Fotolijstjes ophangen

04-09-2015 15:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd mijn hele huiskamer vol gehad met fotolijstjes. Deze wil ik nu aan de muur gaan hangen. Hiervoor wil ik zo’n ophangrail gebruiken.

Echter, de kleine fotolijstjes hebben geen haakjes en kunnen dus niet opgehangen worden. Nu weet ik dat er voor bijvoorbeeld schilderijen haakjes te koop zijn, maar deze werken met spijkertjes. Die kan ik niet in de achterkant van een fotolijstje slaan. Ook plakhaakjes zijn geen optie omdat de achterkanten van stof zijn.

Weet iemand een andere oplossing om deze lijstjes aan een rail te krijgen? Zijn er ergens katjes hiervoor te koop die ik over het hoofd zie?

Alvast bedankt,
Smal latje waar je ze op zet?
verba volant, scripta manent.
Dat vind ik weer een beetje rommelig staan. Heb ze liever vrijwel onzichtbaar hangen. Maar heb geen zin om 25 gaten in mijn muur te maken. Maar bedankt voor de optie!
Een klein stukje lint met stoflijm?
Er bestaan een soort van stickers met een ophanghaakje eraan die je op de achterkant van een schilderijtje kunt plakken. het houdt op aardewerk, dus misschien ook wel op stof?
Met een naald en een stukje vissnoer een lusje maken in de stof en daaraan ophangen?
Zie net dat je wat ik wilde opperen niets vindt dus laat maar.
anoniem_39014 wijzigde dit bericht op 04-09-2015 16:59
Reden: te laat reacties gelezej
% gewijzigd
Hoe hangen ze nu aan de muur? Of zit er helemaal geen oogje aan de achterkant van de lijst?

Je kunt een lusje maken met naald en draad door de stof heen of met een nietje de draad van het ophangsysteem aan de rand van het lijstje nieten.
Klitteband

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven