Dobermann anders een Bouvier?

15-01-2016 10:30 634 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo (hondenliefhebbers),

Ik overweeg een Dobermann in huis te nemen. Ik vind het schitterende honden, heel elegant. Ik kan een (gecoupeerde) herplaatser krijgen en mocht dat niet klikken een pup. Mijn vriend vind deze honden eng. Hij kent ze niet in het echt maar hun verschijning en de negatieve belichting van het ras.

Wij hebben 2 kinderen. Het zal een echte gezinshond worden. Ik ga er uiteraard veel mee wandelen, hardlopen en fietsen. Wij wonen groot en landelijk en zijn altijd thuis dus dat zit allemaal goed.

Zijn er hier mensen met een Dobermann en wat is jullie ervaring? Of wat vinden jullie van deze honden? Op de tweede plek staat een Bouvier. Als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben hoor ik het ook graag!
quote:Janeblond schreef op 22 januari 2016 @ 16:11:

[...]

Ah jij hoort bij de stugge trollen die niet willen stoppen.

Fijn weekend trolletje!

Stoppen waarmee? En wanneer ben ik precies begonnen?

Drink er nog eentje!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Janeblond schreef op 22 januari 2016 @ 16:10:

[...]

Nee hoor er zitten hier gewoon heeeeeele domme mensen die altijd uit zijn op ruzie met iedereen. Heb het zo vaak gezien.Goeie weerspiegeling heeft jouw scherm.
quote:DG2015 schreef op 22 januari 2016 @ 16:12:

[...]

Hè, fijn! Eind goed, al goed.Alles beter dan: Bob didn't have anything interesting to say, so he joined Facebook.......... and told everyone there
quote:doornroosje9 schreef op 22 januari 2016 @ 16:13:

[...]

Drink er nog eentje!Ze weet niet wat een troll is joh. Klok en klepel enzo.
Als dat jouw humor is dan wordt het vast een heeeeeel gezellig weekend.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
quote:Star schreef op 22 januari 2016 @ 16:13:

[...]

Goeie weerspiegeling heeft jouw scherm.Huisvrouw, ik weet dat je je verveeld maar zoek iets naast het forum. Zal je goed doen.
quote:Janeblond schreef op 22 januari 2016 @ 16:08:

[...]

Ik hou je een spiegel voor en laat je eigen gedrag zien. Maar je hebt het IQ van een baksteen en je ziet het niet eens.

Ik heb daarentegen wel een leven en lekker weekend. En mijn wijn is niet op, dus ik heb geen reden om mensen af te zeiken.

Laat maar chagerijnige huisvrouwen. Ik ga lekker weekend vieren!!!Tuurlijk lieverd. Dag dag.
quote:doornroosje9 schreef op 22 januari 2016 @ 16:13:

[...]

Drink er nog eentje!

Met doordrammen.

Zou je ook eens moeten proberen. Wordt het een keer een gezellig weekend voor je man (als je die wel eens hebt).
quote:Anyco schreef op 22 januari 2016 @ 16:15:

[...]

Tuurlijk lieverd. Dag dag.Het is voor jouw onvoorstelbaar dat iemand een leuk weekend heeft. Ik heb medelijden met je.
TO, je draait een beetje door, effe dimmen nu.
quote:Janeblond schreef op 22 januari 2016 @ 16:15:

[...]

Huisvrouw, ik weet dat je je verveeld maar zoek iets naast het forum. Zal je goed doen.

*gaap*

Doe jij dan een cursusje Nederlands?
quote:Janeblond schreef op 22 januari 2016 @ 16:15:

[...]

Met doordrammen.

Zou je ook eens moeten proberen. Wordt het een keer een gezellig weekend voor je man (als je die wel eens hebt).

Natuurlijk heb ik geen man. Ik ben zielig, dram door, drink geen alcohol en wat nog allemaal?

Waarom schop je zo om je heen eigenlijk? Oprechte vraag.
quote:Honeymoonquiz schreef op 22 januari 2016 @ 16:16:

TO, je draait een beetje door, effe dimmen nu.Zegt wie?
quote:Star schreef op 22 januari 2016 @ 16:13:

[...]

Goeie weerspiegeling heeft jouw scherm.
quote:doornroosje9 schreef op 22 januari 2016 @ 16:19:

[...]

Natuurlijk heb ik geen man. Ik ben zielig, dram door, drink geen alcohol en wat nog allemaal?

Waarom schop je zo om je heen eigenlijk? Oprechte vraag.

Precies, dacht ik al.

Omdat jullie een stel trieste wijven zijn hier. Die alleen maar één ding kunnen en dat is mensen afzeiken.

Prima, als je daar je voldoening uit haalt. Ik haal dat uit andere dingen maar goed.
quote:Anyco schreef op 22 januari 2016 @ 16:19:

[...]

Ben je er nog?

Heeft het staffen nog niet geholpen? Misschien moet je het nog een paar keer proberen.
quote:Janeblond schreef op 22 januari 2016 @ 16:16:

[...]

Het is voor jouw onvoorstelbaar dat iemand een leuk weekend heeft. Ik heb medelijden met je.

Hoeft niet schatje, hoeft niet.

Ik hoef niet zo hard te krijsen dat ik een heel leuk leven heb, dat doen meestal alleen mensen die eigenlijk een kutleven hebben.

Kusje er op?
quote:doornroosje9 schreef op 22 januari 2016 @ 16:19:

[...]

Waarom schop je zo om je heen eigenlijk? Oprechte vraag.Je wacht nog tot de prins je wakker kust. Moet je eerst eens wat aardiger worden voor je medemens. Anders blijft de prins hard wegrennen.
quote:Janeblond schreef op 22 januari 2016 @ 16:20:

[...]

Ben je er nog?

Heeft het staffen nog niet geholpen? Misschien moet je het nog een paar keer proberen.

Geen zorgen schatje. Komt wel goed.

Heus.
quote:Anyco schreef op 22 januari 2016 @ 16:21:

[...]

Hoeft niet schatje, hoeft niet.

Ik hoef niet zo hard te krijsen dat ik een heel leuk leven heb, dat doen meestal alleen mensen die eigenlijk een kutleven hebben.

Kusje er op?

Schatje, ah wat lief. Je noemt wildvreemde al schatje omdat je niemand hebt om van te houden.

Nee dat je geen leuk leven hebt dat is wel af te leiden aan je reacties.
quote:Janeblond schreef op 22 januari 2016 @ 16:20:

[...]

Precies, dacht ik al.

Omdat jullie een stel trieste wijven zijn hier. Die alleen maar één ding kunnen en dat is mensen afzeiken.

Prima, als je daar je voldoening uit haalt. Ik haal dat uit andere dingen maar goed.

Ik ben X jaar getrouwd, daar ben je dus mis.

Je kan ook gewoon normaal reageren en niet iedereen uitschelden. Dat doe je toch ook niet als je tegenover een persoon staat?

En als je niet goed in je vel zit, zoek hulp ipv hier iedereen af te katten.
quote:Anyco schreef op 22 januari 2016 @ 16:22:

[...]

Geen zorgen schatje. Komt wel goed.

Heus.Ja weet ik, je moet gewoon even wat sherry halen.
quote:doornroosje9 schreef op 22 januari 2016 @ 16:23:

[...]

Ik ben 12 jaar getrouwd, daar ben je dus mis.

Je kan ook gewoon normaal reageren en niet iedereen uitschelden. Dat doe je toch ook niet als je tegenover een persoon staat?

En als je niet goed in je vel zit, zoek hulp ipv hier iedereen af te katten.De enige die hulp nodig hebben hier zijn de pesters. En dat zijn veelal dezelfde mensen. Ik zie jullie vaker zo schofterig reageren op mensen hier en dat is zielig genoeg. Mij raak je er niet mee want ik vind het alleen maar lachwekkend en zielig dat je je zo rot voelt dat je je moet afreageren op vreemden en bovendien niks beters te doen hebt dan een afkat forum.
Neem niet zoveel snuifjes blondeerpoeder TO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven