Aparte theeglazen?

31-10-2010 14:04 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar aparte theeglazen (om cadeau te geven). Nu heb ik al aardig wat winkels gezien en op internet gezocht. Maar ik kom al snel uit bij de 'gewone' theeglazen van Bodum e.d..

Hebben jullie tips waar ik kan zoeken? Foto's zijn welkom!
Xenos
Simon Levelt!
Wat persoonlijks laten graveren in een gewoon theeglas.
Kijk HIER eens...
Of deze

anoniem_108834 wijzigde dit bericht op 31-10-2010 14:27
Reden: nieuwe poging
% gewijzigd
Die dubbelwandige theeglazen van bodum vind ik anders wel mooi en te duur om voor je zelf te kopen.
quote:borderwalk schreef op 31 oktober 2010 @ 14:36:

Die dubbelwandige theeglazen van bodum vind ik anders wel mooi en te duur om voor je zelf te kopen.Helemaal mee eens!
Dank voor de tips, ik ga even alles bekijken!
Ik heb zelf zowel mijn thee als koffiebekers van Vileroy en Boch, erg tevreden over, blijft ook mooi.

En is ook vrij apart.
quote:Vlinder1 schreef op 31 oktober 2010 @ 15:05:

Ik heb zelf zowel mijn thee als koffiebekers van Vileroy en Boch, erg tevreden over, blijft ook mooi.

En is ook vrij apart.Heb even op hun site gekeken. Altijd gedacht dat ze alleen maar sanitair hebben. Maar inderdaad originele dingen.

Beide van Douwe Egberts.

In de winkel van Douwe Egberts hebben ze veel verschillende maten thermo glazen... dus ook bijvoorbeeld hele grote of juist hele kleine.

Die thermo glazen (dubbele glazen) zijn erg fijn, vooral als je veel kletst en weinig drinkt... want ik heb gemerkt dat je thee wel erg lang heet blift in zo'n glas!
Ittala en Bodum heeft vaak wel mooi spul.

Weet niet waar je woont maar in sommige plaatsen en steden heb je van die speciale koffie en thee winkeltjes.

De DE winkel heeft vaak ook mooi spul..ook altijd handig als je nog punten hebt.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Aine ik haak stiekem even in op je topic :-) ik kreeg een keer bij een superdeluxe kapper thee in een soort kommetje. Het leek van de buitenkant van hout en van de binnenkant porselein. Iemand enig idee wat ik bedoel en waar je zoiets kunt kopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven