Behanglijm voor glasvezelbehang.

04-11-2014 14:06 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort krijgt dochters kamer een opknapbeurt. En hoe. Roze roze en nog een beetje roze. Heb een jaar gespaard en het is haar verjaardagscadeau.

Nu is het gangetje naar haar kamer een grote krabpaal geworden. Ik heb nog net voldoende glasvezelbehang hiervoor en waarschijnlijk voldoende roze verf. Maar een emmer glasvezellijm is zo duur en veels te veel (max 5 m2. Het is meer deur dan muur in die gang). Kan het ook met behanglijm?

Heel verhaal voor 1 vraag. Had gewoon zin om het te vertellen. Kan niet wachten!
Ik zou het niet weten maar ik vind het ontzettend lief dat je dit voor je dochter doet en helemaal als je er een jaar voor hebt moeten sparen.
Kan ik je dochter misschien blij maken met een Hello Kitty dekbedovertrek? Zo goed als nieuw, roze met wit. Laat maar horen, ik heb veel te veel dekbedovertrekken in de kast en als ik je dochter er mee kan blij maken... Ik wil het je opsturen en de kosten zijn voor mij.
Sow wauw. Ja! Wat lief en gaaf. �

Toevallig waren we twee weken geleden in de Gamma, de juiste kleur roze zoeken. Ze moet het immers wel zelf kiezen. Maar ik bracht het als 'net doen alsof we gaan verven want in het echt heb ik er geen tijd voor met het weghalen van de kast enzo'.

Ze zag toen ook een Hello Kitty tapijtje. Ze vroeg of ze die dan ook kon fantaseren.

Een tijdje later, tijdens het douchen, zei ze uit het niets: "mamma, je kan ook om de kast verven. Kost het jou minder tijd en als er mensen komen zien ze niet dat het achter de kast wit is." Vond ik best goed bedacht voor een 4 jarige.
Nee dat kan niet, je kunt het wel proberen met lijmspray van bv bison of pattex.
Ik gebruik uberhaupt nooit die emmer lijm. Gewoon lijm maken uit een pakje is goedkoper en je kunt net zoveel maken als jezelf wilt. Kijk even op het pakje voor welke type behang het geschikt is. Je hebt verschillende soorten lijm, voor verschillende type behang.
Apestaartje, ik heb je een privebericht gestuurd.
Dahlia: glasvezellijm uit een pakje? Oh, wist ik niet.

Ketller: wat gebeurt er dan?

Netniet: je hebt een mailtje!!
Ook hier niet die dure lijm.

Echt nergens voor nodig, gewoon die gele pakjes, (action) voor Zwaar behang.

Goed dik laten, zonder klonters en rollen maar..........

Allemaal geldklopperij die aparte emmertjes.

Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Gewoon een pakje Perfax halen, volgens mij staat de aanmaak verhouding er zelfs op voor vlasvezelbehang.
Niet geschoten is altijd mis
Bedankt allen, ga morgen bij de Action kijken.

Netniet, de bel ging net, dochter gestuurd en het dekbed is binnen. Ze zei: "ik ben heel nieuwsgierig." Toen ik het had opengemaakt en uitgespreid was haar reactie: "WOW". Ze was er er gewoon stil van.

Heel leuk met die hartjes.

Dank je wel!

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven