En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Ratteke ,

Ik wens je heel veel sterkte!
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:MissLoki schreef op 09 maart 2010 @ 20:04:

Die van mij zijn rood, en lang, en er zwerven nog wat piercings rond in mn gezicht en oren. Maar ben erg benieuwd naar je, eb de rest ook trouwens, zeker de dames van de 2 topics waar ik het actiefste op ben....hier dus en "er kan meer bij"

Mijn echt wilde haren ben ik wel kwijt De hanekam heeft plaats gemaakt voor kort zwart haar, heb wel een neuspiercing en 8 gaatjes in mn oren. En tattoos maar die zullen niet zichtbaar zijn, het zal een beetje koud zijn denk ik dus geen korte mouwen voor deze verstandige 41 jarige...

Maar rode lange dreads, da's makkelijk.

Enneh, Delphicat, volgens mij sta je nog wel in mijn geheugen hoor. Ik kende je toen namelijk al wel. Door je naam en avatar. We hebben toen niet met elkaar gesproken toch? Nee... dacht het niet. Gaan we nu helemaal goed maken!!!
En Ann, hoe weet je dat je mooie rooie aids heeft? Hoe kom je daar eigenlijk achter? Wat zijn de symptomen? Wel zielig hoor, gaat ie oud worden of is het net bij mensen, dat het einde snel komt?

Mooi behang trouwens.
quote:Ratteke schreef op 09 maart 2010 @ 21:14:

Enneh, Delphicat, volgens mij sta je nog wel in mijn geheugen hoor. Ik kende je toen namelijk al wel. Door je naam en avatar. We hebben toen niet met elkaar gesproken toch? Nee... dacht het niet. Gaan we nu helemaal goed maken!!!

Oeh, ik ben zo slecht in mensen onthouden... maar volgens mijn geheugen hebben we wel even kort kennisgemaakt (oftewel, elkaars sticker bekeken) maar verder niet gepraat, toch?

Dit keer maak ik net zo'n mooie avatar-badge als Courage had, dat is toch handiger voor mensen. Je onthoudt eerder het beeld dan de naam. Bij jou komt dat overeen, dus dat is dan weer makkelijker.
quote:delphicat schreef op 09 maart 2010 @ 20:54:

Wie van de Tetterettes (briljant, Leo!) gaat er nu precies naar de meet? Ratteke en MissLoki? Nog meer? Ik hoop er weer bij te kunnen zijn, vond het de vorige keer erg leuk. Maar toen was ik nog niet zo lang aan het forummen, dus kende ik nog haast niemand en zeker niemand kende mij Ik forum ook pas een paar maanden actief mee, sinds ik dit forum ontdekte, maar het lijkt me leuk om al de gezichten achter de namen te zien. Ik denk dat veel mensen er anders uit zullen zien als hoe ik voor me heb...
Ratteke, het is wel grappig, nu ik even "bewust" over jouw avatar nadenk, realiseer ik me dat ik elke keer als ik dat plaatje zie moet denken aan het gevoel dat het aaien van een warm rattenbuikje geeft. Hmmm! Ik had vroeger twee ratten namelijk.
ratteke ik kom je even knuffelen.

ik ga morgen mijn katten eens stalken met de camera
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ratteke ik woon er nu al bijna 9 jaar niet meer, maar kwam er iedere zondag. Ik ben de jongste van tien kinderen en heb niet genoeg geld (bij lange na niet) om het huis te kopen.

Maar mocht ik morgen de jackpot in de staatsloterij winnen, dan is het huis verkocht.

Missloki, arme Luna, hopelijk is het snel over. Fijn dat Loki (ik moet steeds opletten dat ik geen Lokee typ) zijn plekje gevonden heeft.

Annetd, jij hebt je hart op de juiste plaats; een zwerver met aids verdient een warm mandje! Heerlijk om te zien hoe Rooie voor de kachel ligt. (ik heb hier twee zwart/witte, maar val eigenlijk voor rood. )

Delphicat, de meet klinkt erg leuk, maar ik ben dan net een weekendje weg.

Etosha, ben je druk aan het pleegmoederen of is er nog steeds geen nieuws?

Vanochtend werd ik wakker, deed mijn ogen open en keek recht in een paar groene kattenoogjes. Odi-Poes lag naast me op mijn kussen, met zijn pootje in mijn nek.

Dit was een verademing na al die ochtenden dat ik met een zere nek, naast mijn kussen wakker werd, omdat Odi-Poes languit op mijn kussen lag....

Doen jullie katten dat ook? Je plek in bed innemen en dat jij je dan kennelijk in je slaap maar aanpast????

Of doe ik nu echt iets fout?
Parasol, sorry, maar ik ben helemaal vergeten de batterijen op te laden...Hopelijk begreep je mijn omschrijving ook zonder foto...
Haha Lokee, je bent echt de enige niet! Hoe vaak ik wel niet op een klein hoekje van mijn kussen heb gelegen omdat Morgana met dr dikke kont mijn 2!!! kussens heeft ingepikt. Of dat ik bijna op het randje van het bed lig omdat Medusa de akelige gewoonte heeft om altijd dwars op bed te gaan liggen. Of omdraaien (zélfs met een 2persoondekbed) en er achter komen dat je dekbed te kort komt....

Ik ben ook zo'n sukkel die denkt ach wat ligt ze toch lekker.... Maar af en toe krijgen ze toch echt vliegles. Dan ben ik het zó zat, dat ruimtegebrek in bed. Of dat er persé op mij gelegen moet worden. Dan wil ik ze écht niet bij me hebben. Dat moeten jullie toch wel eens hebben? Het bed voor je alleen willen hebben? Vaak voel ik me dan ook weer schuldig. De ouwetjes, straks zijn ze er niet meer en dan mis je ze....

Oh, en die rattenbuikjes.... en hoe ratten ruiken! De mijne rook zo lekker. Lieve rat was dat, Coco.
Nog geen nieuws! Wel alles voorbereid, dus kom maar op. Vandaag dag 59, als we goed tellen. Maar ik kan natuurlijk best even foto's spammen van een hele dikke buik. Geen geweldige kwaliteit, maar ik heb er even uitgepikt waarop haar buik goed te zien is (en ze woog echt nog geen drie kilo toen ze aan kwam wandelen...):

En een close up:

Oe wat spannend, Etosha! Kom op poes, gaan met die buik
Ja, dat zeg ik ook steeds tegen d'r. Dat ze van mij die last best mag gaan afschudden nu. Want dat ik zo nieuwsgierig ben! Heb ook een (lange) afspraak voor donderdag a.s. maar afgezegd. Ik zou de hele dag naar Helmond, naar broer en schoonzus, maar dan ben ik echt weg van 9 tot 23 uur. Leek me nu niet zo handig.

Dus come on babies!
quote:lokee schreef op 09 maart 2010 @ 22:15:

Parasol, sorry, maar ik ben helemaal vergeten de batterijen op te laden...Hopelijk begreep je mijn omschrijving ook zonder foto...

No worries! Ga gewoon binnenkort eens op zoek bij de Blokker en anders trek ik wel aan je vestje;)

Ratteke fijn om te lezen dat het een mooie dienst was.

Ik was vanmiddag even heel boos op mijn tuthola omdat ze een hele mooie vaas heeft omgeketst in duizenden stukjes! Moest echt even tot 10 tellen voor ik me weer zen voelde.
Ik weet dat Rooie Aids heeft omdat ik hem pas heb laten testen. Een ongecastreerde zwerfkater (wat hij was voordat hij bij mij kwam) loopt veel risico. Het is waarschijnlijk zo dat hij al besmet was voor hij bij mij kwam, dus hij leeft er al een poos mee. Tot nu toe geen last ervan, katten met Aids kunnen nog jaren leven. Het hangt van de weerstand af hoe het zich ontwikkelt.
Wauw, Etosha, wat een.....uh... joekel!!

Spannend zeg!

Lokee, bedoel je deze voor Parasol? Ik kon nog net 1 foto maken voor de batterij leeg ging...

Ratteke, voor jou een dikke . Fijn dat de uitvaart toch mooi was, hopelijk kun je daar wat troost uit putten....

Lokee, zoo herkenbaar, hoe poezebeest in de weg kan liggen op bed. Ik heb zelfs regelmatig last van mijn rug, omdat ik verkrampt lig. Af en toe is het echt nachtelijke gymnastiek, als ik een been wil verleggen, zonder ´de kleine schat´ te storen. Ik lijk wel gek....

Sil ligt ook altijd bij mij en echt nooit bij m´n man. De laatste paar nachten heet hij niet bij me gelegen en kan ik heerlijk m´n hele bed-helft gebruiken (vooruit, man mag de ander helft hebben ).

Zooooo lekker!
Etosha, wat spannend. Het is zo leuk, een nestje. Heb nog nooit een geboorte meegemaakt. Heb wel een moederpoes opgevangen met kittens van 5 dagen oud (van de straat gered). Wat heb ik daarvan genoten!
Oh, die verhalen over hoe je je in bed om je beest heen krult... Eigenlijk herken ik dat niet Ik slaap best vast, en Poef krult zich om mij heen. Hij ligt graag in de ruimte tussen mijn onderbenen. Als ik dan wakker word, probeer ik wel zonder Poef wakker te maken van houding te veranderen. Maar dat lukt natuurlijk nooit.

Laatst droomde ik dat een of andere engerd mijn benen vast hield. Ik werd daar heel boos van en wrong en worstelde uit alle macht, totdat mijn benen met veel kracht losschoten. Op dat moment word ik wakker en hoor ik nog net Poef verbouwereerd opkrabbelen. Had ik het arme beest als een raket gelanceerd... Sorry, Poef
quote:Splinter02 schreef op 09 maart 2010 @ 23:33:

Lokee, bedoel je deze voor Parasol? Ik kon nog net 1 foto maken voor de batterij leeg ging...

[afbeelding]Huh? Heeft zo'n borstel zin? Wat doet die dan anders dan zo'n kleefborstel?
Haaai

Even snel bijlezen en dan mn bed in (ik krijg om 0.00uur vast mn verjaarskadootje )

Wat een mooie foto's Etosha!!! wauw,madam is mooi zwanger.

Die meet sla ik maar over...vind het doodeng zo'n kippenhok met vrouwen.

(onze meet heb ik dan wel weer veel zin aan als dat ooit nog lukt )
quote:annetd schreef op 09 maart 2010 @ 23:35:

Etosha, wat spannend. Het is zo leuk, een nestje. Heb nog nooit een geboorte meegemaakt. Heb wel een moederpoes opgevangen met kittens van 5 dagen oud (van de straat gered). Wat heb ik daarvan genoten!

Dat is natuurlijk ook geweldig!

Zo klein nog en ze kunnen redden.

Maar ik vond het wel iets heel moois en magisch..

Heb 2x de bevalling van mijn poezen mee mogen maken.

En ook één keer van onze shetlander toen die een veulen kreeg,heeel gaaf!
quote:Parasol schreef op 09 maart 2010 @ 23:40:

[...]

Huh? Heeft zo'n borstel zin? Wat doet die dan anders dan zo'n kleefborstel?

Nou, eerlijk gezegd moest ik hem onderuit een la opgraven. Ik gebruik hem nooit omdat hij op onze meubels niet echt werkt. Misschien ligt het aan de stof, ook bij kleding. Het idee is waarschijnlijk dat het rubber stroef is op stof en daarmee haren lostrekt. Ofzo.

Delphi, knuffel voor Poef hoor. Achgossie....
In afwachting van de nieuwe kleintjes hier nog even de kittens die ik had enkele jaren geleden, van de geredde mamapoes. Hele dagen zat ik in de kittenkamer met de poesjes op schoot.

Annet, wat schattig!! Ik zou ook echt niet meer het huis uitgaan.

Bieb, ben je jarig straks?? Dan blijf ik nog even 6 minuutjes op hoor, ik wacht nog even met naar bed gaan.

(kan ik vast een mooi plaatje voor je zoeken)
Ja,39 alweer..... zucht...

Ik ga mn leeftijd maar even in mn profiel aanpassen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven