Wat ik nou ontdekt heb: bzzzzzzz

16-04-2016 21:06 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Omdat hier niks te gek is durf ik het wel te posten. Ik weet, een vrouwenforum. Misschien hebben jullie er niet zo veel aan. Maar misschien ook wel, want de meesten van jullie hebben vriend en/of man. Mannen op het forum kunnen er ook hun voordeel mee doen.

Ik was met het huishouden bezig. De tweewekelijkse stofzuigronde door mijn huis. En opeens, uit het niets, had ik een gedachte. Vrouwen zuigen graag en mannen laten zich graag zuigen. Maar wat nu als je je als man door de stofzuiger zou kunnen laten zuigen. Welnu. Dat heb ik geprobeerd. Door de stofzuigerslang ging het niet. Daar kreeg ik mijn jongeheer niet in. Maar als ik de slang verwijderde ontstond er een veel grote gat. Ik heb eerst even met mijn vinger gevoeld of er niets scherps zat. Direct na de opening zit de stofzuigerzak, dus geen draaiende onderdelen die mijn jongeheer als een snijmachine een kopje kleiner zouden kunnen maken.

Ik heb de stofzuiger aangezet en ben er op mijn knieën voor gaan zitten. Ik moet toegeven, het gevoel was even wennen. Hard er in was niet fijn. Dat liep de boel bijna vast. Maar iets naar buiten gaf het juiste resultaat. Het was even zoeken naar de goede diepte. Het moest niet te diep om een trillende voorhuid te krijgen. En dat, beste mensen, was zo'n sensatie.

Vrouwen hier schrijven over de douchekop. Over de Braun Oral B. En ik, jullie Willem, kan nu schrijven over de stofzuiger. De stofzuiger die mij zonder zeuren naar heen hoogtepunt heeft gekregen.

Alleen de volgende keer doe ik een condoom om. Want nu slurpte het ding mijn kwakkie naar binnen voor ik er erg in had. Dat lijkt mij een wat onfrisse boel worden als ik dit op regelmatige basis ga doen. De buren zullen wel denken: Zo zo, die Willem is even lekker schoon in huis. Om de dag stofzuigen.

Ze moesten eens weten.
Dat heb je niet net ontdekt Willem.

Dit soort zaken 'ontdek' jij (steeds opnieuw) en dus al jaren hier op het VF.

Je bent gewoon een oude reller.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kijk maar uit Willem met zo je grenzen opzoeken. Wel eens gehoord van een man die met z'n anus op dat gat ging zitten? Je darmen (5 meter!) zitten binnenin eigenlijk maar op twee plaatsen vast en je raadt misschien wel wat er gebeurde: hij werd binnenstebuiten gezogen en in 2 seconden slobberde er zo een paar meter darm in de stofzuigerzak.. Zodra hij het door kreeg rolde hij er snel vanaf anders was misschien zijn hele maagdarmstelsel er in verdwenen. Ook met je zak kunnen er vreselijke dingen gebeuren waar je in alle opwinding dan geen rekening mee houdt .
Foto's?
Biertje?!
Geil verhaaltje wel.
Ik hoop voor je dat je het verschil kent tussen een stofzuiger en een gehaktmolen.
verba volant, scripta manent.
Je blijft proberen hea
quote:zeefietser1 schreef op 16 april 2016 @ 22:10:

Nou Willen als jij uit 1959 komt loop je wel heel erg achter. Jaren terug in de jaren 80 ergens stond het al bij 'Maria weet raad' op teletext, het getal weet ik niet meer maar goed. Daar werd het al niet aangeraden om te doen.

Dat was toch 360?

Oeps...
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 17 april 2016 @ 00:21:

[...]

Dat was toch 360?

Oeps...Oeps is toch niet nodig, ik het dat altijd graag mogen lezen en dingen van geleerd. Onder meer geleerd niet mijn penis in een stofzuiger te steken.
fietsen varen vrouwelijk doen
Bedankt Willem, da's voor het eerst vandaag dat ik hardop lach. Je kwakkie verdween in de stofzuigert, jongen toch, wat een drama! Doet ie het nu nog wel? Op you tube zijn vast meer filmpjes te vinden van mannen met hun penissen in de stofzuigerslang, enjoy zou ik zeggen. Ik heb bij Tosh.O wel vaker dat soort filmpjes gezien. Misschien kun je daar ideeen opdoen over het hoe en wat met je kwakkie. Ach, het is wel meteen opgeruimd, toch? Als je nu gewoon de hele dag weinig drinkt, dan zit er minder vocht in je kwakkie en heb je minder kans op electrocutie. Maar wie weet, vind je dat ook wel wat, een beetje prik in je piemie.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Nog even dan vóór het slapen gaan.

http://www.hotforum.nl/fo ... gen-door-een-stofzuiger/&
verba volant, scripta manent.
quote:willem1959 schreef op 16 april 2016 @ 21:16:

[...]

Ik weet niet wat dat is. Maar, ik zorg er dus voor dat er niet met volle kracht gezogen wordt. Dat is, zoals ik al zei, niet een lekker gevoel. Een stukje terug is fijn. Dan flappert de voorhuid.

Heb jij zo een grote lap oude, uitgelubberde voorhuid om je eikeltje hangen dan?

Omdat het gaat flapperen.
Valt wel mee. Komt door de zuigkracht. Is een lekker gevoel hoor.
Willem: je zuigt...

Zag deze trouwens nog, misschien wat voor jou? http://www.ah.nl/producte ... estron-stofzuiger-a2400ec

Optimale zuigkracht en komt van de Albert Heijn vandaan. Lijkt me voor jou wel goed, want bij Albert Heijn letten ze op de kleintjes...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Het je laten afzuigen door een stofzuiger is vooral in de VS een vaak voorkomende oorzaak van serieuze verwondingen.

In de VS wordt nogal een steelstofzuiger gebruikt, waarbij de motor niet via een slang met de zuigmond is verbonden, maar er direct achter is gemonteerd. Zo'n motor heeft zeer snel draaiende delen, die direct toegankelijk zijn als je de zuigmond eraf haalt. Als je dan "iets" in dat gat steekt, kun je wel voorstellen wat er daarna gebeurt...
haha you make my day!!

ik kom niet meer bij..
Fijn Willem, zo ken ik je weer
Maar niet te vaak verkleden, anders denkt de stofzuiger dat je niet meer om hem geeft zoals hij echt is.
Willem, dit is niet nieuw! Al weer wat jaartjes geleden heb je precies het zelfde toppik geplaatst.

Je begint retro te worden.
I believe in good

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven