Billy kast

06-06-2012 16:11 38 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat die kast via Marktplaats neem ik aan zelf ophalen dus kun je kijken of hij nog goed is, zo niet dan gaat de koop gewoon niet door!
.
quote:Jirelle schreef op 06 juni 2012 @ 16:16:

Waarom neem je geen EXPEDIT kast? Die is open en schermt je bed een beetje af van de rest van de kamer.Deze moet je doen. Doe hem via marktplaats, daar staan er tig te koop. Ik heb de mijne ook via mp voor E40 gekocht, was nog puntgaaf.
quote:Liselotte4 schreef op 06 juni 2012 @ 16:26:

Je kan ze kopen en verkopen op marktplaats. Die Billy kasten brengen nog best wel wat op. Koop je van dat geld een tweedehands expi-dinges. ehm. Ik ben een beetje mosterd. Geheel eens met bovenstaande!
Ik vind het juist knus als mijn bed in een 'hok' staat. Ik slaap in een bed tussen een grote kast en een muur in, heeerlijk knus.
Goed, dan een tip die nog niet is gegeven. Als het 2dehands is, missen er soms onderdelen voor het in elkaar zetten of bevestigen. Je kunt die gratis afhalen bij ikea, als je het type kast doorgeeft.
quote:elastiekje_ schreef op 06 juni 2012 @ 16:46:

Ik vind het juist knus als mijn bed in een 'hok' staat. Ik slaap in een bed tussen een grote kast en een muur in, heeerlijk knus.Ja, maar jij bent dan ook een kip, die zitten nou eenmaal graag lekker knus in een hok
.
De achterwand handhaven voor de stevigheid maar er een paar ''vakken'' uitsnijden/zagen. Dat geeft toch een ruimtelijker effect qua doorkijken. Is echt goed te doen, die Billy-achterwand is heel dun. Het staat ook nog eens leuker dan zo'n geijkte Billy, vind ik dan.
Het kan wel. Je hebt van die haakjes waarmee je de billy in de hoeken kan verstevigen. Het is gewoon een metalen haakje ( een soort driehoekje zonder de derde zijde) met schroefgaatjes. Kan je kopen bij de bouwmarkt. Je verstevigd ze in de hoeken ( dus een berband tussen de onderplank en de zijplank van de billy, en dan overal zo en ook bij de middenplank) en evt aan de vloer, of/ en bij de zijde van de muur en evt je bed ( dat laatste afhankelijk van je bedactiviteit).

Deze, ze zijn er ook kleiner

http://www.doco-internati ... /montage-hoekprofiel.html

Of deze, is misschien beter

http://www.bax-shop.nl/bo ... m-r2/product-details.html
Niet alle reacties gelezen maar je kunt op de achterkant ook allemaal leuke foto's plakken, stuk gezelliger. Ook kun je voor een prikkie van die, al dan niet, gekleurde led strips kopen als verlichting. Kan ook nog een leuk effect geven in het woongedeelte. Succes!
Nee, dan zou ik eerder de achterkant van billy versieren met posters of er bijvoorbeeld een spiegel op zetten, zodat je kamer groter lijkt. Anders gewoon een expedit kopen. Staan er zat van op marktplaats en kost ook nieuw bijna niks.
Ah ik was al weer mosterd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven