Buurten Hilversum

28-11-2018 12:11 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zou graag in Hilversum willen wonen, ben me aan het orienteren, maar ken de buurten nog niet zo goed. Welke buurten zijn aanraders en welke niet?
Stappen is er inderdaad heel sneu. Uit eten is dan wel weer ok vind ik. Het is geen Utrecht, maar er zijn zat leuke eetadresjes in het centrum en op de Havenstraat.

Qua wonen en buurten verschilt het enorm per straat. Elke wijk heeft leuke en minder leuke straten.
Nummer*Zoveel schreef:
29-11-2018 22:42
Het gaat niet zozeer om de drukte, maar meer om de route. Als je in Hilversum bekend bent, dan is het al uitdaging om je weg te vinden in normale omstandigheden. Tegen de tijd dat je een beetje door hebt hoe alle éénrichtingsverkeerswegen lopen, gooien ze de boel weer om. En als er dan ook nog ergens een omleiding oid is, is het gewoon ondoenlijk. Mocht het je ondanks alle belemmeringen toch lukken om je bestemming te bereiken, dan is het nog een hele kunst om daarna het doolhof weer uit te komen.

Ik heb er jaren gewoond en moet er helaas nog wel eens zijn, maar voor “even snel” of “even gezellig” rij ik er echt niet meer heen.
Oke, ik heb die ervaring niet zo.
mmmm… ik kan ook even doorrijden naar Almere maar ben dan uiteindelijk wel echt langer (la met al bijna 45 minuten) onderweg… plan was om donderdag rond een uur of 16.30 in Hilversum te zijn.
Zeilboot76 schreef:
28-11-2018 13:19
Tegenwoordig kun je over het spoor prima wonen. De huizen gaan over het algemeen als zoete broodjes over de toonbank (en behoorlijk aan de prijs). Er zijn nog een aantal nieuwbouwprojecten waar je aan mee kunt doen afhankelijk van wat je zoekt en je budget is.
Dit.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven