Wel/geen ochtendseks

15-09-2018 17:12 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je googled in het Engels op “morning sex women” dan komen er allemaal hits over waarom vrouwen geen ochtendseks willen. Zie bijvoorbeeld hier 2 van de hits:,
http://puckermob.com/lifestyle/sex en https://m.health24.com/Sex/Great-sex/a- ... x-20180821

Als je in het Nederlands googled, dan krijg je allemaal hits over hoe geweldig en lekker het wel niet in is om in de ochtend te sexen.

Is het nou zo dat we in Nederland gewoon meer van ochtendsex houden?!

Houd je van ochtendsex

Totaal aantal stemmen: 108

Ja, heerlijk! (56%)
Mwoah... (14%)
Nee, verschrikkelijk (30%)
Heerlijk! Maar wel als we daarna nog ff kunnen blijven liggen. Niet heel vroeg nog voor t werk etc.
Die blogs en tijdschriften weten van gekkigheid ook niet meer waar ze over moeten schrijven, daar zit verder geen statistisch onderzoek achter ofzo. Dus zal wel meevallen met de verschillen in voorkeur voor ochtendsex.
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat in de ochtend mijn richting op gestoken mag worden is een kop koffie.
Alle reacties Link kopieren
als er die dag nog gewerkt dient te worden; liever niet, maar in het weekend of vakantie, zalig!
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
15-09-2018 17:24
Sowieso moet ik eerst plassen en dan ook graag allebei tanden poetsen en het liefst minimaal even wassen en dan is de spanning er alweer af :P

Tanden poetsen, wassen?
Ochtendseks heeft hier eerder een bruut kantje. Nog niets tegen elkaar gezegd, een oog openen, man port een beetje langs achteren en als ik dan ook een oog open heb en in de stemming ben dan schuift hij hem erin. Wat rammen... en hoppa de dag kan heerlijk beginnen :high5:
FarFarAway schreef:
15-09-2018 18:50
Tanden poetsen, wassen?
Ochtendseks heeft hier eerder een bruut kantje. Nog niets tegen elkaar gezegd, een oog openen, man port een beetje langs achteren en als ik dan ook een oog open heb en in de stemming ben dan schuift hij hem erin. Wat rammen... en hoppa de dag kan heerlijk beginnen :high5:

Precies dit!
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
15-09-2018 17:24
Sowieso moet ik eerst plassen en dan ook graag allebei tanden poetsen en het liefst minimaal even wassen en dan is de spanning er alweer af :P
seks is toch geen steriele operatie?
douchen kan naderhand ook (lieft met z'n tweetjes)
Alle reacties Link kopieren
Ochtendseks vind ik heerlijk, maar alleen als het niet snelsnel hoeft omdat er afspraken en taken wachten.
En ja, wel eerst even plassen en tandenpoetsen, en zonodig een kattenwasje. Mijn zin wordt daar echt niet minder van :proud:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Nou...wel graag even een frisse mond , en idd een kattenwasje ;-D
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
15-09-2018 18:50
Tanden poetsen, wassen?
Ochtendseks heeft hier eerder een bruut kantje. Nog niets tegen elkaar gezegd, een oog openen, man port een beetje langs achteren en als ik dan ook een oog open heb en in de stemming ben dan schuift hij hem erin. Wat rammen... en hoppa de dag kan heerlijk beginnen :high5:
Dit dus
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
15-09-2018 17:35
Lekker spontaan!
dan maar niet spontaan, dat liever dan een stinkbek
Gisselle schreef:
15-09-2018 19:32
dan maar niet spontaan, dat liever dan een stinkbek

Wij doen het sochtends eigenlijk altijd lepeltje lepeltje. Eventueel doordraaien op mijn buik met hem bovenop of doggy dus van elkaars ‘stinkbek’ zoals jij dat zo charmant noemt hebben wij geen last.
Gisselle schreef:
15-09-2018 19:32
dan maar niet spontaan, dat liever dan een stinkbek
Ben ik nou de enige die dat van mijn eigen vent echt totaal niet kan schelen? (en omgekeerd gelukkig)
Alle reacties Link kopieren
Tandenpoetsen doe ik voordat ik ga slapen en mijn vriend is dol op de geur van mijn vagijn.
Het mooiste wat we kunnen ervaren, is het mysterie. Het is de bron van alle ware kunst en wetenschap. Einstein ♡
venture schreef:
15-09-2018 19:10
seks is toch geen steriele operatie?
douchen kan naderhand ook (lieft met z'n tweetjes)
Ja kan.
Alle reacties Link kopieren
zeeuwsmeisje1981 schreef:
15-09-2018 19:48
Ben ik nou de enige die dat van mijn eigen vent echt totaal niet kan schelen? (en omgekeerd gelukkig)

Nou, ik vind mijn eigen adem soms al niet fijn, 's ochtends :facepalm:
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zeker wel. Ochtendseks zonder gedoe. Geen gepijp en gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reacties!

Als ik nu een conclusie trek (jaja, beetje voorbarig), dan houden in ieder geval viva-forum-dames meer van ochtendseks dan de vrouwen in de internationale artikelen.

Nou, lekker van genieten dus! 😁 Zij het met eerst tandenpoetsen, plassen en even opfrissen.
Alle reacties Link kopieren
Soms op de avond of middag of met wakker worden 😋
Ligt eraan wat voor bui ik ben
Voor het na bed gaan douche en poetsen we altijd en ben niet vies van hem, alleen soms moet ik eerst plassen
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is dit heel persoonlijk..
En ik zie dat het zelfs felheid oproept bij sommige :huh:
botomline is natuurlijk dat iedereen lekker zelf moet weten wat hij doet..
persoonlijk kan ik mij NIETS voorstellen bij een partner (zoals mn BFF die heeft..) die ALTIJD eerst wil douchen voor een vrijpartij, of het nu een quickie is of een nachtje "knallen"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven