Geen kerstplannen

24-12-2014 18:16 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus geen plannen voor de feestdagen. Echt niks! Ik zit nu met een pizzaatje in de bank zonder enige kerststress.

Ben ik nu de enige die geen kerstplannen heeft? Iedereen lijkt helemaal volgepland en ik zit alleen thuis en heb daar geen problemen mee. Meerdere mensen zonder kerstplannen? Wat doen jullie zoal?

Ik ga zometeen een film kijken en wellicht later op de avond nog even de stad in.
Ik probeer 1 kerst dag vrij te houden.

Ik vier het meestal met familie maar ik heb het ook weleens met vrienden gevierd waarbij iedereen iets maakte.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb wel plannen maar totaal geen stress
Wel plannen, geen stress

Morgen eten bij mijn ouders en ik maak het dessert

Overmorgen zoete inval bij mij thuis

Iedereen kan komen aanwaaien als ze maar wat te eten meenemen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb onwijs leuke plannen voor kerst. Morgen krijg ik 8 eters, gezellig.

En ik zit nu heerlijk relaxt met een pizzaatje op de bank
Ik heb alleen plannen op de 2 avonden, maar zelfs dat is relaxt op de bank hangen en af en toe een gerechtje eten. De 24e is voor mij altijd 'n rustdag na mijn verjaardag en voor de kerstdagen. Lekker bankhangen met wat snaai en 'n glas gluhwein.
Vanavond was "onze" avond, zonder familie. Maar zwager zat helemaal alleen en dat vonden we zielig dus daar gaat onze privé avond
quote:elninjoo schreef op 24 december 2014 @ 18:25:

Ik heb alleen plannen op de 2 avonden, maar zelfs dat is relaxt op de bank hangen en af en toe een gerechtje eten. De 24e is voor mij altijd 'n rustdag na mijn verjaardag en voor de kerstdagen. Lekker bankhangen met wat snaai en 'n glas gluhwein.Nog gefeliciteerd!
Geen plannen behalve lekker eten, wijntje erbij, all you need is love kerstspecial kijken, lezen...forum...geen stress hier!

nog gefeliciteerd elninjoo!
Nog gefeliciteerd Elninjooo!

Ik heb net besloten dat ik morgen ga schaatsen.
Hier ook geen plannen hoor. We blijven lekker thuis, spelletje doen, filmpje kijken, beetje forummen voor de liefhebbers . We hebben alleen een enorme hoeveelheid voer in huis gehaald om het niksen een beetje op te luisteren .
Toevallig dat morgen de broer van mijn man op bezoek komt. Dat is wel spannend, hij heeft hem al jaaren niet gezien en ik en zoon nog nooit.

Maar speciaal voor de kerst geen plannen, meestal eigenlijk niet.

Met eten doen we soms iets specialer, maar eigenlijk doen we verder niet veel anders als andere dagen en avonden.
quote:Lady-Voldemort schreef op 24 december 2014 @ 18:29:

Hier ook geen plannen hoor. We blijven lekker thuis, spelletje doen, filmpje kijken, beetje forummen voor de liefhebbers . We hebben alleen een enorme hoeveelheid voer in huis gehaald om het niksen een beetje op te luisteren .

Jullie luisteren naar het eten?

Doe eens gek...neem eens een hapje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Gefeliciteerd Nien.

Aan kerstavond doe ik niet. Morgen komt mijn zoon en tweede kerstdag ben ik op mezelf. Prima geregeld dus.
heden avond frituur!
quote:Summerdance schreef op 24 december 2014 @ 18:31:

[...]

Jullie luisteren naar het eten?

We smakken nogal, dat is een familiekwaal .
Ook wik hebben niet echt plannen. Dochter van 5 en ik zijn met z'n tweeën. Morgen cadeautjes open maken. (Ze heeft met een vriendin voor mij cadeautjes gekocht. Adhv mijn getekende verlanglijst. Ze liggen al een week onder de boom. Ze heeft nog niets verklapt!

We gaan heel lui doen: film kijken, worstenbroodjes bakken, boekje lezen, knutselen.

En morgen zijn we uitgenodigd bij vrienden om te gourmetten.

Na 20.00 zit ik dus alleen op de bank. Maar dat ben ik gewend. Geen probleem mee.
quote:matroesjka_ schreef op 24 december 2014 @ 18:25:

Vanavond was "onze" avond, zonder familie. Maar zwager zat helemaal alleen en dat vonden we zielig dus daar gaat onze privé avond Waarom is dat zielig? Het is 'n avond als alle anderen, ik zou er eerlijk gezegd niet aan moeten denken om 3 avonden achter elkaar kerst te moeten vieren. Vind 2 wel zat eerlijk gezegd.
Bedankt voor de felicitaties!
quote:matroesjka_ schreef op 24 december 2014 @ 18:25:

Vanavond was "onze" avond, zonder familie. Maar zwager zat helemaal alleen en dat vonden we zielig dus daar gaat onze privé avond En vond hij dat zelf ook? Of hebben jullie dat voor hem ingevuld, en durft hij niet te weigeren uit beleefdheid, zodat jullie nu alle drie niet de avond hebt die je wilt hebben?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik heb ook geen plannen. Door al het geharrewar over wie waar wanneer met wie en Hoe laat ging eten heb ik gewoon aan iedereen gemeld dat wij nergens aan mee doen. Ik was het zat. Samen dingen doen vind ik heel gezellig, maar het kan nooit normaal overlegd worden en ik had daar dit jaar echt de energie niet voor.

Wij hebben een paar hele nare drukke weken achter de rug, en als iedereen ontspannen en relaxed is wil ik rustig voor 12 mensen koken, maar ontspannen en relaxed is het nooit, dus heb ik gepast.

Dus wij zitten gewoon lekker thuis, bijkomen, spelletjes doen, filmpje kijken, misschien nog wel even eruit, maar vooral geen gedoe.
Beide kerstdagen moet ik werken. Gelukkig ochtenddiensten (hoewel ik dan wel om 5:00 op moet).

1 avond ga ik naar mijn ouders, de andere avond gaan we bankhangen met een wijntje.
I've got nothing to do today but smile.
Ik zit heel relaxed met pizzaatje en fijne collega op het werk tot 24.00 uur. En als ik thuis kom rond kwart voor een ga ik met kerstbrood en wijntje Netflixen.

eerste kerstdag bankhangen en steengrillen met het gezin en tweede kerstdag genieten met de hele famiily en een goede cateraar.

Geen stress en ik verheug me nu al op qualitytime met mijn dierbaren.
Dansen is leuker dan lopen
Wel plannen maar eindelijk een keer geen stress!

Morgen naar mijn ouders. Dag erna uitslapen, ontbijten, naar een hotel aan de andere kant van het land en daar luieren, eten, bubbelbadje, slapen, ontbijt, nog een beetje luieren.

Tweede Kerstdag was een wens die we al jaren hadden. Nou ja, om met de Kerst te doen dan. Normaal 'moeten' we naar de schoonfam. Ook dit jaar. En dat vindt men zo vanzelfsprekend dat er niet eens uitgenodigd wordt. Als je vervolgens aangeeft wat je dit jaar gaat doen is men beledigd. Jammer dan. We trokken het (na een heftig jaar waarin schoonfam. nauwelijks meeleefde) niet om op tweede kerstdag opgeprikt te gaan zitten zijn 'om de lieve vrede wil'. Als het dit jaar goed bevalt gaan we volgend jaar een hele week (liefst van 24-12 t/m 02-01)
Wat zal jij een gelukkig mens zijn.

Niemand nodig hebben om jezelf goed te voelen en niet depri worden wanneer je alleen bent met de Kerst.

Volgens mij zijn er zo maar heel erg weinig hier.
Niet geschoten is altijd mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven