Eredivisie 2019/2020

29-07-2019 23:08 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is bijna weer zo ver! Eredivisie 2019/2020.

Wat zijn jullie voorspellingen? Wie wordt kampioen, wie degradeert?
En voor welke club zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
05-08-2019 19:09
Bij Ajax denk ik dat wel, maar bij PSV zie ik nog geen enkele aanleiding om dat te denken. Zolang we een coach hebben die vooral betweterig wil doen voor de camera en weinig zelfreflectie laat zien wordt het een lange weg.
Die van Bommel maakt zich inderdaad volstrekt onmogelijk met dat verongelijkte gedrag de hele tijd.
Ik stond altijd vrij neutraal tegenover PSV maar dat wordt lastig vol te houden zo :nope:
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
05-08-2019 19:09
Bij Ajax denk ik dat wel, maar bij PSV zie ik nog geen enkele aanleiding om dat te denken. Zolang we een coach hebben die vooral betweterig wil doen voor de camera en weinig zelfreflectie laat zien wordt het een lange weg.
Ik ben het er mee eens dat van Bommel absoluut geen geschikte trainer is, in ieder geval op dit moment niet. Maar om een of andere reden denk ik toch dat ze het snel voor elkaar krijgen (zonder van Bommel).
Als je het interview ook zag. We zijn niet weggespeeld door FC Twente en FC Basel. Nee, maar je mag toch wel verwachten dat je van deze clubs wint, of in ieder geval meer kansen creëert.

Veel succes dit seizoen en hoop echt dat het een mooi en spannend seizoen word met veel titelkandidaten 😊
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
05-08-2019 19:13
Ik was er dus bij en het was echt niet om aan te zien. Zeker in de eerste helft liep Heerenveen naar voren, schoot en het was een doelpunt..

En dat eieren op het veld gooien omdat je het niet eens bent met de naam van het stadion.. Kom op zeg...
Inderdaad echt een rare actie. En zodra er levende dieren op een veld worden gezet, gaat er echt iets mis 🙈 En dat omdat je het niet eens bent met de naam. Koekoek!
Alle reacties Link kopieren
We kunnen beter de knvb opdoeken. Als je je collega die een goede wedstrijd fluit en terecht 2 rode kaarten geeft zo afvalt, gaat er iets heel erg mis. Blijkbaar mag je in de Eredivisie tegenwoordig iedereen schoppen zonder maar intentie op De bal te hebben. En Doan die al 2 spelers van ons maanden eruit schopt. Ongelooflijk. Oké, dat was even de frustratie 🙈
Alle reacties Link kopieren
Welke wedstrijd was dat? Ik heb het dit weekend maar half gevolgd allemaal wegens allerlei andere bezigheden :proud: en ben nog niet hersteld van de kater die ik overhield aan PSV-ADO :| (toch eerst weer ff voorstaan, waardoor je denkt, zou het?? - maar helaas)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
12-08-2019 21:24
Welke wedstrijd was dat? Ik heb het dit weekend maar half gevolgd allemaal wegens allerlei andere bezigheden :proud: en ben nog niet hersteld van de kater die ik overhield aan PSV-ADO :| (toch eerst weer ff voorstaan, waardoor je denkt, zou het?? - maar helaas)
Groningen Twente
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Hier hopen we dat Ajax uiteraard weer kampioen wordt! :-) Maar ja, ik heb dan ook al meer dan 25 jaar een seizoenkaart. Sinds 2 jaar gaat mijn zoon ook mee. En net kaarten gescoord voor Ajax-Nicosia in de play offs van de Champions League. Nu al zin in!

Ik denk dat FC Utrecht verrassend hoog gaat eindigen dit seizoen. En verder weet ik het nog niet. Eerst maar eens een paar speelronden verder zijn, dan wordt het e.e.a. wel duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wie moet Promes gaan vervangen? Tadic op de vleugel lijkt me geen goed idee.

Misschien Lang op links en met een hangende rechtsbuiten (Dest? Mazraoui?) spelen? Zeker met het oog op Valencia is het misschien geen gek idee om je middenveld iets meer te versterken en in balbezit daarmee automatisch iets meer tussen de linies te staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven