Andijvie. Blauw glas..

12-01-2011 11:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Juist dus, in welke glasbak gooi ik mijn blauwe flessen.

En ja dames, ik heb al gegoogled. En nee dames, dus niet gevonden.

Maar omdat jullie zulke slimme meiden zijn, vertrouw ik erop dat één van jullie dit wel kunnen vinden.
Ik meen te weten dat alle glas dat niet bij wit of groen hoort in de bruine glasbak moet.
Kan in bruin of groen.

Groen is nl blauw-geel samen en bruin is rood-blauw-geel.
aah gevonden!

Vraag: Hoe zit het met blauw glas? Het is logisch dat dit niet in het witte vak moet, maar moet de blauwe fles nou in het groene of het bruine vak?

Antwoord: Flessen en potten met een afwijkende kleur gooit u in het groene of het bruine vak. Omdat het maar om een enkel stuk gaat, kan het zowel tussen het bruine en het groene glas herverwerkt worden. Belangrijk is dat er tussen het witte glas geen enkele kleur zit!
Wij hebben hier maar 2 soorten bakken: wit glas en bont glas.. ik snapte daarom in eerste instantie de vraag niet .
Nou dame, niet voldoende gegoogled dus. Maar gelukkig waren er inderdaad slimme meiden die je behulpzaam waren.
quote:Nikki34 schreef op 12 januari 2011 @ 11:39:

Wij hebben hier maar 2 soorten bakken: wit glas en bont glas.. ik snapte daarom in eerste instantie de vraag niet .hahahaha hier ook!
quote:DJ Momo schreef op 12 januari 2011 @ 11:43:

[...]

hahahaha hier ook!Jij dacht waarschijnlijk ook "eh.. wat dacht je van de glasbak bont"?
Het zijn meerdere flessen (uit een verzameling) en die ga ik nu, dank zij de goede raad van de slimme dames, netjes over de groen en bruineglasbakken verdelen.

Mijn dank is groot
Wat heeft andijvie hier mee te maken?
Hier staan glasbakken waarin je gewoon al je glas gooit.

Gaat dat glas dan naar een andere verwerkingsafdeling die werkt met gemengd glas?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:babet24 schreef op 12 januari 2011 @ 12:59:

Wat heeft andijvie hier mee te maken?

Huishoudelijke vraagjes worden met "andijvie" aangeduid.

Dat hebben een paar vivamutsen en queens een jaartje of 10 geleden zo vastgelegd.

quote:morrigana schreef op 12 januari 2011 @ 14:25:

[...]

Huishoudelijke vraagjes worden met "andijvie" aangeduid.

Dat hebben een paar vivamutsen en queens een jaartje of 10 geleden zo vastgelegd.

Juist ja..... ik snap hem hoor.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven