Bakfiets is nat van binnen!
maandag 8 oktober 2012 om 09:52
Ik heb een gazelle bakfiets en die staat buiten. Nu is hij na de regen van het weekend zeiknat van binnen. Logisch denk je, als hij buiten staat, maar er zit een afdekzeil over de bak, dus ik dacht dat dat de regen wel tegen zou houden.
Maarja, ik kan nu dus niet fietsen omdat het bankje ook echt nat is.
In de schuur is er echt geen plek dus ik moet iets anders bedenken.
Ik geloof dat de nattigheid condens is, dus een groter zeil erover heen gaat ook niet werken denk ik?
Hebben jullie geniale tips?
Maarja, ik kan nu dus niet fietsen omdat het bankje ook echt nat is.
In de schuur is er echt geen plek dus ik moet iets anders bedenken.
Ik geloof dat de nattigheid condens is, dus een groter zeil erover heen gaat ook niet werken denk ik?
Hebben jullie geniale tips?
maandag 8 oktober 2012 om 11:26
Lijkt me verstandig.
Nou, zal ik ook eens een "goede tip" delen dan? Uit de categorie "duhuh" : je fietstas is géén goede opbergplek voor het afdekzeiltje als je midden in de stad woont. Want als je poncho er al vijf keer uit gejat is (verrek... twee "goede tips" ), dan moet je dus ook het afdekzeiltje niet in je fietstas laten zitten als je de regentent erop hebt.
Gelukkig zijn die zeiltjes bij Babboe niet zo duur.
Nou, zal ik ook eens een "goede tip" delen dan? Uit de categorie "duhuh" : je fietstas is géén goede opbergplek voor het afdekzeiltje als je midden in de stad woont. Want als je poncho er al vijf keer uit gejat is (verrek... twee "goede tips" ), dan moet je dus ook het afdekzeiltje niet in je fietstas laten zitten als je de regentent erop hebt.
Gelukkig zijn die zeiltjes bij Babboe niet zo duur.
maandag 8 oktober 2012 om 11:53
quote:qwerttu schreef op 08 oktober 2012 @ 11:26:
Lijkt me verstandig.
Gelukkig zijn die zeiltjes bij Babboe niet zo duur. Vooral die poncho die er al vijf, VIJF keer uitgejat is
Lijkt me verstandig.
Gelukkig zijn die zeiltjes bij Babboe niet zo duur. Vooral die poncho die er al vijf, VIJF keer uitgejat is
maandag 8 oktober 2012 om 13:15
quote:cellista schreef op 08 oktober 2012 @ 12:04:
Ik zeg muizenvallen op scherp bovenop de poncho in de fietstas. Wel zelf even nadenken voordat je je poncho pakt natuurlijk...
Ik voorzie een probleem. En een ritje naar de spoedeisende hulp op mijn bakfiets.
Ik zet de nieuwe wel met een slot vast ofzo.
Ik zeg muizenvallen op scherp bovenop de poncho in de fietstas. Wel zelf even nadenken voordat je je poncho pakt natuurlijk...
Ik voorzie een probleem. En een ritje naar de spoedeisende hulp op mijn bakfiets.
Ik zet de nieuwe wel met een slot vast ofzo.