baby op komst, gladde houten (uitglij) trap: oplossing?
woensdag 21 april 2010 om 09:37
Dag allen,
In september verwachten wij ons eerste kindje. Nu wonen wij in een bovenwoning en hebben twee trappen in onze woning.
Het toilet is enkel op 1e verdieping te vinden. Het trappenhuis is bordeaux rood. Zou ik zelf niet voor hebben gekozen maar we hadden geen zin om het helemaal wit te maken omdat verf er ook nog zo goed op zat..
maar nu we een kleintje krijgen en ik laatste maanden vast heel vaak 's nachts naar beneden zal moeten om te plassen willen we een oplossing voor onze trap.. mijn vriend heeft het over halve vloerbedekkingmaantjes maar vind ik geen gezicht met name omdat onze trap donkerrood is. Vloer beneden is donkerhout en boven lichthout..
tips?
In september verwachten wij ons eerste kindje. Nu wonen wij in een bovenwoning en hebben twee trappen in onze woning.
Het toilet is enkel op 1e verdieping te vinden. Het trappenhuis is bordeaux rood. Zou ik zelf niet voor hebben gekozen maar we hadden geen zin om het helemaal wit te maken omdat verf er ook nog zo goed op zat..
maar nu we een kleintje krijgen en ik laatste maanden vast heel vaak 's nachts naar beneden zal moeten om te plassen willen we een oplossing voor onze trap.. mijn vriend heeft het over halve vloerbedekkingmaantjes maar vind ik geen gezicht met name omdat onze trap donkerrood is. Vloer beneden is donkerhout en boven lichthout..
tips?
woensdag 21 april 2010 om 10:34
quote:zusje78 schreef op 21 april 2010 @ 10:32:
[...]
Maak jij hem schoon dan? Ik overweeg de wc in te richten als woon- en slaapkamer 's Ochtends leeggooien in het toilet, omspoelen met heet water en klaar.
[...]
Maak jij hem schoon dan? Ik overweeg de wc in te richten als woon- en slaapkamer 's Ochtends leeggooien in het toilet, omspoelen met heet water en klaar.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 21 april 2010 om 10:35
quote:Solomio schreef op 21 april 2010 @ 10:31:
Wat is er mis met een po bij je bed?
Eigenlijk niets he. Je ben al zo charmant met je bolle buik, striemen, olifantenpootjes, pukkelhuid en vet haar (persoonlijk hoor), dat dát er ook nog wel bij kan.
Het mag duidelijk zijn, ik vond de laatste drie maanden niet leuk
Wat is er mis met een po bij je bed?
Eigenlijk niets he. Je ben al zo charmant met je bolle buik, striemen, olifantenpootjes, pukkelhuid en vet haar (persoonlijk hoor), dat dát er ook nog wel bij kan.
Het mag duidelijk zijn, ik vond de laatste drie maanden niet leuk

woensdag 21 april 2010 om 10:59
woensdag 21 april 2010 om 11:11
dank jullie wel.
dat anti-slip profiel lijkt me dan weer niet zo heel handig, ivm later verven van de trap..
anti-slip lak lijkt me goede mogelijkheid..
of die rollen bij de ikea.. daar ervaring mee? hoe komt dat eruit te zien? waar zou ik dit kunnen vinden op ikea-site? iemand idee?
wc boven is oplossing maar dat neemt niet weg dat ik met baby geregeld straks trap op en af moet..
dat anti-slip profiel lijkt me dan weer niet zo heel handig, ivm later verven van de trap..
of die rollen bij de ikea.. daar ervaring mee? hoe komt dat eruit te zien? waar zou ik dit kunnen vinden op ikea-site? iemand idee?
wc boven is oplossing maar dat neemt niet weg dat ik met baby geregeld straks trap op en af moet..
woensdag 21 april 2010 om 11:14
Ilske,
op de vorige pagina had iemand een ikea link gezet.
Deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60098895]link
op de vorige pagina had iemand een ikea link gezet.
Deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60098895]link
"ik ben het, Barbabelladingdong"
woensdag 21 april 2010 om 11:16
quote:ilske79 schreef op 21 april 2010 @ 11:11:
dank jullie wel.
Dat is inderdaad zo dus wat dat betreft moet je eigenlijk sowieso wat aan die trap doen.
*is opeens heel erg blij met gelijkvloerse woning*
dank jullie wel.
Dat is inderdaad zo dus wat dat betreft moet je eigenlijk sowieso wat aan die trap doen.
*is opeens heel erg blij met gelijkvloerse woning*
woensdag 21 april 2010 om 11:43
Ik ben zelf erg blij dat onze trap gestoffeerd is. Ben ik normaal niet zo van, we hebben er echter niets aan laten doen toen we hier kwamen wonen. En nu: oh oh oh wat fijn. Lekker op blote voeten naar beneden kunnen en niet uitglijden. Misschien toch een optie om dat te laten doen deze maanden, Ilske?

woensdag 21 april 2010 om 13:54