Hoe krijg je strakkere billen

11-02-2020 17:04 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ik bijna 10 kg ben afgevallen is gewicht en buik goed. Alleen heb ik nu dikke hang billen vergeleken bij de rest van mijn lichaam.

Iemand tips voor oefeningen om de bil partij Ronder en strakker te gaan krijgen?
LoveLucy schreef:
11-02-2020 18:47
Jammer! Dacht voor alle spieren. Maar niet dus )0:
nee billen zijn echt lastig te trainen. de vrouwen met ronde billen hebben vaak gewoon vet op hun billen en geen spier. Gespierde billen zijn niet volumineus. Als je iets wilt met die billen moet je dus krachttraining doen en explosieve trainen (sprinten, springen etc.). Balletdansers hebben ook goede billen.
Alle reacties Link kopieren
squat, lunges en hip thrust
Alle reacties Link kopieren
LoveLucy schreef:
11-02-2020 17:14
Had je ooit wel een goede kont? Ik ben gezegend met goede billen. Als ik bij vriendinnen kijk die platte of slappe billen hebben konden ze sporten tot ze een ons wogen maar er gebeurde niet heel veel.
Nee heb nooit een goede komt gehad maar nu valt het alleen maar meer op doordat de rest dunner is.

Om het te visualiseren; als ik een onderbroek aan heb dan heb ik daaronder nog aan beide billen een extra kussentje... en die moet weg.
Dit is echt gewoon vet, weinig spier. Het is geen loshangend vel.

Nog tips om de squats goed uit te voeren? Krijg hier namelijk vaak onderrugpijn van.

Lunges zet ik op het lijstje.
Ga nog even de andere tips opzoeken op you tube
Frietmetmayo schreef:
11-02-2020 20:22
Nee heb nooit een goede komt gehad maar nu valt het alleen maar meer op doordat de rest dunner is.

Om het te visualiseren; als ik een onderbroek aan heb dan heb ik daaronder nog aan beide billen een extra kussentje... en die moet weg.
Dit is echt gewoon vet, weinig spier. Het is geen loshangend vel.

Nog tips om de squats goed uit te voeren? Krijg hier namelijk vaak onderrugpijn van.

Lunges zet ik op het lijstje.
Ga nog even de andere tips opzoeken op you tube
die onderbil kan je niet wegtrainen. het is geen spier
Dit is wat ik doe TO:

Walking lunges
Squats
Sumo Squats
Donkey kicks
Box jumps
Jump squats
Step ups

En dan bij alles knijterhard die billen aanspannen.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
11-02-2020 20:36
die onderbil kan je niet wegtrainen. het is geen spier
Meen je dat nou?!?! Dat is dan heel erg spijtig!!!
Alle reacties Link kopieren
hipthrusts!
Dat heet een banana roll butt, die onderbips.
S-Meds schreef:
11-02-2020 20:36
die onderbil kan je niet wegtrainen. het is geen spier
Jawel, dat kan wel (tot op zekere hoogte). Maar het is heel veel werk. Je moet echt je bilspieren trainen tot ze zo groot groeien dat ze je 'vetjes' omhoog trekken. Je moet dan vrij zware gewichten gebruiken bij je lunges en squats. Met 4 x per week trainen kat kan wel een jaartje duren, voordat je billen langzaamaan omhoog komen. Als je het echt graag wil, dan zou ik er een personal trainer voor nemen. Dan weet je zeker dat je het goed doet, en resultaat behaalt.
Dit kan je ook thuis doen, maar dit alleen is hoogstwaarschijnlijk niet voldoende.

https://www.youtube.com/watch?v=YkyEtogs_r4
FunnyFace8 schreef:
11-02-2020 21:50
Jawel, dat kan wel (tot op zekere hoogte). Maar het is heel veel werk. Je moet echt je bilspieren trainen tot ze zo groot groeien dat ze je 'vetjes' omhoog trekken. Je moet dan vrij zware gewichten gebruiken bij je lunges en squats. Met 4 x per week trainen kat kan wel een jaartje duren, voordat je billen langzaamaan omhoog komen. Als je het echt graag wil, dan zou ik er een personal trainer voor nemen. Dan weet je zeker dat je het goed doet, en resultaat behaalt.
nee dat kan niet. die onderbil is uitgezakt vetweefsel en vet kan je niet trainen. Afvallen helpt ook niet want plaatselijk afvallen werkt niet.
En als je van natuurlijk geen volle billen hebt ga je ze nooit krijgen zonder chirurgie
S-Meds schreef:
11-02-2020 22:29
nee dat kan niet. die onderbil is uitgezakt vetweefsel en vet kan je niet trainen. Afvallen helpt ook niet want plaatselijk afvallen werkt niet.
En als je van natuurlijk geen volle billen hebt ga je ze nooit krijgen zonder chirurgie
Het vet train je ook niet. Je traint de spier die onder het vet zit. Zodra die groter wordt, dan wordt het vet daardoor in een ander model gehesen. Analogie: vergelijk het vet met een ruimvallende trui. Die trui blijft hetzelfde, maar als je hoogzwanger bent (de getrainde bilspier in deze analogie) dan vult je zwangere buik de trui, zit de trui strakker, en wordt de trui ook wat omhoog gehesen.

Maar zoals ik al zei heb je hier wel doorzettingsvermogen voor nodig. Je kan gerust een jaartje in de sportschool hangen als je resultaat wilt zien. En ik weet niet hoe oud TO is, maar hoe ouder hoe langer het duurt natuurlijk. Maar waar een wil is, is een weg.
anoniem_63861b4f1669c wijzigde dit bericht op 12-02-2020 06:58
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
11-02-2020 17:09
Squats en lunches
Dat dus. En kijk eens op instagram bij bodyboss. Die laten vaak goede oefeningen zien.
Snouth schreef:
12-02-2020 06:52
Dat dus. En kijk eens op instagram bij bodyboss. Die laten vaak goede oefeningen zien.
Ik doe nu al bijna een jaar BodyBoss, en ik ben er flink gespierd door geworden, maar de billen blijven toch achter vind ik. Dus nu gebruik ik gewichten en resistance bands bij de oefeningen en verwissel ik sommige oefeningen voor meer squats met gewicht.
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
12-02-2020 07:02
Ik doe nu al bijna een jaar BodyBoss, en ik ben er flink gespierd door geworden, maar de billen blijven toch achter vind ik. Dus nu gebruik ik gewichten en resistance bands bij de oefeningen en verwissel ik sommige oefeningen voor meer squats met gewicht.
Goed bezig zeg!
Alle reacties Link kopieren
puma schreef:
11-02-2020 17:13
Ow, ik heb ook een billen "probleem" en zat te denken dat paardrijden misschien goed is om er weer wat vorm en volume in te krijgen. Weet iemand dit toevallig? Anders vraag ik het wel even of het paardrij topic. Ik wil misschien van de lente gaan paardrijden, en dan zou dit een leuke bijkomstigheid zijn.
Jaren gereden, doet niks voor je billen. Wel voor andere spieren.

mijn billen hebben zich mega verbeterd sinds ik weekelijks 1 a 2 keer 'benendag' heb in de sportschool. En zoals al genoemd veel squaten. Ik doe er dan in zo een sessie minstens 100 met 5 verschillende beenposities(voeten tegen, voeten steeds wijder) zo train je veel verschillende spieren.
Alle reacties Link kopieren
laborantje schreef:
12-02-2020 07:12
Jaren gereden, doet niks voor je billen. Wel voor andere spieren.

Ik doe er dan in zo een sessie minstens 100 met 5 verschillende beenposities(voeten tegen, voeten steeds wijder) zo train je veel verschillende spieren.
Je moet er maar zin in hebben.
.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
11-02-2020 17:21
schaatsen is het beste voor je billen. Maar ja dan moet er wel eerst vorst komen
Je kan toch gaan skeeleren? Lijkt me dezelfde beweging.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Susan schreef:
12-02-2020 10:02
Je kan toch gaan skeeleren? Lijkt me dezelfde beweging.
Kost veel minder kracht en je moet het wel echt kunnen
S-Meds schreef:
11-02-2020 19:35
nee billen zijn echt lastig te trainen. de vrouwen met ronde billen hebben vaak gewoon vet op hun billen en geen spier. Gespierde billen zijn niet volumineus. Als je iets wilt met die billen moet je dus krachttraining doen en explosieve trainen (sprinten, springen etc.). Balletdansers hebben ook goede billen.
Ik heb over de spieren inderdaad een laag vet. Niet heel veel want als je op de bil drukt is het behoorlijk hard (zeker in vergelijking tot andere vrouwen billen. Ik heb voor een Nederlander echt een hele ronde kont. Ook toen ik nog maat 36 had.
Ik denk wel dat je gelijk hebt, als je dat niet van nature hebt is het voor weinig weggelegd. Heb heel wat mensen er flink op zien trainen maar het word gewoon niet zo een ronde kont.
Alle reacties Link kopieren
Ballet! Veel leuker dan de sportschool in en je traint je hele bil/been regio. Je kont zal er niet ineens minder van gaan hangen, het is geen wondermiddel, maar je traint wel flink je bilspieren.
Alle reacties Link kopieren
Blablabla97 schreef:
12-02-2020 12:22
Ballet! Veel leuker dan de sportschool in en je traint je hele bil/been regio. Je kont zal er niet ineens minder van gaan hangen, het is geen wondermiddel, maar je traint wel flink je bilspieren.
Of een vechtsport met veel traptechnieken zoals kickboksen of karate :-)
Dat uurtje eens per week gaat dan niet helpen hoor Blablabla. Dat doe ik namelijk ook ;-D .
Alle reacties Link kopieren
Kokoro schreef:
12-02-2020 13:13
Dat uurtje eens per week gaat dan niet helpen hoor Blablabla. Dat doe ik namelijk ook ;-D .
Nee ik moet toegeven, ik doe het nu twee jaar vier uur per week en dat helpt toch beter dan maar één uurtje :hyper: . Maar het kan een leuke afwisseling zijn naast de sportschool of inderdaad een vechtsport.
S-Meds schreef:
11-02-2020 19:35
nee billen zijn echt lastig te trainen. de vrouwen met ronde billen hebben vaak gewoon vet op hun billen en geen spier. Gespierde billen zijn niet volumineus. Als je iets wilt met die billen moet je dus krachttraining doen en explosieve trainen (sprinten, springen etc.). Balletdansers hebben ook goede billen.
Lastig te trainen? De gluteus maximus is 1 van de grootste spieren in het menselijk lichaam en prima te trainen. Vooral deadlifts en hip thrusts hebben een goede uitwerking.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven