Wil de getrouwde collega meer of niet?

15-08-2012 12:52 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben werkzaam op kantoor bij een bouwonderneming, dus een mannenwereld. Ik ben een getrouwde vrouw van begin dertig (financial) en ik werk zeer veel samen met een getrouwde man van halverwege veertig (project manager). Ik ga 's avonds naar huis, maar hij slaapt door de week in een hotel ivm woonachtig aan de andere kant van Nederland.

Wij zijn beide zeer amicaal en hebben hetzelfde karakter waardoor we elkaar zeer goed qua werk aanvullen (komen oorspronkelijk uit dezelfde buurt). De laatste tijd vraag ik mij af of hij meer wil dan alleen een vriendschappelijke werkrelatie. Hij geeft me vriendschappelijke stompjes, geeft me plagerig commentaar, stuurt me zakelijke smsjes die eindigen in plagerig commentaar met smilies, kijkt me plagerig aan, geeft me complimentjes over m'n intelligentie, zegt dat hij begrijpt dat ik mannelijke aandacht krijg en is nu al tweemaal een gesprek begonnen over zijn "vroegere" sex ervaring en dat ik vast een beest ben in bed en zoals hij zegt "mannen sloop in bed". Hij weet dat ik vroeger idd een mannenverslindster was en aardig wat mannen eruit kon drinken qua hoeveelheid alcohol.

Hij wil nu na het werk iets met me eten en daarna gaan drinken en kijken of hij mij eruit kan drinken. Moet ik hier iets achter gaan zoeken of wil hij gewoon wat leuks doen met een goede collega. Hij zit anders ook maar alleen op z'n hotel kamer en ik ben anders ook maar alleen thuis (m'n man is veel op zakenreis).

Ik vraag me af of ik in moet gaan op z'n initiatief en er niks achter moet zoeken, of dat hij mij in bed probeert te krijgen en er dus niet op in moet gaan.
Hij heeft het over je sex-verleden, dat je mannen sloopt in bed, mannelijke aandacht voor jou en hijw il je eruit drinken?

Denk je nou serieus dat hij de avond wil doorkomen met een potje scrabble?

Je had toch zoveel ervaring....?
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 12:58:

Ik ben idd best een "stoer wijf" (dat zegt hij zelfs), maar ik ben bang dat ik een superdomme vraag ga stellen. Wil me zelf niet voor gek zetten, terwijl hij mij alleen puur als collega ziet.Waarom is het voor jou belangrijk of hij meer wil?, hij is getrouwd dus hoezo boeit jou wat hij wil?
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 12:58:

Ik ben idd best een "stoer wijf" (dat zegt hij zelfs), maar ik ben bang dat ik een superdomme vraag ga stellen. Wil me zelf niet voor gek zetten, terwijl hij mij alleen puur als collega ziet.En dat hij opmerkingen maakt over dat je een beest in bed zou zijn en de mannen zou slopen met je uitspattingen, vind je niet dom?
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Ik vind je erg naief als je hier nog iets onschuldigs in ziet Niki.

Drank en seksuele toespelingen, er zijn mannen die het inderdaad subtieler zouden aanpakken.

Als jij hier op in gaat dan is dat voor hem bijna een toezegging dat je wel meer met hem wil, tenzij je van te voren duidelijk aangeeft waar je grens ligt en dan zou ik zeker niet op het voorstel ingaan om je onder tafel te drinken maar je hoofd er een beetje bijhouden.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Even duidelijk, ik wil GEEN seks met hem.

Ik ben zeer 'blond' in het zien van seksuele advances en ik wil het gewoon zeker weten dat ik geen dingen zie die er helemaal niet zijn. Toen mijn man mij probeerde te veroveren had ik ook voor weken niks in de gaten en ik wil nu zeker weten dat ik zaken niet in het verkeerde licht zie. Dat hij gewoon gezellig iets wil eten zonder meer en ik er teveel achter zoek.
quote:ronniemitchel schreef op 15 augustus 2012 @ 13:05:

[...]

Waarom is het voor jou belangrijk of hij meer wil?, hij is getrouwd dus hoezo boeit jou wat hij wil?En to is zelf ook getrouwd en dat lijkt me nog veel belangrijker.
Ik ben ook amicaal met mijn collega's. Maar no fucking way dat ik spreek over mijn sexleven of opmerkingen van mannelijke collega's over mijn sexleven (als in: jij kan vast een man slopen in bed) uberhaupt zou accepteren. Die heeft dan echt een inmens probleem..... Want die gaat echt regelrecht naar de compliance officer.
Ach ja, kijken of hij jou er uit kan drinken, of bedoelt hij dat jij lo laveloos wordt dat hij hem er in kan steken? Joh, ga lekker met je eigen vent wat drinken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Begin me af te vragen of er nog mensen in relatie zijn die wel normen en waarden hebben. Jonge zeg, zodra de kans zich voordoet wordt er vreemdgegaan.
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 13:06:

