Ergernissen in andermans huishouden

dinsdag 10 mei 2016 om 19:59
Hebben jullie dat ook? (Onbenullige) ergernissen in andermans huishouden, waar hij/zij niets of minder om lijkt te geven, maar waar jouw nekharen van overeind gaan staan?
Ik ben geen ster in het huishouden, mijn eigen huishouden is soms een huishouden van Jan Steen. Maar er zijn toch een aantal punten waar ik echt niet tegen kan.
- Theedoeken die niet vers meer ruiken of op de verwarming hebben gehangen
- Opgedroogde of rondslingerende schoonmaakdoekjes
- Glazen die ondersteboven in de kast staan (glas met water dat muf ruikt..)
- Vette handvatten, deurklinken of glazen
Ik ben geen ster in het huishouden, mijn eigen huishouden is soms een huishouden van Jan Steen. Maar er zijn toch een aantal punten waar ik echt niet tegen kan.
- Theedoeken die niet vers meer ruiken of op de verwarming hebben gehangen
- Opgedroogde of rondslingerende schoonmaakdoekjes
- Glazen die ondersteboven in de kast staan (glas met water dat muf ruikt..)
- Vette handvatten, deurklinken of glazen

dinsdag 10 mei 2016 om 20:04

dinsdag 10 mei 2016 om 20:04
quote:absor schreef op 10 mei 2016 @ 20:01:
ik zet mijn glazen altijd ondersteboven in de kast,
begrijp niet dat mensen dat niet doen juistIdd. Ik zet ze droog in de kast terug, dus geen probleem met water dat achtblijft. Ik juist het idee dat er stof in kan komen als je ze niet op de kop zet. oeps, dan zal dit wel een ergernis zijn dat ik niet genoeg stof
ik zet mijn glazen altijd ondersteboven in de kast,
begrijp niet dat mensen dat niet doen juistIdd. Ik zet ze droog in de kast terug, dus geen probleem met water dat achtblijft. Ik juist het idee dat er stof in kan komen als je ze niet op de kop zet. oeps, dan zal dit wel een ergernis zijn dat ik niet genoeg stof

dinsdag 10 mei 2016 om 20:05
Eigenlijk nergens aan, tot ik laatst bij een vriendin logeerde en ik voor het douchen een handdoek meekreeg. Daar hing zo'n typische lucht aan. Bleek 'tie al een hele poos, nat, in de wasmachine te hebben gelegen alvorens te drogen. Dat had dus liggen broeien.
Verder zal andermans huishouden mij echt een zorg zijn.
Verder zal andermans huishouden mij echt een zorg zijn.

dinsdag 10 mei 2016 om 20:10
Het enige waar ik echt een grondige hekel aan heb, zijn die geurstokjes. Het zit vast allemaal in mijn hoofd, maar ik word altijd een beetje benauwd van die lucht.
En die gele klamme vaatdoekjes die er al vanaf dag 1 een beetje viezig uitzien. Maar alleen als ik er de afwas mee moet doen. Anders kan het me eigenlijk weinig schelen.
En die gele klamme vaatdoekjes die er al vanaf dag 1 een beetje viezig uitzien. Maar alleen als ik er de afwas mee moet doen. Anders kan het me eigenlijk weinig schelen.

dinsdag 10 mei 2016 om 20:11