Adies gevraagd: Welke kleur bank bij beige muren?

01-03-2008 10:54 28 berichten
Hoi allemaal,



Ik wil graag een nieuwe bank gaan kopen. Maar ik heb het talent om altíjd de verkeerde kleur te kiezen. Daarom wil ik graag jullie advies.



Mijn muren zijn beige (de kleur basalt van Flexa), één muur is blauwgroen en de gordijnen zijn bruin/ongebleekt linnen. Dit staat allemaal mooi bij elkaar vind ik.



De bank is nu wit en dat staat wel, maar ik wil graag een andere kleur. Om te testen had ik dezelfde kleur als de muren/gordijnen genomen, maar dat wordt teveel van het goede. Wat zou mooi zijn bij beige en licht blauwgroen?



Alvast bedankt voor jullie advies.
Alle reacties Link kopieren
jee, ik ben een zeikerd X-D
Alle reacties Link kopieren
extrahalo schreef op 05 maart 2008 @ 13:02:

[...]





Ik heb er twee en hopelijk ben ik er binnenkort vanaf. Tuurlijk, het kost niets, maar echt lekker zitten vind ik ze niet, zeker met zijn tweeen lukt het nauwelijks om comfort te vinden. Bovendien zitten de hoezen nooit zoals ik wil dat ze zitten (dus niet schots en scheef).
Ik heb er zelf ook twee, en ik heb er geen problemen mee. Ik vind de bank wel lekker zitten. Ik verwissel dus zelf regelmatig van kleur. Erg leuk. |-)
Dank jullie wel voor de reacties. De Klippan bank heb ik nu. Maar die zit dus echt niet. Daarom willen we een nieuwe. Die hoes heb ik weleens proberen te verven in de wasmachine, maar dat lukte niet. Donkerbruin vind ik erg zwaar.



Misschien dat antraciet iets is, ik heb ook een zwarte piano. Hoewel dat ook wel weer erg donker is.



Mmmm, ben er nog niet uit. Ik heb een meter aubergine stof en een meter oranje/rode stof gekocht, om uit te proberen, maar allebei geen gezicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven