Andijvie? Hoe maak ik geelig plastic weer wit?

26-05-2010 19:23 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!

Andijvie vraag...?

De slippertijd is weer aangebroken en ik haalde mijn witte Havaianas weer tevoorschijn. Tot mijn schrik zijn de witte bandjes geel geworden! Ik heb ze al een nachtje in de bleek laten staan maar dat wil niet baten... Iemand een idee hoe ik de plastic bandjes weer wit krijg?

Thanks!!

Kapara
In de soda zetten?
Het gras aan de overkant is niet groen.
Als bleek al niet lukt lijkt het mij vrij kansloos. Nieuwe kopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
eigenlijk heb je met de chloor behandeling meer kwaad gedaan, want chloor kan juist wit plastic vergelen.

Je zou nog kunnen proberen een klein beetje schuren met Jif, of tandpasta voor witte tanden, maar ben bang dat je aan nieuwe moet of door het leven moet gaan met gele havaianas.
De Gouden Tip
Shit!!! Nieuwe kopen? Neeeeeee Dit zijn mijn collectors items uit Australie! Zou soda nu nog helpen denk je???
Kun je Havaianas geen mailtje sturen?
quote:Kapara schreef op 26 mei 2010 @ 19:49:

Shit!!! Nieuwe kopen? Neeeeeee Dit zijn mijn collectors items uit Australie! Zou soda nu nog helpen denk je???Maar je gooit ze wel in de bleek ?
Poelepoelepoelepoes!
heb mijn witte gelige rubberen dialbolo weer mooi wit gekregen met veel jif op de zachte kant van een schuursponsje. gaat prima en geen schade. Kan het zelfs laten intrekken, geen probleem!
De tip en bal van de batons van mijn meiden worden altijd weer wit als ze poetsen met tandpasta.

Of van die vloeibare schoenpoets in zo'n flesje, geen idee hoe het heet maar werkt wel.

(Als het heel glad plastic is weet ik niet of het werkt trouwens.)
Ja stom he? Ik dacht bleek maakt wit... ik heb ze er ook zonder na te denken ingedonderd... Ik ga de tips stap voor stap af... eerst jif, dan soda enz... Bedankt voor de tips meiden!
Vergeet de dasty dan ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven