Fit blijven in de lockdown. Wie doet mee ?

14-12-2020 17:34 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
We gaan dus weer in lockdown.

Maar deze keer ga ik niet weer kilo's aankomen, nee. Ik wil zelfs beetje afvallen, fit worden en blijven. Fit 2021 in. Geen excuses en gebrek aan discipline, gewoon door blijven trainen.

Ik heb thuis weerstandsbanden, losse gewichten, fitness matje en mijn vriend neemt zijn fitnessbankje en losse gewichten mee.

Geen excuses: deze keer blijf ik fit.

Wie doet er mee?

Sluit je aan in dit motivatietopic.
Woensdag heerlijk gewandeld.
Donderdag hardgelopen en vrijdag gefietst.
Maar ik voelde me zwak die laatste twee dagen. Dus dit weekend rust gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Dolfje heb je last gehad van je tweede prik?

Bureaustoel voel je je vandaag weer wat beter?

Ik heb niet echt gesport maar wel veel gefietst. Het is hier echt prachtig in de natuur op het moment. En nog rustig, laatste week voor de schoolvakantie. Morgen rustige dag. Woensdag en donderdag veel afspraken, die ik soms met OV doe, maar laat ik die ook maar gaan fietsen.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
05-07-2021 23:05
Dolfje heb je last gehad van je tweede prik?
Ja, ik had meer pijn op de plek ( was ook rood en dik) en best moe en hoofdpijn. Nu was het vorige week ook best benauwd dus de hoofdpijn kan daar ook can geweest zijn.

Zaterdag hebben man en ik stuk gefietst ( dit weer teniet gedaan door op een terras te lunchen met een biertje :P). Zondag kleine wandeling gemaakt en verder niks.
Gisteren had ik met werken alleen al 14.000 stappen gezet dus toen ik thuis kwam ben ik op de bank gaan zitten en er niet meer afgekomen.
Vandaag werk ik een halve dag en wil ik vanavond stukje gaan wandelen.
Morgenvroeg weer naar de sportschool.
Het gaat weer prima met mij.
Eergisteren gewandeld met mijn pony en skeelertraining gehad. Gister gewandeld met een vriendin en zelf nog een rondje hardgelopen. Ik las over het nieuwe forum die via ouders.nl wordt opgericht en denk eraan daarheen over te stappen.

Moon alisa heerlijk dat je aan het fietsen bent!
Dolfje goed bezig
Alle reacties Link kopieren
https://www.viafora.nl/forum/sport/het- ... -fit-topic

Voilà, hier een doorstart van dit topic op ViaFora. Ik hoop daar veel van jullie weer te zien en motiveren .
Alle reacties Link kopieren
Mick, fijn, dan weet ik het te vinden. Komende dagen hier nog wat laatste dingen bijlezen etc. Maar Viafora was ook mijn eerste keus om naartoe te verhuizen.
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven