Bosch wasmachine met of zonder i-dos?

01-05-2025 20:52 56 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe wasmachine.
Nu zie wasmachines met automatisch wasmiddel dosering of zonder.
Wie heeft ervaring met i-dos van Bosch? Of ander merk die automatisch doseert?
Is het wat,of toch beter zonder?
Kan je ook nog zelf ander wasmiddel gebruiken tussendoor? Of een Wasparfum?
Phlox24 schreef:
14-05-2025 20:22
Met mijn Bosch met Idos kan je wel zelf variëren.
Kan daar poeder in het idos systeem?
Poeder doe je gewoon in het bakje voor waspoeder, of rechtstreeks bij de was.
Phlox24 schreef:
14-05-2025 21:12
Poeder doe je gewoon in het bakje voor waspoeder, of rechtstreeks bij de was.
Dan kan je dus niet variëren met idos, maar gewoon in de wasmachine. Dan zie ik dus het nut niet van dat idos, want ik gebruik altijd waspoeder en dat kan daar niet mee.
KatjaSasja schreef:
14-05-2025 20:23
Echt? Dus per was iets anders? Bijv. de ene keer zwart wasmiddel en parels en de volgende was wit poeder en wasverzachter?
Volgens mij kan dat niet.
Je kan een fles wasmiddel en wasverzachter erin doen en dan is het wachten tot die op zijn denk ik.
Ik ben in de winkel gaan kijken en er zit 1 bakje naast waar je zelf je eigen wasmiddel kan gebruiken,maar dat is maar 1 bakje en niet 3 die je bij een normaal wasmachine hebt.
Dus als je idos uitzet en je eigen wasmiddel wil gebruiken kan je alleen wasmiddel erin doen en geen wasverzachter of Wasparfum,of zie ik het nu verkeerd?
mano28 schreef:
15-05-2025 04:48
Volgens mij kan dat niet.
Je kan een fles wasmiddel en wasverzachter erin doen en dan is het wachten tot die op zijn denk ik.
Ik ben in de winkel gaan kijken en er zit 1 bakje naast waar je zelf je eigen wasmiddel kan gebruiken,maar dat is maar 1 bakje en niet 3 die je bij een normaal wasmachine hebt.
Dus als je idos uitzet en je eigen wasmiddel wil gebruiken kan je alleen wasmiddel erin doen en geen wasverzachter of Wasparfum,of zie ik het nu verkeerd?
Als er maar 1 bakje is, kan je er inderdaad alleen wasmiddel in doen. Ook raar dan. Nog meer reden om het niet nodig te hebben :) ik gebruik heel vaak wasparfum tegenwoordig, dat ruikt zo lekker!
Irregular_Choice schreef:
15-05-2025 07:17
Als er maar 1 bakje is, kan je er inderdaad alleen wasmiddel in doen. Ook raar dan. Nog meer reden om het niet nodig te hebben :) ik gebruik heel vaak wasparfum tegenwoordig, dat ruikt zo lekker!
Ja idd! Ik gebruik ook vaak wasparfum,dus toch maar een wasmachine zonder idos.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven