buitengesloten!

23-11-2013 10:15 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Ik loop net de deur uit en trek de deur achter me dicht maar mijn sleutels liggen nog binnen. Niemand heeft een reserve (stom) via balkon kan niet want die deur zit op de haak en via ramen enzo kan ook niet. Kan een slotenmaker bellen maar hij is natuurlijk alleen in het slot gevallen en zit niet op slot of iets. Het is koud buiten !!!
.
Alle reacties Link kopieren
Aaaaah Isa



Heeft je verhuurder geen loper?
Ooh shit! Is het een huurwoning?
Alle reacties Link kopieren
Heb een koopwoning mijn buurjongetje kwam net al met een kleerhanger aan maar daar ben ik echt te onnozel voor, dat lukte me niet eens om via de brievenbus mijn deur open te krijgen heb smalle armen maar ben bang dat ik straks vast zit met mijn arm
.
Alle reacties Link kopieren
Hengelen? Met een stuk ijzerdraad bijvoorbeeld omgebogen kleerhanger?
Alle reacties Link kopieren
Heb je zo'n haakje op het slot aan de binnenkant, dan zou je hem evt. via de brievenbus wel open kunnen krijgen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Is echt mogelijk hoor! Hier ook wel eens gehad.
Alle reacties Link kopieren
Tja das kut.

Gelukkig heb je wel internet

Heb je een klink aan de binnenkant?

Zo nee,kan je met een kleerhanger misschien binnen.

(hengelen)

Heb je een klink wordt het een groter probleem.

Met een waterpomptang kan je het slot er vaak uit halen,maar ja,dan heb je schade.

Denk toch het best een slotenmaker bellen,maar in het weekend...kan dat wel even duren voor die er is.

Ik heb er ooit 3

uur op moeten wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ga even naar een vriendin of een café in ieder geval. Gelukkig heb je je telefoon



Vanuit daar verder regelen!
Alle reacties Link kopieren
Met een karton kun je de deur weer openkrijgen!
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon echt zo'n deur klink dus hij zou open moeten kunnen met een kleerhanger. Maar dit was zo'n houten kleerhanger dus dat ging niet echt. Ik heb mijn tas en alles bij me want ik wad van plan weg te gaan. Ik kijk even hier in het centrum of ik iets kan vinden waar ik de deur via de brievenbus mee open kan krijgen.



Moet straks weg en ben pas vanavond laat thuis dus dan zie ik helemaal niets natuurlijk. En een slotenmaker is zo duur terwijl het vast easy is om hem open te krijgen. Maar ja ik ben geen goeie inbreker blijkt
.
Je zou het slot er nog uit kunnen boren dan gaat de deur open. Wellicht met behulp van buren/vrienden? Zo doen inbrekers dit vaak .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook een keer gehad dus en toen een slotenmaker gebeld. Het enige wat hij deed was met een karton tussen de deur en het kozijn (zeg maar waar het slot zit) even vroegen en toen gin de deur open. Ik dacht nog: betaal ik dáár 80 euro voor?
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=ADgZzVIq02E
Alle reacties Link kopieren
Pasje (wat kapot mag) boven het slot insteken, dan schuin naar beneden duwen en naar je toe trekken
Nee joh, met een sterk ijzerdraad gaat het echt wel lukken. Heb je geen dure slotenmaker voor nodig. Even de (volwassen) buren om hulp vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op zaterdag 23 november 2013 10:38 Pasje (wat kapot mag) boven het slot insteken, dan schuin naar beneden duwen en naar je toe trekkenJa dat lukte me ook niet bij mijn deur. Maar mijn zwager is onderweg hierheen nu, met een kleerhanger. De kleerhanger die ik had is doormidden gebroken dus andere helft ligt binnen misschien is hij er beter in! Hoop het. Heb wel een goeie waakhond want ze begint wel te blaffen trouwens
.
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 23 november 2013 @ 10:27:



Moet straks weg en ben pas vanavond laat thuis dus dan zie ik helemaal niets natuurlijk. En een slotenmaker is zo duur terwijl het vast easy is om hem open te krijgen. Maar ja ik ben geen goeie inbreker blijkt Je bent pas vanavond laat thuis en je hebt een hond binnenzitten? Wie zorgt er voor dat dier?
Alle reacties Link kopieren
Creditcard!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb mezelf een keer buitengesloten. Ik heb toen het ruitje van de voordeur ingeslagen om de knop om te kunnen draaien. Het ruitje werd zelfs nog vergoed door de verzekering
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 23 november 2013 @ 11:01:

[...]





Je bent pas vanavond laat thuis en je hebt een hond binnenzitten? Wie zorgt er voor dat dier?Echt hè....daar gaat t toch niet om? Oh wat krijg ik toch altijd jeuk van zulke reacties.
t zal wel
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op zaterdag 23 november 2013 11:01 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "buitengesloten!"" class="messagelink">isa__88 schreef op 23 november 2013 @ 10:27</a>:</b>



Moet straks weg en ben pas vanavond laat thuis dus dan zie ik helemaal niets natuurlijk. En een slotenmaker is zo duur terwijl het vast easy is om hem open te krijgen. Maar ja ik ben geen goeie inbreker blijkt </div></blockquote>Je bent pas vanavond laat thuis en je hebt een hond binnenzitten? Wie zorgt er voor dat dier? Mijn moeder maar daarom had ik m'n sleutels nodig
.
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt ! Dus dat scheelt weer. Hij had het binnen 3 min voor elkaar snel reserve sleutels laten maken . Dank jullie wel voor de tips !
.
Gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet alleen reservesleutels laten bijmaken maar ook een extra slot op de deur zetten. Want die gaat dus heel makkelijk open!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven