2 dezelfde schilderijen kopen
vrijdag 11 oktober 2019 om 20:01
Ik heb vanmiddag een schilderij gekocht bij een gallery en deze hangt nu in mijn woonkamer, maar vind een ander schilderij eigenlijk ook heel mooi. Punt is dat het qua stijl, kleuren etc. eigenlijk dezelfde schilderijen zijn, maar dan net wat anders vormgegeven. Is het zonde om 2 dezelfde schilderijen te kopen?
vrijdag 11 oktober 2019 om 20:14
Een kunstenaar schildert toch altijd in zijn eigen stijl die een schilderij kenmerkend maakt als zijnde van kunstenaar x.
En dat er dezelfde kleuren worden gebruikt kan juist een mooie eenheid geven in je huis.
Ze zijn toch niet exact het zelfde dus als je ze allebei mooi vindt zie ik geen reden om ze niet allebei te kopen.
En dat er dezelfde kleuren worden gebruikt kan juist een mooie eenheid geven in je huis.
Ze zijn toch niet exact het zelfde dus als je ze allebei mooi vindt zie ik geen reden om ze niet allebei te kopen.
vrijdag 11 oktober 2019 om 21:16
Wat bedoel je hiermee? Moet je dan denken aan de Marilyn Monroe van Andy Warhol en dan een in roze en 1 in groen ofzo? Of juist twee schilderijen van een koe en dan de ene van opzij en de ander van voren ofzo?Dromertje87 schreef: ↑11-10-2019 20:01Punt is dat het qua stijl, kleuren etc. eigenlijk dezelfde schilderijen zijn, maar dan net wat anders vormgegeven.
Am Yisrael Chai!