Steppen: wie o wie?

03-03-2020 20:09 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier die recreatief stept?
Ik heb het 2 jaar geleden tijdens personal training gedaan en ik vond het super (overigens ook superzwaar), maar zijn er meer die dat doen als recreatieve sport?

Zo ja, heb je zelf een step en wat voor een step heb je? Waar moet je op letten tijdens de aanschaf van een step?
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt een bankje (opstapje)? Het plastic opstapje van Action kan daarvoor prima dienen. En paar minuten per dag op en af stappen en steeds sneller kan goed voor je conditie zijn als je hart sneller gaat kloppen. Later kan je een boek erop leggen om hem te verhogen. Is heel goed voor je bilspieren. Ook zijdelings opstappen, erop springen e.d.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bedoelt ze gewoon een step.
Alle reacties Link kopieren
In o.a. Heemskerk en Ermelo zijn er evenementen en tour tochten. Wat je bedoelt is een kickbike gaat net wat verder dan een gewone step. Kijk eens op kickbike evenementen Ermelo op facebook.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Kickbike idd. Sorry 🙈
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb de Kickbike Sport G4 en step er ongeveer wekelijks mee.
Het bevalt me beter dan joggen (beter voor m'n knieen) en bevalt me ook beter dan fietsen (duurde me te lang, voordat ik 'leeg' was).

Geen idee waar je op moet letten bij de aanschaf. Ik heb 0 problemen gehad met die van mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven