De tetterettes tetteren door

05-04-2010 17:19 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 4 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier de link naar ons vorige deel (3)
Hier zijn mijn schatten:

En waar moet jij dan zitten Ibi?
Oh ja, die weet ik nog!

Ze zitten er zo leuk bij, echt zo van ´ssst, snel, het vrouwtje komt eraan!´.

En dan heel onschuldig zitten rondkijken. Ze zouden er ook nog zachtjes bij fluiten, als ze het konden.
quote:Pilous schreef op 05 april 2010 @ 18:27:

En waar moet jij dan zitten Ibi? Op de stoel natuurlijk...
Ja voor mij was geen plek die keer. Ben even aan het kijken of ik op deze computer nog meer leuke foto's van ze heb.
welkom Ikbenik

mijn pluk, ligt met zijn hoofd op de adapter van de laptop. Hij zal het wel koud hebben
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 april 2010 @ 18:30:

Ja voor mij was geen plek die keer. Ben even aan het kijken of ik op deze computer nog meer leuke foto's van ze heb.

Kijk, jij snapt het Foto's willen we, veel foto's!

Oh, ik heb die foto van die spin ook weer gevonden. Die mag ik zeker lekker laten staan waar die nu staat zeker?
En nog een foto:

Ja de adaptor is hier ook populair bij de katten. Idd. lekker warm he.
X
quote:mylenevalerie schreef op 05 april 2010 @ 18:01:

JIk kan het zo snel niet vinden, heb honderden recepten. Weet dat ik ook een rollade met die saus heb, zie ik ook niet zo snel, met de pasen ligt alles hier door elkaar.

Maar met kruiden rondom aanbraden, dan in braadbak, dan insmeren met honing/mosterd. Als het kan een kleine jus maken met honing en mosterd zodat je het vlees kan besproeien af en toe om het lekker sappig te houden.

Zal even nog naar de saus kijken voor erbij, die is anders dan uiteraard de honing/mosterd die je erop smeert.

weer momentje.

Oke, dan doe ik het tot nu toe goed. Ben zo bang dat hij helemaal uitgedroogd is zometeen!..

niet dat mijn vriend het doorheeft., die leeft al heel de middag op bier en cheese union chips (GOOOR!).

maar ik zou zelf zo graag lekker eten haha.
Poelepoelepoelepoes!
quote:Pilous schreef op 05 april 2010 @ 18:17:

-foto's----

Heel veel mensen denken aan mij als 'Help, mijn man heeft een hobby.' op tv is

Wow, wat gaaf zeg!

Het is natuurlijk wel een enorm verschil met hoe dit is aangelegd en hoe de vijvers eruit zien bij zo'n soort programma.. Dan zijn het vaak van die standaard zwarte bakken of zie je overal van dat vijverfolie zitten.

Het ruikt nu zo lekker in huis.

Was het maar klaar!

Ik heb krieltjes erbij met iets van groenten waar k nog niet helemaal over uit ben.Vriend wil gewoon 'broodje beenham'.. de barbaar! :D
Poelepoelepoelepoes!
itsman en ik gaan terug naar onze jeugd. Hij is al zijn oude cd's aan het uitzoeken
Hallo lieve tetterettes. Ik zie weer een nieuw topic met een superleuke OP ( Biebelie) en ik ga het weer eens proberen: Iets vaker mijn gezicht, of liever de toeten van mijn diertjes laten zien.

Even jullie geheugen opfrissen.

Mijn hond

en mijn twee poezels

Het gaat prima met mijn drietal, ze hebben het voorjaar in hun koppies. Ssssst, ik heb ze nog maar niet verteld dat ze volgende week naar de dierenarts moeten voor hun jaarlijkse prikkie.
Leuke foto IBI, ken hem nog van de vorige keer.

Ploes het is maar goed dat ik weet dat je niet vlakbij mij woont, het stel toen met die vijver bij Help mijn man heeft een hobby ken ik van vroeger. Nou heb ik jou irl kort gezien maar ja, je man niet .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat schrijven jullie allemaal snel!!!! Het is niet bij te houden, al weer 5 pagina's.
Stressed is just desserts spelled backwards
Poezewoes, ik had even een vraag voor jou. hoe bevalt de reukloze kattenbak?

Ik zit met het probleem dat ik er 1 beneden moet hebben staan, want de mannen-katers slapen beneden 's nachts. Maar ja, die schijten soms zo vies, en dan stinkt de hele keuken 's morgens.
Ploes, zie nu je foto van de vijver, hahahahah, qua afmetingen heb je een soortgelijke afmeting en afbeelding van die andere tuin. Maar gelukkig weet ik dat je het niet bent ...... opluchting .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Aaah, ik zie Juul en poes D er in staan! Mooi gedaan hoor.
Ging die aflevering ook over Koi, MV? Die zou ik wel eens terug willen zien dan
Rubis, zoek je nog een hondenoppas?
Oh wat een mooie foto's in het OP. Echt prachtig TO en dan die staat van verdienste eronder Leuk gedaan!
Ik moet trouwens bedenken waar de kattenbak komt te staan. Stond in het oude huis in de benedengang maar daar is hier geen ruimte voor. Hij staat nu tijdelijk in de woonkamer maar dat is ook geen succes. Best lastig.

Ben nu 5 weken geleden verhuisd dus nog 1 weekje en dan mogen de katten naar buiten van ons. Spannend hoor!

Rubis, grappig heb ook 2 katten en een hond.

Its, wat ligt je kat er lief bij zo!

Hond begint trouwens steeds minder makkelijk te springen. Gelukkig kan die nog wel goed trap lopen. Is inmiddels ook alweer 15 ofzo.
Tang, wat een geweldige naam heeft jouw kat! Is die zwart toevallig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven