Boxspring (zie door de bomen het bos niet meer)

12-03-2010 11:05 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames/heren,

Ik ga verhuizen, leuk maar het is ook een heel gedoe. Zo kan (en mag) mijn oude bed niet meer mee naar mijn nieuwe huis.

Nu zou ik erg graag een electrische BETAALBARE boxspring willen hebben. Echter ik wordt ietwat moedeloos van het zoeken.

Wie kan me helpen met ervaringen bepaald merk / winkel / prijs?

Groetjes mellog
IKEA. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
zwette.nl

Heeft er veel, voor betaalbare prijs. Wij slapen nu alweer bijna 2 jaar te lekker in ons bedje! Is wel een stuk lastiger opstaan, zo lekker ligt het.
Gisteren 1 gekocht voor 450 euro bij Leen Bakker.. staat nu op hun site!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hallo dames,

@ Liv: Ikea daar was ik ook uitgekomen, goede kwaliteit en prijs echter geen mogelijkheid tot een gestoffeerde boxspring en dat is ook eigenlik wel mijn wens, zodat dat ik er niet nog echt een ombouw om hoef te kopen.

@diedietje: Leuke site die zwette.nl, alleen oeps de goedkoopste electrische die ze leveren kost ¤ 3445,00 en dan heb je natuurlijk net niet dat ene leuke stofje/model

@Viviafreak1: Ik heb meteen gekeken maar ik zie geen electrische of ben ik nu zo kippig..

Misschien ben ik een wel zo iemand die voor een dubbie op de eerste rang wil zitten, want ik vind alle electrische zo ontzettend duur. Maar het zou zo handig voor me zijn, ik leef zowat in bed namelijk. Ik kom thuis uit mijn werk (maak lange dagen) laat de hond uit nog een keer uit (hond gaat mee naar kantoor overdag) en eet snel wat en ga dan vaak met laptop en al hup naar bed om daar wat te mailen etc of tv te kijken.

Groet Mellog
Hier in het bezit van een Auping boxspring. Echt een aanrader. Niet de allergoedkoopste, maar zeker niet de duurste. Heel erg mooi afgewerkt in de stof/ kleur die jij wilt. Goede service, en vooral heerlijk slapen. 's Winters lekker warm en zomers nooit meer liggen zweten.

Succes met je keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven