Ergens onderuit komen

31-01-2014 12:13 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kent het wel eens. Je moet naar iets toe maar hebt er geen zin in.

Aankomend weekend heb ik een feestje van mijn schoonzusje en partner. Zij vieren hun verjaardag voor hun vrienden en wij mogen ook komen. Op hun eigen verjaardagen gaan we ook altijd al en met hun vrienden (die allemaal een stuk ouder zijn) heb ik niets. Ze praten over dingen waar ik niet over mee kan praten. Je snapt het al dat zijn dus precies de redenen dat ik er tegenop zie. Zit dus ook sterk te twijfelen om de hoofdpijn die ik heb lekker aan te dikken zodat ik niet mee hoef.

Als puntje bij paaltje komt zal ik wel gaan. Maar heb een hele drukke week en de verleiding is dan erg groot om dan gewoon thuis te blijven.

Hebben jullie dit ook wel eens? En hoe gaan jullie ermee om?

En hebben jullie daadwerkelijk wel eens een smoes verzonnen om ergens onderuit te komen?
quote:vlindertje_26 schreef op 31 januari 2014 @ 12:13:

met hun vrienden (die allemaal een stuk ouder zijn) heb ik niets. Ze praten over dingen waar ik niet over mee kan praten.

Wat raar.

Niemand die weleens op vakantie gaat, bijvoorbeeld, en daar over praten wil met jou?

Ik word niet heel blij van een hele kamer vol pubers, of bejaarden, of mensen in welke andere fase in hun leven dan ook, maar ik kan er wel mee praten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bedankt voor de uitnodiging, maar wij slaan deze even over, al genoeg te doen deze week. Jullie veel plezier he?!

Geen drama toch?
happines is not about waiting for the storm to pass, it is learning how to dance in the rain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven