#staystrongappie

13-07-2017 22:46 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie.

Afbeelding

Afbeelding
fashionvictim wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:19
22.80% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Tja, kan het niet zijn dat je op sommige scans niet alles kan zien?

Familielid van mij is vorig jaar overleden aan een hersentumor. Voor zijn werk moest hij jaarlijks een aantal scans laten doen oa van zijn hersenen. Destijds hadden ze alleen van de voorkant genomen, weet even niet hoe die scan heet.
Paar jaar later kreeg hij steeds meer vage klachten, totdat hij 2 jaar geleden een epileptische aanval kreeg, toen was het duidelijk dat er meer aan de hand was.
Ben geen arts natuurlijk, maar misschien dat het zoiets is geweest.
Als je dit filmpje bekijkt:

https://www.youtube.com/watch?v=40XoU4FFAmE

Kun je alleen maar denken, wat een lieve goede jongen is dit en wat vreselijk dat hem dit heeft moeten overkomen, geen woorden voor.
-
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo verdrietig :( Zoveel medelijden met hem en zijn familie. Arme jongen.
Ik las dat een maand eerder hij al eens afgevoerd is van het veld naar het ziekenhuis... Raar dat hij niet eerder van zijn problemen wist. Risico van het vak, helaas met dramatische afloop. :(
Alle reacties Link kopieren
ennz00 schreef:
11-02-2018 22:18
Ik las dat een maand eerder hij al eens afgevoerd is van het veld naar het ziekenhuis... Raar dat hij niet eerder van zijn problemen wist. Risico van het vak, helaas met dramatische afloop. :(
Niet van het veld. Hij is op vakantie in Turkije tijdens het voetballen op het strand flauwgevallen en naar het ziekenhuis gebracht.

Ik vind het trouwens nog steeds zo’n verdrietige situatie. Echt heel naar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven