wordfeud een datingsite???

18-08-2012 23:44 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik speel graag een spelletje wordfeud. Ik ben een leuke vrouw en heb mijn foto als plaatje. Gewoon staand in de kamer. Niets bijzonders. Zodra ik wel eens zin heb om tegen een random player te spelen, is dat voor 70% bijna altijd een man. Die vervolgens stuurt: suc6

Kom je vandaan? Leuke foto!! Ben je getrouwd?? " ja en jij? Antwoord ik terug? Ja ook maar die slaapt!;)). Zin in een spannend gesprek?

Er zijn weet ik veel hoeveel mannen die, als jij gaat werken, sporten,slapen of weet ik veel wat, achter wordfeud kruipen en proberen geile gesprekken te voeren met vrouwen. En schrik niet zich daarbij aftrekken!!

Ben 1 keer meegegaan in een gesprek en schrok me rot. Getrouwd, kids maakte niet uit. Vrouw sliep dus maakte toch niet uit???

Vrouwen let op want wf is leuk maar ook gevaarlijk!!!
Uhm....? Ik wist niet dat scrabble zo'n stimulerend spelletje was...

Is dit serieus?
quote:Cherke schreef op 23 maart 2013 @ 15:21:

Inderdaad kun je het afkappen maar zat laatst naast mijn 12 jarige nichtje en die speelde (voor de eerste keer) random.Ze heeft geen foto en een meisjesnaam en wat er daar,zonder enige reactie van haar kant,in de chat langskwam vind ik best schokkend.Heb telefoon even overgenomen en die viespeuk de waarheid gezegd maar vind het inderdaad vreemd.Laat zo'n vent een site zoeken die daar voor is!Ze speelt nu geen WF meer random....

Oke...daar zouden ze dus wat tegen moeten doen.
Ja, dat is dus serieus zo! Ik vind het echt raar dat mensen een woordspelletje gebruiken om in contact te komen met het oog op seksueel getint contact.

xYella.
Hoi,

Je kunt opdringerige mannen toch ook gewoon "Resignen"?
Ik speel het al een tijdje. Nu weer wat intensiever. Heb nooit slechte ervaringen. Ligt toch ook aan jezelf als iemand vervelend is dan resign je idd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven