'Je had je buitenkraan dicht moeten doen!'

07-01-2009 15:15 457 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
'Je had je buitenkraan dicht moeten doen!'



Zei mijn collega vanmorgen tegen mij. Helemaal verbáásd dat ik dat niet heb gedaan. Met dichtdoen bedoelde hij dus afsluiten. Ja weet ik veel, kom op zeg....... nooit gedaan. Wie zegt dat en waarom is dat en waarom moet dat....



Met andere woorden..... Ik heb het niet gedaan. Woon in Brabant, heeft behoorlijk hard gevroren...... is deze nu zo kapot gevroren dat ik 'm nooit meer kan gebruiken? Is de kans groot dat de kraan springt? (heb ik wel een ijsbaan in de tuin!)...





Ik weet het niet waarom ik het nooit doe....... misschien omdat ik een vrouw ben en daar niet aan denk!



Wie doet het wel en vooral waarom?
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren Quote
Goeie reminder dit topic. Al zijn we wel te laat (en te moe) nu. Hopelijk leven de planten morgen nog en is de leiding niet kapot.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thanks Viva, mijn man was even verbaasd over hoe slim dit was van mij :yes:
Pinaco schreef:
01-12-2023 22:03
Thanks Viva, mijn man was even verbaasd over hoe slim dit was van mij :yes:
Wel in de waan gelaten toch?
Alle reacties Link kopieren Quote
Uiteraard :proud:
:proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Het wordt nog mooier: vorig jaar hebben we het niet gedaan en toen is de kraan gesneuveld (hoor ik nu pas :facepalm: ). Dus man was extra dankbaar voor ‘mijn’ goede idee :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben het vorige week ook gedaan. Vorig jaar vergeten, en de kraan buiten stond ook nog "open" (met zo'n knijphandvat er aan). Het ging toen echt hard vriezen en ijzelen. Nog niks door natuurlijk. Tót het weer ging dooien, en ik een openluchtschaatsbaan in m'n tuintje had :proud:
Gelukkig was alleen het knijphandvatding stuk, en niet de buitenkraan zelf, of de leidingen. Van de week dus op tijd aan gedacht. Het is nogal een rotklus om de kraan af te sluiten, want in een kruipruimte met een schuifluik van een kilo of 80/100 :facepalm:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven