Even klagen...

19-09-2012 00:36 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Zit hier de hele avond al met n ziek konijn... hij heeft gas... t gaat op t moment nog niet veel beter helaas...

Vind t zo erg om m zo te zien met zoveel pijn.... niemand die nu iets voor m kan doen... alle avonddierenartsen gebelt voor het geval iemand wat weet wat m nog extra kan helpen...

Wil m nu ook heel ff wat rust gunnen dus probeer hier wat afleiding te zoeken...
Ow wat zielig!

Heeft hij al medicijnen gekregen?

Kijk anders even op volgende website:

http://www.konijnen.nl/ziekten/gas.htm

Heel veel sterkte!
Hij heeft nu antigas ( infacol) en iets voor de darmen te stimuleren...

Bedankt voor de site ga er zo even op kijken!
Ok, hoop dat het gaat werken!

Geen pijnstillers dus?

Staat een duidelijke uitleg op de site.

Kruikje op zn buikje.....
heb m nu ff bij mij in bed genomen zodat t warm genoeg is... nee da vond pijnstilling niet nodig... hij zei dat t vanzelf moest zakken, hij heeft wel n prikje gehad voor de pijn...

hij ligt inmiddels ookal op n kruikje, hopen idd dat t snel werkt..
Hoe voelen z'n oren?
Ah, wel een pijnstiller gehad dus.

En lekker kruikje..

Hoop echt dat hij het gas snel kwijt is!

Sterkte.
Zn oren voelen normaal.

Hy heeft net wat dwangvoer gehad, ligt nu weer slap inn hoekje... heeft zn snoetje wel even gewassen..

Hij is nu 6 jaar.. vorige week aan zn gebit geholpen en toen kwam hij ook al wat rotter uit de narcose... lang nodig voor herstel... en nu gelijk dit erbij..
Ach ach wat verdrietig. Sterkte ermee.
Infacol heb ik hier standaard in huis. Bij trommelzucht heb ik een grote kuur waarmee je kunt dwangvoeren en waarin vitamines zitten die de darmen een beetje goed op gang kunnen brengen. En dan natuurlijk infacol zodat de darmen ook een beetje rust krijgen en op houden met krampen. Dat is voor een konijn ook wel zo prettig. darmkrampen zijn gemeen.

Zorg dat je konijn warm blijft want een ziek konijn houdt zichzelf niet goed op temperatuur.
Iones, dankjewel voor je bericht!

Ik heb nu ook een voorraad in huis aangeschaft, en wat pijnstilling.

Helaas is mn konijn nu opgenomen bij de dierenarts... T ging vannacht zo slecht, we hopen nu op het beste...
Het zal niet meevallen. Ik hoop voor je dat hij het redt. En anders heeft het zo niet mogen zijn.
sterkte!
Dank jullie wel... Ik hoop ook zo dat hij het red, bid onze lieve heer op dit moment van t kruis af.

Hij heeft nu weer water gedronken, is wat actiever (godzijdank..) nu is t afwachten tot ie gaat plassen en keutelen en zelfstandig eten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven