Creatieve hobby?!

02-11-2009 15:45 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals zoveel mensen heb ik een druk leven, stage lopen, naar school, sporten, werk, sociale contacten etc. `s avonds vind ik het dan ook heerlijk om even tijd voor mezelf te hebben. TV kijken doe ik niet veel, boeken lezen wel en dat vind ik ook heerlijk, maar na een drukke dag staat mijn hoofd daar niet naar.

Nu lijkt het me leuk om met een creatieve hobby te beginnen, `s avonds kopje thee, muziekje aan en iets met je handen kunnen doen. Maar ik ben niet echt handig en ook niet zo creatief om zelf iets te beginnen. Heeft iemand leuke ideetjes voor me? het liefste niet te moeilijke dingen die niet teveel geld kosten (wilde sieraden gaan maken, maar daar bleek je al vijf tangen en veel dure kralen voor nodig te hebben en ik ben en blijf student;-))

Alvast hartelijk bedankt!!
fotografie, maar ja, daar heb je ook dure spullen voor nodig
kijk anders eens op de site van 101Woonideeen, en dan bij 'Zelfmaken'. Daar vind je leuke dingen (ik ben zelf een crea-voor-in-huis-muts). Ook VTwonen en Ariadne at home heeft van die leuke zelfmaakideeen (hebben ze ook boeken van in de bieb). En voor de rest hebben ze veel hobby-boeken in de bieb. En als je gaat scrapboeken / etc, kijk bij de Action voor (goedkope) materialen! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ik volg dit topic even, want ik zit ongeveer met hetzelfde 'probleem'. Na de hele dag met mijn neus in de studieboeken te hebben gezeten wil ik 's avonds wel iets anders dan met een boek op de bank ploffen .

Breien? Borduren? Schilderen? Tekenen? Oefening baart kunst hè?
Alle reacties Link kopieren
Raamstickers maken van verf, fotograferen, kralen kun je ook bij de blokker e.d. kopen en de tangetjes vallen ook best mee hoor en je kunt gaan schilderen.

Genoeg te doen toch?
Alle reacties Link kopieren