aceton op kleding

11-11-2011 19:16 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat gebeurd er met kleding als er aceton op gevallen is? Maakt t vlekken? Of iets.... Het betreft een lichtgrijze joggingsbroek van katoen.
Het bijt, net als chloor helemaal uit.
Hoi,

Ik weet wel dat je vlekken op katoenen kleding juist kunt verwijderen door aceton op een watje te doen en op de vlek te deppen totdat de vlek eruit is.

Het is wel agressief spul dus je moet het niet te lang laten intrekken. Nu weet ik alleen niet of het kwaad zou kunnen op een joggingsbroek. Heb je de broek wel meteen uitgewassen?
Nee zit op de sportschool... En voorlopig nog niet thuis! Wel gedept met water...baal want t is een vrij prijzige en bovenal mn favo broek!
Balen zeg dat je hem nog niet hebt uit kunnen wassen en helemaal omdat het zo`n dure broek is. Hopelijk valt de schade mee en is het allemaal nog te overzien! Succes ermee!
Ja super duur niet, maar voor een joggingsbroek wel hahaha..... Ga hem nu onder de kraan uitspoelen....
Het blijft toch zonde, dan maakt de prijs weinig uit. Laat me maar weten hoe de broek uit de wasmachine komt:-)
Wat doe je eigenlijk met aceton in de sportschool?
Op katoen zal het meevallen, synthetische stoffen kunnen wat minder tegen dit soort middelen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Hahaha ja goede vraag, het zat in mn sporttas......net een nieuwe fles bij de kruidvat gehaald die naast de sportschool zit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven