En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
MV, lief dat je dat zegt. Ik heb gelukkig wel genoeg mensen waar ik mijn gevoel kwijt kan. Het is gewoon steeds maar weer incasseren en weer doorgaan toch.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 10 maart 2010 @ 08:32:

MV, als je via je mail erin zit, zet hem dan daarna in je favorieten, dan kun je er altijd weer in.Ja. Maar ik zie geen icoontje van de Tetters. Ik heb wel van 2 andere groepen een icoontje en daar kan ik zo in.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat gek MV, bij mij staat het icoontje er wel in.

Maar ik ben zelf geen handige hyver, dus aan mij heb je niet zoveel ik heb de site tussen mijn favorieten staan, anders vind ik het ook niet meer terug
Snap er ook niets van. Dat is de reden dat ik er bijna nooit kom, het is gewoon niet leuk als je er toch niets van snapt. Msn vind ik veel overzichtelijker.

Zou iemand mij anders de link willen mailen op mylenevalerie@hotmail.com? En als iemand het weet hoe ik dat dan als icoontje op hyves zou kunnen laten staan helemaal geweldig.
Gedaan!
Mittens, ik zie je email van gister over iets anders nu pas -schaam-, je hebt mail terug.
quote:Maleficent schreef op 10 maart 2010 @ 08:46:

Gedaan!Dank je, ik ga erheen!!!
Hoi Tetteraars,

Een engeltje op de schouder van iedereen die het hier nodig heeft!

Ik had nog een vraag een paar bladzijden geleden ( Hebben jullie een dierenzorgverzekering? Of zelf een dierenartspotje. En hoe groot is dat potje dan?)

Maar ik had nog geen respons van iemand die een dierenzorg verzekering heeft. Of tetteren die hier niet? En dat potje voor de DA hoe groot is dat? Bedankt!

Veel plezier op de meet, jammer dat de dieren niet allemaal mee kunnen! Misschien als ik wat meer ingeburgerd ben, dat ik ook nog eens kom
Ik heb geen zorgverzekering voor de dieren. Mijn man werkt in verzekeringsland en die is niet tevreden over wat er gedekt wordt in de verzekering dus wij doen onverwachte grote uitgaven van de spaarrekening.
Ik heb geen potje en geen verzekering. Mocht een rekening echt achtelijk hoog uitvallen zodat ik het niet van de lopende rekening kan betalen spreek ik mijn gewonen spaarrekening aan.
quote:Eli_80 schreef op 10 maart 2010 @ 09:03:

Hoi Tetteraars,

Een engeltje op de schouder van iedereen die het hier nodig heeft!

Ik had nog een vraag een paar bladzijden geleden ( Hebben jullie een dierenzorgverzekering? Of zelf een dierenartspotje. En hoe groot is dat potje dan?)

Maar ik had nog geen respons van iemand die een dierenzorg verzekering heeft. Of tetteren die hier niet? En dat potje voor de DA hoe groot is dat? Bedankt!

Veel plezier op de meet, jammer dat de dieren niet allemaal mee kunnen! Misschien als ik wat meer ingeburgerd ben, dat ik ook nog eens kom

Ik heb geen verzekering. Ik heb voor mijzelf wel eens onderzoek gedaan maar het zou voor mij niet gunstig zijn. Ik heb geen zieke katten. Ze komen nu niet buiten dus kleinere ongelukjes heb ik minder. Ze zijn allemaal geholpen.

Ik ben voor om een potje aan te leggen. Begin ik ook vaak aan maar zit even met een probleempje dat ik elke maand 500 euro tekort kom maar dat is denk ik beter dan een verzekering in sommige gevallen.

Ik zet alles wat Bo verdient of heeft verdient opzij. En koop leuke dingen daarvoor voor de katten, nieuwe krabpaal hebben ze gehad en dat soort dingetjes. Dat potje is nu ook even leeg maar hopelijk kan ik die weer snel aanvullen.

Ik ken wel mensen en ook een forumster die wel een verzekering heeft. Maar die heeft een hond, en een aantal keer ziek geweest en dat is volgens mij echt het beste wat ze heeft gedaan dat ze die verzekering had. Dus het verschilt per situatie.
En het klinkt misschien heel hard, maar als een oude kat heel erg ziek is, dan ga ik daar niet meer teveel mee dokteren.

Zoals onze Sweety, die kanker kreeg, hebben we laten opereren, maar binnen een half jaar konden we haar alsnog laten inslapen, omdat het allemaal weer razendsnel terugkwam. Onze kater V die nu bijna 15 is, die zal ik niet zo snel laten opereren als hij kanker krijgt dus. Niet dat ik hem wil missen, maar de pijn en stress die het dier heeft van een operatie en de kosten die het met zich meebrengt, weegt dan niet op tegen het voordeel dat je dan 5-6 maanden extra hebt.
Hiep Hiep Hoera voor Bieb!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd! En maak er een leuke dag van!

@ Ratteke... veel sterkte! Wel fijn dat het zo'n mooi afscheid was...

@ Etosha...wat spannend. Ik zit er echt helemaal klaar voor! Als ik die foto's voorbij zie komen van die nestjes word ik een ietsiepietsie jaloers hoor op jou!

@MV...doet jouw hotmail het al weer? Ja, toch? Ik heb je gister een mail gestuurd... No problem...ga even lezen! Als je er met hyves niet uitkomt overigens moet je het maar even laten weten, ben inmiddels een aardige "kenner" op hyvesgebied!

@ Lokee...wat naar dat het huis te koop komt te staan! Mijn moeders huis staat ook te koop, ben daar opgegroied. Nu is bij ons de aanleiding ook heel anders (moeder gaat elders wonen met nieuwe liefde), maar ik had er gek genoeg helemaal geen moeite mee. Terwijl ik dat wel had verwacht...

@ Eli...wij hebben ook geen verzekering. Hebben na de breukenellende van Guus en Bram hier wel over nagedacht, maar besloten zelf een potje aan te leggen. We hebben een aparte rekening voor de hypotheek, maar hier blijft elke maand iets geld achter, 50 of 75 euro ofzo (geen idee...vriend doet financiën altijd) en dat sparen we dus voor als er een keer iets aan de hand mocht zijn.

@ All...ik ga er misschien toch over denken om naar de tetterettesmeet in mei te komen.........
Julius heeft een nieuwe slaapie

Schattig he!

Ik heb nu een hele grote doos in de woonkamer staan, dat is ook 1 groot feest voor de poezels.
Male....wat óntzettend lief!!!!

Oh Male, daar kan je echt gelukkig van worden bij het zien van dat kattengeluk. Wat uber schattig.

Gezellig Mittens dat je ook mee gaat. Zal van de week nog even aan je trekken over hyves wat ik niet snap. Ik heb vandaag geen tijd ervoor. Ik kom op hyves ook niet uit wat nou de def. datum gaat worden. Nou dan koop ik maar een kaartje dat na 15 mei geldig is.
biebje die is jarig en dat vieren wij,hieper de piep hoera

etosh, zijn er kleintjes???

Male, je klinkt altijd zo sterk, maar ik denk dat het soms gewoon allemaal even teveel is. Die katten van jouw zijn zo vreselijk schattig

volgens mij ben ik een boel vergeten, dus sorry

Wij hebben overigens ook geen verzekering, maar inderdaad een spaarpotje. Die verzekeringen dekken inderdaad vaak de belangrijkste dingen niet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Happy Biebday to youhouhou!!!!!!!!!

*en nu ga ik eerst naar werk fietsen*
Gefeliciteerd Bieb!

Hier nog steeds retedruk. Soms snap ik echt niet waar de tijd blijft. Katten genieten van de rieten mandjes en doosjes in het huis. Balkon kan alweer open qua deur is ook makkelijker voor de katten. Onze raskat is de grootste buitenkat heel grappig om dat te merken.
het gaat weer goed met mijn 'dikke' kat.

heb haar afgelopen dagen van die anti haar bal pasta gegeven

en ze heeft niet mere gespuugd. ze niest ook bijna niet meer en neusje is ook weer ok

ben nu op mijn werk maar hoorde van vriend die vrij is dat ze lekker op het gras in de zon liggen

sinds ik duurder en beter voer geef zijn ze trouwens wel een stuk drukker, maar dat is alleen maar een goed teken denk ik...
Dat herken ik ook, missphoebe.

Sinds mijn katten Hill's en RC krijgen (Hills is c/d->blaasgruis) zijn ze een stuk actiever.

Ik wil jullie allemaal even een hart onder de riem steken die het nodig hebben. Ik krijg steeds gedeeltes van moeilijke situaties door hier en hoop echt dat jullie de kracht hebben om door te gaan.

Poelepoelepoelepoes!

Bedankt meiden voor de felicitaaasies,taarten,fotoos en glitterplaatje!!

Ik doe even een rondje in:

anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 10-03-2010 13:02
Reden: vergeet zowaar de honden en de knagers :-(
% gewijzigd
Ah heerlijk Bieb! Ik was net toe aan een kop thee met dentabit moorkop

Heb je een fijne verjaardag?
Oh lekker die marsepeinen punt.. Zelf gebakken?

Fijne verjaardag!
Poelepoelepoelepoes!
Ik neem zelf lekker een tiramisupunt!

Zelf bij de bakker gehaald.

Ik moet zo nog even met de stofzuigerT rond hier.

Vanmiddag kom mijn zus even en aan de krabbels op hyves te zien komen mn nichtjes ook taart eten.

En mn moeder komt met haar 2 zussen.

olde wieven vrouwen feestje dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven