wereld te zetten. Het gebied tussen je billen is veel strakker en hierdoor wordt zijn penis veel meer gestimuleerd, waardoor hij een gevoel beleeft dat hij nooit eerder gevoeld heeft.

Het geeft hem macht

Ondanks dat het misschien heel autoritair klinkt, geeft het feit dat hij tijdens anale seks bovenop je ligt of zit hem een gevoel van macht. Daarnaast geef je hem nu ook het idee dat hij verantwoordelijk is voor jouw seksuele plezier, waardoor hij nog meer zijn best zal doen.

Mee eens? Maak van je hart geen moordkuil en geef jou ongezouten mening. Positief of negatief, alles mag.
Bedankt voor deze uitleg...
Eigenlijk staat er niks bij wat ik nog niet wist... De laatste ben ik het niet helemaal mee eens, want mijn partner doet ook zijn best als we 'gewone' sex hebben, dat maakt dan geen verschil of het vaginaal of anaal is... Zodra een man sex met je mag hebben dan is hij toch sowieso (deels) verantwoordelijk voor je sexuele plezier? Of zie ik dat dan verkeerd?
Jongen, leer spellen.
..
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them
What's new Willem. Vertel me eens iets dat ik nog niet weet.
Briljant: fenomenaal, jouw bekrompen denkvermogen.

Anale sex heeft geen reet met poep te maken.

Misschien dat als ik een wooddgrapje gebruik, het dan een keer onthouden word.

OT: niks nieuws gelezen. En wat is de hype mbt anaal op t forum... Jeesh, wat is er mis met standjesadvies en weet ik het wat...
Stom he, ik vind het gewoon lekker...

(en mijn vriend ook)
Waarom plemp je gewoon een tekst van een andere site hier neer, zonder erbij te vermelden dat het niet jouw eigen tekst is? Ooit gehoord van copyright? Het overnemen van teksten waarop copyright rust is tegen de forumregels. Je HOEFT geen topic te openen als je zelf geen inspiratie hebt hoor!

Bron: http://www.vrouwblog.nl/5 ... n-anale-seks-willen/0630/

Op diezelfde site staat trouwens ook vijf redenen waarom vrouwen niet van anale seks houden. Waaarom heb je die er niet meteen bijgeplakt?
Tja of die mannen die dat zo graag willen hebben een kleine piemel en dan is de poepert net ietsje strakker en dan voelen ze meer
handig,die negeerknop..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik fantaseer niet over anale seks....
Waarom mannen anale seks willen... ,omdat ze het andere gaatje niet kunnen vinden.
Moet er niet aan denken! En vriend moet maar weten dat ik hem zo ook vertrouw. Is geen bewijs voor nodig en al helemaal niet dit.

Maargoed ieder zijn/haar eigen mening natuurlijk:).
quote:naara schreef op 06 maart 2012 @ 14:57:

Stom he, ik vind het gewoon lekker...

(en mijn vriend ook)Gelukkig is naara niet voor 1 gat te vangen.
Maar Willem, vertel eens; je hebt deze tekst geplaatst alsof het je eigen tekst is, dan ben je het er dus mee eens lijkt me.

Ik ben het echter met een heleboel dingen niet eens. Wil je me er eens een paar uitleggen?

quote:Ondanks dat het misschien heel autoritair klinkt, geeft het feit dat hij tijdens anale seks bovenop je ligt of zit hem een gevoel van macht.Ligt/zit de man alleen met anale seks bovenop? Wat een saai seksleven heb je dan Willem.quote:Daarnaast geef je hem nu ook het idee dat hij verantwoordelijk is voor jouw seksuele plezier, waardoor hij nog meer zijn best zal doen.

Bij vaginale seks is de vrouw dus verantwoordelijk voor het plezier van de man? Of denkt de man dan alleen aan zichzelf? Goh, en ik maar denken dat man en vrouw samen verantwoordelijk zijn voor elkaars plezier...

Hoe zit dat?
quote:yvonjaspers schreef op 06 maart 2012 @ 15:02:

Waarom plemp je gewoon een tekst van een andere site hier neer

Maar Yvonne Jaspers, waarom heb je EN de naam EN de afbeelding van een leuke KRO presentatrice hier neergeplempt?

En het is zo'n leuk programma: Hoer zoekt Vrouw.
quote:willem22 schreef op 06 maart 2012 @ 15:49:

Maar Yvonne Jaspers, waarom heb je EN de naam EN de afbeelding van een leuke KRO presentatrice hier neergeplempt?

En het is zo'n leuk programma: Hoer zoekt Vrouw.Mijn programma heet Boer zoekt vrouw. Niet alles is seks Willem (al lijkt het er wel op als je je alleen op jouw topics zou richten).
Maar reageer ook eens op mijn vragen van 15:43? als je dan zo nodig een discussie wilt, wees dan ook mans genoeg om er op in te gaan.
Heel veel mannen willen het gewoon persé een keer mee hebben gemaakt, maar vaak is het hebben van de zaak het einde van het vermaak.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Yvon, wat denk je? Martin reageert niet meer op, dus ik zoek een nieuw slachtoffer om te bashen?
Op moet op me zijn. Iphone
quote:_lupine_ schreef op 06 maart 2012 @ 16:08:

Yvon, wat denk je? Martin reageert niet meer op, dus ik zoek een nieuw slachtoffer om te bashen?Bashen? Ben jij de nieuwe HRS?
Omdat die mannen wel willen weten hoe het is om mannen te penetreren. Denk ik.
....Laat maar zitten ook, heb geen zin in ruzie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven