Weinig sperma
vrijdag 14 oktober 2011 om 03:58
Het volume van het sperma wordt bijna volledig bepaald door de hoeveelheid prostaatvocht. Dat vocht voegt zich tijdens het orgasme halverwege bij de zaadcellen. In "veel" of "weinig" sperma kunnen dus evenveel zaadcellen zitten. Het volume van het sperma zegt niets over de hoeveelheid zaadcellen.
Shepherd
Shepherd
vrijdag 14 oktober 2011 om 11:40
Per man verschilt het.
Sommige spuiten (heel) veel, sommige minder en anderen een paar druppels.
Maar per persoon is dat steeds hetzelfde.
Dus een man die b.v. veel of juist weinig spuit zal dat ook blijven houden.
Dat heeft niets te maken met 'te veel zelfdoen', of zich vergrijpen aan een ander, zoals ik in één van de berichtjes las.
Het is natuurlijk/lichamelijk bepaald of een man veel of weinig spuit.
Dus als jou vriend altijd weinig spuit, dan zal dat nooit veel worden.
Andersom dus ook. Iemand die veel spuit zal dat blijven doen.
Ja, ok, indien hij b.v. een aantal keren achter elkaar is klaargekomen zal het op dat moment iets minder zijn.
Maar de keer daarop produceert hij gewoon weer de 'normale' hoeveelheid die hij altijd al geproduceerd heeft.
Sommige spuiten (heel) veel, sommige minder en anderen een paar druppels.
Maar per persoon is dat steeds hetzelfde.
Dus een man die b.v. veel of juist weinig spuit zal dat ook blijven houden.
Dat heeft niets te maken met 'te veel zelfdoen', of zich vergrijpen aan een ander, zoals ik in één van de berichtjes las.
Het is natuurlijk/lichamelijk bepaald of een man veel of weinig spuit.
Dus als jou vriend altijd weinig spuit, dan zal dat nooit veel worden.
Andersom dus ook. Iemand die veel spuit zal dat blijven doen.
Ja, ok, indien hij b.v. een aantal keren achter elkaar is klaargekomen zal het op dat moment iets minder zijn.
Maar de keer daarop produceert hij gewoon weer de 'normale' hoeveelheid die hij altijd al geproduceerd heeft.
vrijdag 14 oktober 2011 om 17:38
zaterdag 15 oktober 2011 om 00:37
Ik weet het niet hoor. De hoeveelheid klaarkomvocht van een man(als ik het zo maar even mag noemen) blijft - afgaande op mijn man - hetzelfde, maar naarmate hij ouder wordt wordt de kleur minder wit maar eerder een soort van doorzichtige gel. Ik weet niet hoe ik het anders uit kan leggen. Maar of die witte gel minder zaadcellen bevat dan die witte substantie weet ik niet. Ik heb hier geen microscoop om dat te checken...
zaterdag 15 oktober 2011 om 14:03
Misschien een tip voor de weinig spuitende man en de druppelaars onder ons:
Roep op het moment supreme tegen de dame die onder u vreselijk ligt te genieten: "Heeeee moet je daar nu eens kijken!" en wijs dan naar het raam... Als de dame in kwestie dan kijkt waarnaar je wijst aarzel dan niet en spuug op haar buik en simuleer een ejaculatie... Wil je echt stoer doen mik dan op haar borsten....
Afijn even een geintje om dit onderwerp wat op te leuken, life is serious enough as it is....
Roep op het moment supreme tegen de dame die onder u vreselijk ligt te genieten: "Heeeee moet je daar nu eens kijken!" en wijs dan naar het raam... Als de dame in kwestie dan kijkt waarnaar je wijst aarzel dan niet en spuug op haar buik en simuleer een ejaculatie... Wil je echt stoer doen mik dan op haar borsten....
Afijn even een geintje om dit onderwerp wat op te leuken, life is serious enough as it is....
zaterdag 15 oktober 2011 om 14:12
vrijdag 18 november 2011 om 11:47
mischien trekt hij ? mischien gaat hij vreemd ? dames een theelepeltje is de normale hoeveelheid , en in de films lijkt het meer en sommige hebben ook meer , maar dat theelepeltje zit vol met miljoenen zwemmers en als die gezond zijn word je gewoon zwanger... en ja als hij een dagje minder trekt zal het de volgende dag ietsje meer zijn , maar verwacht niet dat hij een pak yoghurt in je buik spuit..