BadSchuim
dinsdag 3 januari 2012 om 20:49
Met kerst heb ik een paar flessen badschuim en bruisballen van mijn stiefkinderen gekregen. Lekker! Ik ben gek op badderen. Het liefst met Heel Veel Lekker Ruikend Schuim.
Maar tot mijn teleurstelling schuimde het voor geen meter. De bruisbal leek meer op een asprientje in een glas water, bruisen Bruisbal was groene appel, maar ook hier helaas, geen appel te ruiken. Ook het badschuim rook niet.
Wie heeft er tips over wat ik kan kopen wat én heel lekker sterk ruikt en wat een flinke laag schuim geeft? Het liefst van dat schuim wat je in films ziet, dik en Veel! Wat niet na 5 minuten al verdwenen is.
Maar tot mijn teleurstelling schuimde het voor geen meter. De bruisbal leek meer op een asprientje in een glas water, bruisen Bruisbal was groene appel, maar ook hier helaas, geen appel te ruiken. Ook het badschuim rook niet.
Wie heeft er tips over wat ik kan kopen wat én heel lekker sterk ruikt en wat een flinke laag schuim geeft? Het liefst van dat schuim wat je in films ziet, dik en Veel! Wat niet na 5 minuten al verdwenen is.
dinsdag 3 januari 2012 om 22:44
Bad goed schoonmaken met ontvetter en antikalk.
Vervolgens je haar eerst goed wassen en jezelf goed afspoelen/wassen zodat het eventuele vet het schuim niet gelijk dood laat slaan, dan heel veel zeep badschuim in het bad kieperen en de sproeier erop zetten. Geen gewone blokjes zeep in je bad gebruiken want dan slaat het schuim ook weer dood.
Vervolgens je haar eerst goed wassen en jezelf goed afspoelen/wassen zodat het eventuele vet het schuim niet gelijk dood laat slaan, dan heel veel zeep badschuim in het bad kieperen en de sproeier erop zetten. Geen gewone blokjes zeep in je bad gebruiken want dan slaat het schuim ook weer dood.
dinsdag 3 januari 2012 om 22:55
Badschuim van de Aldi grote flessen, alleen mijn huid droogt heel sterk uit van schuim ( krijg ik een jeukende huid) , dus voor mij schuimende badolie van Kruidvatmerk Nature Roos / Lavendel.
Alleen daar loopt het schuim niet de badkamer van uit, dat dan weer niet!
Alleen daar loopt het schuim niet de badkamer van uit, dat dan weer niet!
Weet wat je ruikt, ruik wat je weet.
woensdag 4 januari 2012 om 08:24
quote:007parfum schreef op 03 januari 2012 @ 22:55:
Badschuim van de Aldi grote flessen, alleen mijn huid droogt heel sterk uit van schuim ( krijg ik een jeukende huid) , dus voor mij schuimende badolie van Kruidvatmerk Nature Roos / Lavendel.
Alleen daar loopt het schuim niet de badkamer van uit, dat dan weer niet!
Als ik in een goed schuimend bad heb gelegen en ik droog me dan af ga ik ook jeuken. Daarom douche ik altijd na een goed schuimbad. Alle zeepresten er van af spoelen.
Wat een heerlijke tips zijn er voorbij gekomen zeg, geweldig!
Badschuim van de Aldi grote flessen, alleen mijn huid droogt heel sterk uit van schuim ( krijg ik een jeukende huid) , dus voor mij schuimende badolie van Kruidvatmerk Nature Roos / Lavendel.
Alleen daar loopt het schuim niet de badkamer van uit, dat dan weer niet!
Als ik in een goed schuimend bad heb gelegen en ik droog me dan af ga ik ook jeuken. Daarom douche ik altijd na een goed schuimbad. Alle zeepresten er van af spoelen.
Wat een heerlijke tips zijn er voorbij gekomen zeg, geweldig!
woensdag 4 januari 2012 om 13:05
quote:pinks schreef op 04 januari 2012 @ 09:12:
Hoe ik een schuimbad maak: eerst alleen de hete kraan aan en bad halfvol laten lopen. Dan schuim erin, en dan de koude kraan aan. Voila: schuim en het bad op de juiste temperatuur.die ga ik eens uitproberen dan. Ik doe het schuim er al vrij snel in en pak dan de douchekop om die erop te richten. En soms "wapper" ik met mijn handen door het water om het op te laten schuimen. Niet heel ideaal
Hoe ik een schuimbad maak: eerst alleen de hete kraan aan en bad halfvol laten lopen. Dan schuim erin, en dan de koude kraan aan. Voila: schuim en het bad op de juiste temperatuur.die ga ik eens uitproberen dan. Ik doe het schuim er al vrij snel in en pak dan de douchekop om die erop te richten. En soms "wapper" ik met mijn handen door het water om het op te laten schuimen. Niet heel ideaal
woensdag 4 januari 2012 om 16:36
vrijdag 6 januari 2012 om 22:01
zaterdag 7 januari 2012 om 21:39
quote:snoopylynn schreef op 06 januari 2012 @ 21:54:
Dreft!
En je doet er ook zo lekker lang mee, dat je het bijna nooit hoeft te kopen...
Ik heb net even op de sites gekeken die genoemd zijn. Maar ik denk dat ik morgen maar even naar Zuidplein ga, daar zit een Sabon. Lush weet ik ook te vinden in Rotterdam. Een heel klein winkeltje. Ooit een keer lekkere handzeep gekocht.
Dreft!
En je doet er ook zo lekker lang mee, dat je het bijna nooit hoeft te kopen...
Ik heb net even op de sites gekeken die genoemd zijn. Maar ik denk dat ik morgen maar even naar Zuidplein ga, daar zit een Sabon. Lush weet ik ook te vinden in Rotterdam. Een heel klein winkeltje. Ooit een keer lekkere handzeep gekocht.