Dat hij gewoon gezellig iets wil eten zonder meer en ik er teveel achter zoek.Hij wil misschien wel 'gezellig eten' maar daarna verlangt hij wel een toetje. Op zijn hotelkamer. Met jou. Het Beest In Bed.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zou hem eerder aanklagen wegens seksuele intimidatie op de werkvloer, maar ja, het is maar waar je grens ligt......
quote:Oriane schreef op 15 augustus 2012 @ 13:06:

Ik ben ook amicaal met mijn collega's. Maar no fucking way dat ik spreek over mijn sexleven of opmerkingen van mannelijke collega's over mijn sexleven (als in: jij kan vast een man slopen in bed) uberhaupt zou accepteren. Die heeft dan echt een inmens probleem..... Want die gaat echt regelrecht naar de compliance officer.Yep, sexuele intimidatie. Niet van gediend. En to voelt zich gevleid...tja.
Grappig, jij vindt elkaar eruit drinken iets leuks doen met een collega?

Heel gek maar daar denk ik toch iets anders over, maar ik ben dan ook heel ouderwets.

En verder, die wil gewoon lekker een potje neuken.

Even voor mijn informatie he, bespreek jij je seksleven met je collega's.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Oriane schreef op 15 augustus 2012 @ 13:06:

Ik ben ook amicaal met mijn collega's. Maar no fucking way dat ik spreek over mijn sexleven of opmerkingen van mannelijke collega's over mijn sexleven (als in: jij kan vast een man slopen in bed) uberhaupt zou accepteren. Die heeft dan echt een inmens probleem..... Want die gaat echt regelrecht naar de compliance officer.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Leg het eens voor bij je man.

Kijken wat hij ervan zegt.
quote:Julus schreef op 15 augustus 2012 @ 13:08:

Begin me af te vragen of er nog mensen in relatie zijn die wel normen en waarden hebben. Jonge zeg, zodra de kans zich voordoet wordt er vreemdgegaan.Die zijn er genoeg daar word alleen geen topic over geopend.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Ik ben zeer 'blond' in het zien van seksuele advances en ik wil het gewoon zeker weten dat ik geen dingen zie die er helemaal niet zijn. Toen mijn man mij probeerde te veroveren had ik ook voor weken niks in de gaten en ik wil nu zeker weten dat ik zaken niet in het verkeerde licht zie. Dat hij gewoon gezellig iets wil eten zonder meer en ik er teveel achter zoek.Nou je ziet dit echt niet verkeerd, iedereen hier vind het er dik boven op liggen en zelfs bij twijfel mag je best aangeven dat hij zich wat dat betreft niet meer in zijn hoofd moet halen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Wat vindt je man er eigenlijk van dat een collega een drankspel met je wil doen? En dat je ej seksleven bespreekt met de mannen in juow mannenwereld? Daar ben ik vooral ook benieuwd naar.

Ik ben zeer 'blond' in het zien van seksuele advances en ik wil het gewoon zeker weten dat ik geen dingen zie die er helemaal niet zijn. Toen mijn man mij probeerde te veroveren had ik ook voor weken niks in de gaten en ik wil nu zeker weten dat ik zaken niet in het verkeerde licht zie. Dat hij gewoon gezellig iets wil eten zonder meer en ik er teveel achter zoek.

Je zoekt er niet te veel achter hij wil gezellig met je n**ken.

If it walks like a duck.......
Zakelijk en prive op dat vlak moet echt zo gescheiden blijven. Waarom zou je een collega in godesnaam vertellen dat je een mannenverslindster was en dat je iedereen er uit zoop? Ik kan werkelijk geen enkel momentum noch een reden bedenken waarop ik dat eruit zou kunnen gooien. Damn zeg, ik ben op mijn werk.

Ik vind het zeer onprofessioneel gedrag van jullie beiden.
Doet het er iets toe of hij "iets van je wil" of niet?

Jij bent getrouwd, hij is getrouwd, en daarmee is de kous af.

Gewoon negeren, die vieslel met zijn seksuele toespelingen.
Wat is dat de laatste tijd toch met die getrouwde collega's en hun hormonen?!?
quote:wdr schreef op 15 augustus 2012 @ 13:15:

Wat is dat de laatste tijd toch met die getrouwde collega's en hun hormonen?!?Het is zomer... dat is het vast
quote:wdr schreef op 15 augustus 2012 @ 13:15:

Wat is dat de laatste tijd toch met die getrouwde collega's en hun hormonen?!?Het is pikstaanderig weer!
Ja, hier moet je iets achter zoeken. Mijn hemel zeg, die kerel wil je volgooien met alcohol en daarna door jou worden gesloopt in bed. Hij zegt het niet met zoveel woorden, maar dat is niet nodig, zijn bedoelingen zijn duidelijk genoeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven