droger schoonmaken?

15-10-2013 19:41 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand een idee hoe ik snel en eenvoudig zonder te droger te beschadigen de droger schoonmaak?

Dit namelijk omdat een van mijn huisgenootje de vuile was (vieze vaatdoeken, handdoeken, washandjes etc) in de droger heeft gegooid omdat ze de wasmachine nodig had...

De etensresten die nog in de vaatdoeken zaten heb ik er al uitgeplukt (ja zelfs dat zat erin...)

Niet echt fris dus om daar mijn schone handdoeken nu in te gooien..

Wat is dan het beste? Klein sopje of kan die daar niet tegen?

Heb ook nog van die steriele doekjes van de action liggen, weet alleen niet of dat was is..

Voor mijn gevoel wil ik die droger eerst schoon hebben voor ik daar mijn schone was weer in gooi
je kan er toch een nat lappie doorheen halen? Als een droger tegen natte was kan, kan die daar ook tegen, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@bgb Ja he? dacht ik eigenlijk ook.. Thanks, doe ik dat!

Zullen daar ook bacterien mee weg gaan? Aangezien die vaatdoeken in ons studentenhuis voor vanalles gebruikt worden, iedereen heeft welliswaar zijn eigen maar sommige doen zo'n 2 weken met een doek en als ik dan zie hoe onsecuur ze zijn met rauwe kip oid vraag ik me toch sterk af wat er allemaal aan zo'n vaatdoek zit..
Oké sorry ik weet dat ik waarschijnlijk overdrijf
Nou nou, niet zo neurotisch hoor, die droger wordt zelf heet genoeg om eventuele bacteriën te doden. Haal er even een vochtig doekje door en klaar.
warm nat doekje er door halen. evt herhalen ivm geur.

en trouwens, laat je huisgenootje het schoonmaken. wat denkt ze wel niet?!
Was vanuit de wasmachine (al dan niet gewassen) dat nog etensresten bevat.? yak....
@TO, gezien je vorige topics denk ik dat je beter iets aan je angst voor vuil kunt doen. Verder, laat inderdaad je huisgenootje de droger schoonmaken. En je was is hopelijk goed genoeg gewassen in de wasmachine. En als je het nou echt niet vertrouwt, kun je je was toch gewoon ophangen? Ik heb niet eens een droger, wel veel was met poep/plas/etensresten.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Nee het was wat in de wasmachine lag moest nog gewassen worden blijkbaar, maar dat had ze dus in de droger geflikert. dus vandaar dat het in mijn ogen 'vies' was en ik vind het persoonlijk toch vies als ik gewoon een sliert bami uit de droger moet halen....
Dat snap ik, maar het lijkt net alsof je nog steeds bang bent voor vuil, ook als je 'm goed schoongemaakt hebt, vandaar.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven