bergruimte kleine hal

30-05-2015 08:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar ideeen om een klein, onhandig halletje praktisch in te richten. Ik heb nu een kapstok met 6 haakjes voor volwassen en een kinderkapstok met 7 haakjes. Daarnaast staat er een schoenenkast en een plank met 2 mandjes.

ik merk dat we onze spullen van 5 personen niet kwijt kunnen. Met name de tassen en de schoenen. Ik kan die op

een andere plek in het huis zetten, maar

merk dat ze toch steeds weer in de hal belanden omdat we ze daar pakken voor we de deur uitlopen en neerzetten als we terug komen.
Dat is echt te weinig informatie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Inderdaad weinig info. Het is een halletje van 2 bij 3, waar een hoek uit bij is voor het toilet. Op het halletje komen maar liefst 4 deuren uit. Er zit geen trap in. Er is een muur van ruim 1 meter helemaal vrij, maar daar draait de deur naar de berging tegen aan. Daar staat nu de buggy die ik aan de kant rij als ik door de deur wil.

Verder heb ik een muurtje van 80 cm

vrij,waar ik 20 cm diep iets tegen aan

kan zetten, anders kunnen de deuren

van het toilet en de meterkast niet open.

Meterkast is al optimaal benut.

verder heb ik een hoek waar de kapstok en smalle schoenen kast met klep nu staan. Muur is ene kant 80 cm omgeveer, andere kant 60. Op korte stuk hangt een verwarming. Er hangt al een plank met die manden, nog hoger dan kan ik er niet meer bij. Ik moet denk ik echt op zoek naar iets wat de hoogte in kan.

ben al aan het denken om een timmerman te vragen voor iets op maat. Verhuizen is absoluut geen optie We hebben een prachtig ruim huis met een belachelijke gangetje. Buren lossen dit op door via de garage binnen te komen, alleen dit is bij ons de keuken.

ik heb al alleen seizoensspul hangen. Maar voor nu betekend dat per kind:zomerjas, bodywarmer, borgvesg voor frisse ochtenden, fleecevestje om in te spelen, sandalen, zomerschoenen speelschoenen en een paar van gympies. X3. Is dus gewoon veel.

Ik ga de genoemde sites eens bestuderen.
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 mei 2015 @ 08:08:

Pas op hoor, voor je het weet moet je je hele huis verbouwen van de posters hier hoor

Overdrijven is ook een vak. Jij was in je topic aan het klagen over te weinig bergruimte en wilde een gezelligere slaapkamer. Alleen een kapstok, die je kennelijk zocht, gaat dat niet oplossen.

Vraag eens tips aan een meubelontwerper, zij hebben vaak verrassende ideeën.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven