Droogrek: welke?
donderdag 26 juni 2014 om 23:53
Ik kan je links niet openen maar is een uitschuifbare waslijn misschien iets?
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
vrijdag 27 juni 2014 om 00:14
vrijdag 27 juni 2014 om 01:45
vrijdag 27 juni 2014 om 06:15
Is dit een optie:
www.brabantia.com/nl/wass ... -met-beschermhoes-silver/
Die hang je aan een muur. Staat nooit in de weg.
www.brabantia.com/nl/wass ... -met-beschermhoes-silver/
Die hang je aan een muur. Staat nooit in de weg.
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
vrijdag 27 juni 2014 om 09:00
Ik heb beiden, maar ik geef toch voorkeur aan de droogtoren. Ik heb er wel eentje met 4 lagen (van Leifheit), dat geeft weer extra ruimte. Voor tshirts kan je het hele rek gebruiken, bij broeken of zo, klap je gewoon een deel weg. In een droogtoren kan je was nog op verschillende etages hangen, ik merk met zo'n droogrek (als je tweede link) ik eigenlijk geen goed gebruik van het onderstel kan maken om was op te hangen. Mijn droogtoren heeft ook nog haken aan de zijkant om hangers aan te hangen, ook handig. Maar ik gebruik ze alleen maar binnen, dus ik weet niet hoe het zit met de stabiliteit.
vrijdag 27 juni 2014 om 09:13
Beide zijn niks. De eerste hangt de was op elkaar, droogt dus heel langzaam en lange dingen hangen niet goed. Nummer 2 heb ik op de camping en valt snel om. En ook daarbij hangen lange dingen op elkaar, als je die rekjes onderop ook gebruikt.
Ik heb thuis zoiets : http://www.outdoorxl.nl/b ... -schaarmodel-9-meter.html
Staat stevig en kan ik nog best veel op kwijt. Anders kan je er 2 nemen.
Ik heb thuis zoiets : http://www.outdoorxl.nl/b ... -schaarmodel-9-meter.html
Staat stevig en kan ik nog best veel op kwijt. Anders kan je er 2 nemen.
vrijdag 27 juni 2014 om 10:52
quote:slobberbone schreef op 27 juni 2014 @ 10:50:
[...]
Wat past er niet dan ?
Die rekjes van leifheit,Brabantia zijn wel veel degelijker.
Ik heb achterin een overkapping en bij het huis een zonnescherm dat uit moet kunnen gedraaid. Verder dus geen ruimte om iets hoog op te hangen.
Droger heb ik al.
Beide opties dus niks zoals ik lees.
[...]
Wat past er niet dan ?
Die rekjes van leifheit,Brabantia zijn wel veel degelijker.
Ik heb achterin een overkapping en bij het huis een zonnescherm dat uit moet kunnen gedraaid. Verder dus geen ruimte om iets hoog op te hangen.
Droger heb ik al.
Beide opties dus niks zoals ik lees.
vrijdag 27 juni 2014 om 10:59
vrijdag 27 juni 2014 om 22:12
Ik heb zo'n 2e. Wel voor binnen, maar vind het fijn. Heb er een van brabantia, stevig, met wat gewicht dus valt niet snel om en die is groot, dus je kunt er veel op kwijt.
Bij die toren kun je er volgens mij geen optimaal gebruik van maken als je er lange dingen aanhangt, zoals broeken. Dan hangen ze ook over de rekken eronder, dan kun je die al niet handig meer gebruiken. Dus ik zou voor optie 2 gaan.
Bij die toren kun je er volgens mij geen optimaal gebruik van maken als je er lange dingen aanhangt, zoals broeken. Dan hangen ze ook over de rekken eronder, dan kun je die al niet handig meer gebruiken. Dus ik zou voor optie 2 gaan.
vrijdag 27 juni 2014 om 22:19
quote:-Bladora- schreef op 27 juni 2014 @ 05:46:
Wij zijn erg tevreden over deze maar gebruiken hem alleen binnen. Wel erg stevig dus misschien ook een optie voor buiten.Ik heb een droog molen maar ook het rek wat bladora plaatste. Een ideaal ding. Wel wat duurder misschien (. Al heb ik geen 72¤ betaald hoor) hij is aan een kant in te klappen als je minder was hebt. Heb je broeken klap je andere rekken naar beneden. Hij is nog nooit omgewaaid en als mijn opvangkindjes er langs tijden met fietsjes valt hij ook nooit om. Stevig ding.
Wij zijn erg tevreden over deze maar gebruiken hem alleen binnen. Wel erg stevig dus misschien ook een optie voor buiten.Ik heb een droog molen maar ook het rek wat bladora plaatste. Een ideaal ding. Wel wat duurder misschien (. Al heb ik geen 72¤ betaald hoor) hij is aan een kant in te klappen als je minder was hebt. Heb je broeken klap je andere rekken naar beneden. Hij is nog nooit omgewaaid en als mijn opvangkindjes er langs tijden met fietsjes valt hij ook nooit om. Stevig ding.