Stevige sportlegging met meerdere zakken
maandag 25 augustus 2025 om 20:20
Welke legging hebben jullie die voldoet aan de volgende eisen:
-stevige stof die lekker strak om de buik en benen zit en waar je geen putjes doorheen ziet en die ook niet doorschijnt;
-een zakje aan de zijkant voor een telefoon en nog een ander zakje waar een sleutel in kan;
-geschikt voor sportschool en hardlopen.
Wat zijn jullie toppers?
-stevige stof die lekker strak om de buik en benen zit en waar je geen putjes doorheen ziet en die ook niet doorschijnt;
-een zakje aan de zijkant voor een telefoon en nog een ander zakje waar een sleutel in kan;
-geschikt voor sportschool en hardlopen.
Wat zijn jullie toppers?
maandag 25 augustus 2025 om 22:21
Ik heb er pas een van mygainz gekocht. Schijnt niet door en 2 zakken. Zit goed strak. Had achteraf misschien toch een maat groter moeten nemen van dit merk. Andere merken zelfde maat in de kast maar deze rolt beetje om op mijn buik terwijl ze juist claimen dat niet te doen ( en de reviews geven juist ook aan dat ze dat niet doen)
dinsdag 26 augustus 2025 om 10:47
Ik heb die van Shein haha heeft zakken en zit lekker stevig, Heb er laatst eentje bij de lidl gehaald maar die is dikker dus mooi geschikt voor de winter. Ik kan echt géén geld uit geven aan leggings....ik vind die van gymschark ect. echt niet beter dan die van Shein bijv.
Heb een duurdere gehad van een merk maar, achteraf gezien rolt die dus continue af en vind ik hem ook te dik. Inmiddels ook te groot door het afvallen.
Heb een duurdere gehad van een merk maar, achteraf gezien rolt die dus continue af en vind ik hem ook te dik. Inmiddels ook te groot door het afvallen.
dinsdag 26 augustus 2025 om 18:18
Heb je een link van jouw broek dan kan ik daar ook eens naar kijken.Plasticss schreef: ↑26-08-2025 10:47Ik heb die van Shein haha heeft zakken en zit lekker stevig, Heb er laatst eentje bij de lidl gehaald maar die is dikker dus mooi geschikt voor de winter. Ik kan echt géén geld uit geven aan leggings....ik vind die van gymschark ect. echt niet beter dan die van Shein bijv.
woensdag 27 augustus 2025 om 07:52
Yes dit is hem https://nl.shein.com/Studio-SHEIN-Sport ... ListType=4
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in